Op zich gaat het nu redelijk... Kunstknie is niet het enigste ... De spieren die mn onderbeen omhoog (strekken) doen komen zijn grotendeels weg...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet dat je nou zo nodig hard moet gaan lopen, maar dat je er geen last van hebt bedoel ik.
Klink niet leukquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich gaat het nu redelijk... Kunstknie is niet het enigste ... De spieren die mn onderbeen omhoog (strekken) doen komen zijn grotendeels weg...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
Platvoeten en O-benen heb ik dan weer wel.
Klinkt misschien ook weer erger dan het is .. Maar het is een gewricht waar ik altijd problemen mee heb,,,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klink niet leukklote...
Die heb ik niet , maar met steunzooltjes wel minder last van mn knieenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
Platvoeten en O-benen heb ik dan weer wel.
Ja ik ook. Morgenvroeg weer aan de slag....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat valt mee
![]()
Ik ga d'r van tussen...
Is er op jou eiland ook coke aangespoeldquote:
op andere eilanden wel ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er op jou eiland ook coke aangespoeld
Ben je iets kwijt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er op jou eiland ook coke aangespoeld
Vlielandquote:
Ik had het wel gehouden als jutterquote:
Straatwaarde Ī 40.000-Ī 50.000quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het wel gehouden als jutter
Te laat http://www.powned.tv/nieu(...)en_kilo_coke_op.htmlquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sacha is al onderweg naar het strand
Valt me nog tegen, ik had het laten liggenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt me nog tegen, ik had het laten liggen
Wat is het nou?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het wel gehouden als jutter
Tja de eerste was een grapje, te weinig opbrengstquote:
Ik weet het ook niet... Eens goed rondkijken hier bij mij in de buurt... Er vinden genoeg afrekeningen plaats dus daar zal ook wel een reden voor zijn...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja de eerste was een grapje, te weinig opbrengst. De tweede wel gemeend maar wat moet ik ermee. Maar naar de politie ging het echt niet
Hoe bedoel je? als je dat vindt is er toch niks mis mee. Ik denk ook dat ik zelfs afnemers kan vinden voor die zooi. Probleem is wel dat ik er geen verstand van heb. Zou zomaar bakpoeder zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet... Eens goed rondkijken hier bij mij in de buurt... Er vinden genoeg afrekeningen plaats dus daar zal ook wel een reden voor zijn...
Kopen doe ik het zeker niet.... ... Dr kan hier ook zomaar eens wat op straat liggen... aanspoelen wordt lastig, al hoewel ik wel aan het water woonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? als je dat vindt is er toch niks mis mee. Ik denk ook dat ik zelfs afnemers kan vinden voor die zooi. Probleem is wel dat ik er geen verstand van heb. Zou zomaar bakpoeder zijn
Tja 40.000 euro zet me wel aan het denken hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kopen doe ik het zeker niet.... ... Dr kan hier ook zomaar eens wat op straat liggen... aanspoelen wordt lastig, al hoewel ik wel aan het water woon
Ofquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja 40.000 euro zet me wel aan het denken hoor
Géén idee? Maar daar zou ik me niet mee bezig houden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Of
De rest van je leven elke week een lijntje .....
Wat ie eigenlijk de houdbaarheid van een kilootje coke?
Om de markt op te gaan om het te verkopen ,,, Lijkt me ook niet erg gewenst... Dan begeef je je in hun wereld dus voor altijd verdacht ....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Géén idee? Maar daar zou ik me niet mee bezig houden.
Dat zeg ik ik weet wel iemandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Om de markt op te gaan om het te verkopen ,,, Lijkt me ook niet erg gewenst... Dan begeef je je in hun wereld dus voor altijd verdacht ....
Eerlijk delenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK mocht ik wat vinden , hoor je van me
Een beetje coke en we racen op het strandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef sacha het volgende:
toeristen rijden op het strand?
dat mag helemaal niet
Ja dat vroeg ik me ook al af, maar misschien was het in een bolderkar ofzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef sacha het volgende:
toeristen rijden op het strand?
dat mag helemaal niet
Ik ging als kind met paard en wagen de stranden af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, maar misschien was het in een bolderkar ofzo.
Ik gewoon met mijn hondquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging als kind met paard en wagen de stranden af.
ik lekker alleenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging als kind met paard en wagen de stranden af.
Dat gevoel heb ik ook maar het waren de zomers, en die leken langer. Mijn vader kwam dan later en daar wachtte we op. Auto's tellen en daar een spelletje van maken Oh wat een top jeugd heb ik gehadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gewoon met mijn hond![]()
Ik ben half aan zee opgegroeid
Nog wat gevonden, ik kan me pennen of stiften nog wel herinneren. Wat een schat en lekte aan alle kanten.quote:
schelpenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog wat gevonden, ik kan me pennen of stiften nog wel herinneren. Wat een schat en lekte aan alle kanten.
Flesje met een brief ook. Nog mee geschreven. Waar vandaan weet ik niet meer.quote:
Wij ook, elke vrijdagmiddag gingen we richting Zeeland en dan zondagavond weer terug, in de zomer zelfs 6 weken. Mooie tijden waren datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook maar het waren de zomers, en die leken langer. Mijn vader kwam dan later en daar wachtte we op. Auto's tellen en daar een spelletje van maken Oh wat een top jeugd heb ik gehad
I hope that someone gets my message in a bottle.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Flesje met een brief ook. Nog mee geschreven. Waar vandaan weet ik niet meer.
Alles kanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
ik ging mijn hele leven, elke zomer, 4 weken naar waar ik nu woon![]()
als kind zei ik dat ik hier ging wonen maar de grote mensen vertelden telkens dat dat niet kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |