Dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom al bijna nooit bij zee ... idd meer een zwembad dus ... Maar met jouw en Sas wil ik wel weer eens de branding in ...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel![]()
Mijn zelfgemaakte popcorn is op, dus ik ga d'r weer vandoor...
Toedeloe....... see you later...
Trusten mn lieve meisjes ... Kusjes en slaap lekker..quote:
Ik hoop dat het condooms zijn ipv peukenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
Weekend .... En morgen weer een pakje halen ....
Nee, geen van de 2,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat het condooms zijn ipv peuken
Dat is nieuwsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, geen van de 2,voor een brildrager
Ik vond het altijd een gemis voor de brildrager .. Vind maar eens een passende opzet zonnebril... Vorig jaar een redelijke gevonden , maar toch niet erg comfortabel... Zag ik van de week een complete bril van Polaroid... Net als de 3D bril er gewoon over heenquote:
Dat ga ik hier niet rondbazuinen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik dacht dat het een pakje coke van Vlieland was.
Ik had ooit een Compromis 777, effe de google aanslingerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een boot, een hele leuke boot.
Ik heb gewoon een zonnebril op sterkte. Skibrillen passen trouwens ook volledig over de bril.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een gemis voor de brildrager .. Vind maar eens een passende opzet zonnebril... Vorig jaar een redelijke gevonden , maar toch niet erg comfortabel... Zag ik van de week een complete bril van Polaroid... Net als de 3D bril er gewoon over heen
Lijkt mij ook een stuk handigerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zonnebril op sterkte.
Tis gewoon een boot voor bejaardequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef APK het volgende:
Door die grijze vetzak in de kuip lijkt het een klein bootje
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een stuk handiger
Hoezo dat ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,
Cash verkocht voor best een hoop guldens en nu allemaal opgemaaktquote:
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Cash verkocht voor best een hoop guldens en nu allemaal opgemaakt
Sorry, nu moet ik er ineens een heleboel omheen gaan lullen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat de jouwese eens zien dan?
Was je aan het bluffen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry, nu moet ik er ineens een heleboel omheen gaan lullen.
Pardon?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat de jouwese eens zien dan?
Ook nice!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Zoiets hadden wij een jaar of 10 geleden.
[ afbeelding ]
De boot is wat kleiner dan op zo'n breedbeeld lijkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was je aan het bluffen dan?
Ik voer vroeger met een Beachcraft. We hadden een motorjacht (13 m) en een paar kennissen een zeljjacht. Nog mee de Middelandse zee op geweest. Was erg leuk.quote:
Iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah...ja da's dan weer ingewikkelder denk ik...
Inboard 8 cilinder.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ook weer zo'n vette, grijze, maffe homo opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Whatever. Aan dat rare ding kan je je ski's en wakeboard te drogen hangenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inboard 8 cilinder.Wat doe dat rare ding boven hun hoofd?
Das mijn manquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zit ook weer zo'n vette, grijze, maffe homo op
Wow een dame met verstand ervanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whatever. Aan dat rare ding kan je je ski's en wakeboard te drogen hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |