Dit dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een ranzige klotebeesten leven er toch in de oceaan.
Op land is het niet veel beter Koos.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een ranzige klotebeesten leven er toch in de oceaan.
Child pleasequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij is het gewoon een gyarados.
Parasieten zijn nog het meest ranzig vind ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op land is het niet veel beter Koos.
Voorbeelden? Weinig zoogdieren of vogels die ik echt ranzig kan noemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
En d'n Hugo in 't bijzonder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Parasieten zijn nog het meest ranzig vind ik.
Er zijn ook allerlei micro-organismen die in je hersenen kunnen kruipen en zich daar lekker tegoed doen aan het zachte weefsel. Landdieren zijn dus net zo vies.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef Mike4Ever het volgende:
Voorbeelden? Weinig zoogdieren of vogels die ik echt ranzig kan noemen.
Insecten, reptielen en dergelijken kunnen ook behoorlijk ranzig zijn maar vissen spannen toch wel de kroon. Dat glibberige vieze en soms idioot gevormde lijf gadverdamme man! Om bang van te worden
Daarom zeg ik ook: vogels en zoogdieren zijn nooit zó ranzig. De rest wel en vissen in het bijzonder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn ook allerlei micro-organismen die in je hersenen kunnen kruipen en zich daar lekker tegoed doen aan het zachte weefsel. Landdieren zijn dus net zo vies.
Kan wel degelijk:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:28 schreef Lollertrolle het volgende:
Er zitten hoorns aan de kop. Niet geschikt voor waterdieren. Ik noem het hoax
Dat is wel een tikkeltje racistisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ook, en waarom geen foto van de kop? Als je iemand moet herkennen dan laat je toch ook geen foto van z'n reet zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:28 schreef Lollertrolle het volgende:
Er zitten hoorns aan de kop. Niet geschikt voor waterdieren. Ik noem het hoax
sorry ik heb de foto's niet genomen (A) vroeg me hetzelfde af, maar vraag me af of de kop nog uberhaupt herkenbaar was? aangezien hij al aan het ontbinden was/is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik ook, en waarom geen foto van de kop? Als je iemand moet herkennen dan laat je toch ook geen foto van z'n reet zien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:11 schreef arjan1212 het volgende:
als dat beest uit de diepzee komt, vraag ik me af hoe het komt dat ie aanspoelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |