Juist niet. Daarom zo lekker.quote:
En vermoedelijk kan hij zelf ook niet koken, als hij stil blijft zitten en wachten tot Sylvie heeft uitgevogeld wat een pollepel is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef sherezade het volgende:
Meneer Zarka kan wel zo van de hoge toren af blazen maar net alsof hij geen mensen heeft voor zijn zaakjes, alsof hij zelf zijn brieven gaat posten???
Een beetje zakenman heeft uiteraard ook overal een mannetje voor en hij lijkt me nu niet het type die met zijn boodschappenmandje achter in de rij aan sluit bij de plaatselijke buurtsuper
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om het geld hoeft het niet, ik gok dat hij echt op z'n Willy getrapt is.... zo'n leeg meisje en dan niet in katzwijm gevallen omdat hij, de geweldige Zarka, voor haar viel.
Zo te lezen heeft zij hem versierd, en ik denk dat hij het niet trekt dat ze hem ook weer gedumpt heeft.
Ik vind dat hij zichzelf ermee voor lul zet! Als je echt een vent bent dan zoek je toch een veel lekkerdere chick uit, ga je rebound sexen en weer door met je leven!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is de ultieme wraak, hij voelt zich nog steeds erg gekwetst denk ik omdat Sylvie hem gedumpt heeft.
Hahahahaha die foto!! Wat een pruilbakkes, alsof ze op haar kop krijgt van meneer Karl L.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
'Ongelofelijk,' vindt Sylvie de onthullingen die Zarka deed. 'Sinds het uit is, hebben we geen contact meer. En nu weet ik hoe juist deze beslissing is geweest. Dat iemand met wie je vierenhalve maand gaat, zo verachtelijk kan zijn, is gewoon ongelofelijk. Ik ben geschokt. Goed dat hij weg is. Het was de juiste beslissing, dat blijkt nu heel duidelijk.'
'Ik zal mezelf niet verlagen tot zijn niveau. Vreselijk dat er zulke mensen zijn. Ik heb alles met grote afschuw gelezen. Dit heeft niks met waardigheid en respect te maken. Dit gedrag is gewoon armoedig.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-grote-leugen.dhtml
Een schutting zou geen overbodige luxe zijn... Maar ja dan kun je niet meer laten zien hoe gelukkig je samen bent!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Donderdagochtend, Sab en Raf zijn ook wakker .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja raf, de fotograaf ziet jullie. De tering zeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Donderdagochtend, Sab en Raf zijn ook wakker .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde net zeggen, Raf heeft op de 2e foto het bootje gespot!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Een schutting zou geen overbodige luxe zijn... Maar ja dan kun je niet meer laten zien hoe gelukkig je samen bent!
Nah, laten we nou niet doen alsof ze dat huis gekozen hebben zodat ze in de etalage konden zitten...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Een schutting zou geen overbodige luxe zijn... Maar ja dan kun je niet meer laten zien hoe gelukkig je samen bent!
Dat is ook wel ergerlijk ja, een man die niet kan koken maar wel klaagt over een vrouw haar kookkunstenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En vermoedelijk kan hij zelf ook niet koken, als hij stil blijft zitten en wachten tot Sylvie heeft uitgevogeld wat een pollepel is.
Ja over dat koken inderdaad, als je zo fortuinlijk bent als hun 2 dan ga je toch gewoon elke avond uitetenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat is ook wel ergerlijk ja, een man die niet kan koken maar wel klaagt over een vrouw haar kookkunsten
Dat wordt toch ook saai?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja over dat koken inderdaad, als je zo fortuinlijk bent als hun 2 dan ga je toch gewoon elke avond uiteten
Zo lang waren ze nou ook weer niet samen... En het was ook niet zo dat ze elkaar elke dag zagenquote:
toch ook gewoon maar plebs blijkt maar weerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind het maar goedkoop en triest van Zarka.
Dus dan moeten ze elke keer als ze elkaar zien uit eten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo lang waren ze nou ook weer niet samen... En het was ook niet zo dat ze elkaar elke dag zagen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja raf, de fotograaf ziet jullie. De tering zeg.
Tsja het 'don't kiss and tell' principe moet aan veel mensen nog worden uitgelegdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat hij zichzelf ermee voor lul zet! Als je echt een vent bent dan zoek je toch een veel lekkerdere chick uit, ga je rebound sexen en weer door met je leven!
Niet teveel aan The Rich & Famous hoor, dan is SHO straks dichtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Tsja het 'don't kiss and tell' principe moet aan veel mensen nog worden uitgelegd
Ja!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus dan moeten ze elke keer als ze elkaar zien uit eten?
Kan die eeuwige assistente dan niet koken?quote:
Misschien heeft ie het al gezegd, maar wil het Duitse blad waar hij dat tegen heeft gezegd het spannend houden (en meer oplages van hun blad verkopen).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zal wel te maken hebben met "het gemene bedrog" dat volgende week bekend gemaakt wordt.
Maar als dat zo groots en gemeen is, kom er dan meteen mee, dit is echt uitmelken en haar zo hard mogelijk willen raken waar het pijn doet.
Wie kookt er dan voor de kinderen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus dan moeten ze elke keer als ze elkaar zien uit eten?
Ja dat is wel zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet teveel aan The Rich & Famous hoor, dan is SHO straks dicht
Ik weet wat het grote nieuws is van volgende week: daardoor heeft ze chronische spuitpoep.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Sylvie eet toch alleen groente en fruit.
Of hij is ook weggestuurd met zijn biefstuk met gebakken piepers en dacht toen 'doe het dan maar zelf, trut'-> wat dan ook nog eens niet lukte. Vrouwenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En vermoedelijk kan hij zelf ook niet koken, als hij stil blijft zitten en wachten tot Sylvie heeft uitgevogeld wat een pollepel is.
Dörthe!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie kookt er dan voor de kinderen?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet wat het grote nieuws is van volgende week: daardoor heeft ze chronische spuitpoep.
Zarka gaat onthullen hoe Syl Raf en Saab misbruikt heeft voor haar eigen sprookjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:06 schreef ntm het volgende:
[..]Ik ben nu serieus wel benieuwd naar dat bedrog waar Zarka het over had.
Zij heeft toch één kind, wat een nanny heeft?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie kookt er dan voor de kinderen?
Oeeeeh, ik hoop het.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef Starlie het volgende:
Zou meneer Za(r)k(a) ons ook gaan vertellen hoe het nu precies zit tussen de breuk van Sylvie en Rafael?!
Dat wel. Was eerst in het nieuws ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die Zarka, had die ook niet een stempeltje 'playboy' of haal ik nu dingen door elkaar?
Ik hoop dat ze wel zo dom geweest is... of dom... goed van vertrouwen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oeeeeh, ik hoop het.
Maar zo dom zal Sylvie niet zijn, dat ze dat hem gaat vertellen.
Het was toch allang bekend dat ze 1.58 is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef WRH het volgende:
vast al oud nieuws en ik loop ongetwijfeld gigantisch achter, maar vond het wel grappig:
http://www.showvandaag.nl(...)te-ster-dan-gedacht/
Sorry als het mosterd is, ik ben voorgaande deeltjes nog aan het bijlezen.
Nooit gezien, maar dat meisje ziet er niet uit als een 9-jarige... En aan dat ze klein is kan ze zelf niets doen natuurlijk, wel aan haar voorkomen etc.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef WRH het volgende:
vast al oud nieuws en ik loop ongetwijfeld gigantisch achter, maar vond het wel grappig:
http://www.showvandaag.nl(...)te-ster-dan-gedacht/
Sorry als het mosterd is, ik ben voorgaande deeltjes nog aan het bijlezen.
Ik dacht dat ze kleiner is, 1.55 ofzo. Of nog niet eens.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het was toch allang bekend dat ze 1.58 is?
Dan pijpt ze staand.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze kleiner is, 1.55 ofzo. Of nog niet eens.
Nou... Zarka en Raf zijn volgens mij ook niet zo heel lang... dusss....quote:
Misschien heeft ze het wel verteld omdat ze er trots op is!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel zo dom geweest is... of dom... goed van vertrouwen!
Ik ben 1.56 en mijn man is 1.86, maar dat lukt mij ook nietquote:
Ja, dat. Zo van 'haha, die sukkels'. Is zij even vergeten dat meneer Zarka uit een hele andere sociale klasse komt of had ze gedacht dat Zarka vanwege die sociale klasse zijn mond wel zou houden? Je weet het nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel verteld omdat ze er trots op is!
Ja, kijk ik ben ook een gewiekste en meedogenloze carrièrevrouwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat. Zo van 'haha, die sukkels'. Is zij even vergeten dat meneer Zarka uit een hele andere sociale klasse komt of had ze gedacht dat Zarka vanwege die sociale klasse zijn mond wel zou houden? Je weet het niet
We weten het niet, misschien is dat ook niet zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, kijk ik ben ook een gewiekste en meedogenloze carrièrevrouw
Ik vermoed dat meneer Zarka een nogal ouderwetsdenkende kerel is, vrouw hoort in de keuken en de slaapkamer en daar niet van gediend was.
Nou ja, als hij met 2 Tolstoi's en een Goethe haar boekenverzameling verdubbelt heeft-ie qua leegte wel een puntje hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
Ik vermoed dat meneer Zarka een nogal ouderwetsdenkende kerel is, vrouw hoort in de keuken en de slaapkamer en daar niet van gediend was.
Primair is het de media, denk ik, dat die overal al klaarstond als hij met Syl ergens kwam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We weten het niet, misschien is dat ook niet zo.
In ieder geval ergerde hij er wel aan dat de media eerder op de hoogte was zijn relatie en hoe het daar mee zat dan hij zelf, dat twitterde hij toch een tijdje geleden?
Misschien heeft het daar wel iets mee te maken.
Heeft ie ook, maar pik dan iemand op in een bibliotheek of theater.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, als hij met 2 Tolstoi's en een Goethe haar boekenverzameling verdubbelt heeft-ie qua leegte wel een puntje hoor.
De schat!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat heer Zarka gewoon dacht 'Je was toch zo dol op media aandacht, ook/vooral tijdens onze relatie? Dan help ik je een handje, want zo ben ik'.
Dat is ook weer waar. Verwachten dat iemand mooi én slim is, is een beetje naïef.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft ie ook, maar pik dan iemand op in een bibliotheek of theater.
uit welke klasse hij ook komt, de man zelf heeft gewoon geen klasse.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat. Zo van 'haha, die sukkels'. Is zij even vergeten dat meneer Zarka uit een hele andere sociale klasse komt of had ze gedacht dat Zarka vanwege die sociale klasse zijn mond wel zou houden? Je weet het niet
Ok ok, tuurlijk zijn er zat bloedmooie en intelligente vrouwen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Verwachten dat iemand mooi én slim is, is een beetje naïef.
Mijn vrouw uitgezonderd uiteraard.
nou daar zou ik ook niet echt op zitten te wachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, als hij met 2 Tolstoi's en een Goethe haar boekenverzameling verdubbelt heeft-ie qua leegte wel een puntje hoor.
Ja, maar dat is nog altijd wel meer cultuur dan de nieuwe make-up bijbel van Leco ofzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten
doe mij er dan maar een paar van sartre en simone de beauvoir
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef friekin_ het volgende:
Die Zarka...
"Zwei Stunden lang interviewt worden, nachdem man mich mehrere Wochen verfolgte. Ich habe nur nette Sachen gesagt. Es tut mir leid, dass nur 22 aus dem Kontext gerissene Sekunden gezeigt worden sind...."
Laten we eerst eens beginnen met Nijntje en Jip en Janneke.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar die heeft dan weer geen smaak qua mannen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Verwachten dat iemand mooi én slim is, is een beetje naïef.
Mijn vrouw uitgezonderd uiteraard.
Dan zegt ze dat ze geen ijs eet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten
doe mij er dan maar een paar van sartre en simone de beauvoir
misschien zaten ze juist in het steenkolen engels te spreken om zijn aandacht te krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik niet snap, hij zegt dat hij Saab en Sylvie hoorde praten over het dessert of dat lekker zou zijn. Maar ik neem aan dat die gewoon Nederlands tegen elkaar spreken en dat hij dat niet kent.
Maar heeft hij niet gezegd dat ze binnen 2 minuten tussen de lakens lagen en lopen mauwen dat ze enkel bezig is met fruit/sport/fruit? Ik vind het echt zo sneu.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
Hoe hij voor de camera zat te praten kwam eerlijk gezegd helemaal niet lelijk over, of gefrustreerd. Dat de media het anders ópschrijven is zijn schuld niet, maar hij had het inderdaad wel kunnen weten...
Dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Het hele verhaal heeft een beetje een gefrustreerd rebound-slachtoffer geurtje.
Nou dat mauwen over sport/fruit is maar net hoe je het zegt hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heeft hij niet gezegd dat ze binnen 2 minuten tussen de lakens lagen en lopen mauwen dat ze enkel bezig is met fruit/sport/fruit? Ik vind het echt zo sneu.
Inderdaad, nergens te zien dat hij zei dat ze leeg is en geen vrienden heeft. Dat zal de media er wel van gemaakt hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat mauwen over sport/fruit is maar net hoe je het zegt heEn hij zei het als volgt ongeveer, op een niet lelijke (echt niet) toon:
- We kwamen samen tot de conclusie dat het niet werkte
- Onze levensstijlen waren te verschillend
- Bijvoorbeeld ik ben een bourgondiër en Fransman en houd van lekker eten, Sylvie was meer van het sport sport fruit sport, ze leeft gewoon heel gezond, ik niet, dus dat soort dingen waren heel verschillend
(en nog wat voorbeeldjes)
- en toen hebben we samen besloten om er mee op te houden
Is dat mauwen ja? Kweenie, ik vond het behoorlijk meevallen
Ik vind 'enkel sport, fruit, sport, fruit, sport' echt zeuren als een mokkelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat mauwen over sport/fruit is maar net hoe je het zegt heEn hij zei het als volgt ongeveer, op een niet lelijke (echt niet) toon:
- We kwamen samen tot de conclusie dat het niet werkte
- Onze levensstijlen waren te verschillend
- Bijvoorbeeld ik ben een bourgondiër en Fransman en houd van lekker eten, Sylvie was meer van het sport sport fruit sport, ze leeft gewoon heel gezond, ik niet, dus dat soort dingen waren heel verschillend
(en nog wat voorbeeldjes)
- en toen hebben we samen besloten om er mee op te houden
Is dat mauwen ja? Kweenie, ik vond het behoorlijk meevallen
Gelukkig maar dan, dat scheelt al een hoopquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, nergens te zien dat hij zei dat ze leeg is en geen vrienden heeft. Dat zal de media er wel van gemaakt hebben.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
We moeten gewoon het hele interview op beeld zien.
Zullen we d'r een SHOmeet van maken?
Dan kan je ook weer aan je day zero werkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
We moeten gewoon het hele interview op beeld zien.
Zullen we d'r een SHOmeet van maken?
alle vrouwen zijn golddiggersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
De 'love is not a charity'-uitspraak is dus door hem gedaan, dat wist ik niet![]()
Wat bedoel je daarmee? Dat ze een golddigger is, toch?
Kan. Kan ook slaan op het feit dat hij altijd van alles organiseerde als zij naar Pariis kwam, maar zij niks deed als hij naar Hamburg kwam. Of dat de liefde op een gegeven moment van 1 kant kwam? We weten(nog) niet wat hij daarvoor zei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
De 'love is not a charity'-uitspraak is dus door hem gedaan, dat wist ik niet![]()
Zelf heeft ze ook al wat aantal miljoenen op de bank staan en er zullen er ook nog wel wat bijkomen als de scheiding rond is, dus daar hoeft ze het ook niet meer voor te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoop dat dat sarcastisch bedoeld is...
Of dat hij haar toch moest troosten over de breuk ofzo, dat hij een soort mantelzorger bijna was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, echt? Is het Cyprus-probleem al opgelost dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zelf heeft ze ook al wat aantal miljoenen op de bank staan en er zullen er ook nog wel wat bijkomen als de scheiding rond is, dus daar hoeft ze het ook niet meer voor te doen
Haar vermogen werd in 2012 al geschat op enkele miljoenen, + nu het Rtl contract van 4 miljoen en dan nog eens alle klussen die ze tussendoor doet voor Lorea'l en hunkemoller en weet ik veel allemaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, echt? Is het Cyprus-probleem al opgelost dan?
ja zo kwam het bij mij ook over, alsof hij diegene was die het niet meer zag zitten en dat zij er kapot van wasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of dat hij haar toch moest troosten over de breuk ofzo, dat hij een soort mantelzorger bijna was.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef sherezade het volgende:
Nou als samen besloten hebben om er een punt achter te zetten wat ligt hij dan nog te zeuren?
Dan ga je min of meer vriendschappelijk uitelkaar en ga je verder met je leven maar wat doet hij??
Hij is gewoon gefrustreerd dat zij hem aan de kant heeft gezet en dat hij daarom ook nog een interview geeft van 2 uur lang om erover door te babbelen.
Zoals zij al aan gaf het blijkt wel dat ZIJ de juiste keuze heeft gemaakt om te de relatie te beeindigen...,,dat hij deze actie heeft gedaan zegt meer als genoeg....hij is gewoon op zijn franse baquette getrapt !
Netter was geweest als hij er niets over gezegd had!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:56 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook echt niet dat ie het interview heeft gegeven omdat hij nog zo dol op d'r is. Dus hij zal hier en daar best iets flink sarcastisch bedoelen. Maar hij heeft het - vind ik, gebaseerd op een ministukje dat ik zag dus waar heb ik het over (![]()
) - volgens mij best 'netjes' gedaan.
Dus kom op Zarka, in deel 2 wat meer sleeze and dirt alsjeblieft. Daar doen we het tenslotte allemaal voor.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef sherezade het volgende:
Nou als samen besloten hebben om er een punt achter te zetten wat ligt hij dan nog te zeuren?
Dan ga je min of meer vriendschappelijk uitelkaar en ga je verder met je leven maar wat doet hij??
Hij is gewoon gefrustreerd dat zij hem aan de kant heeft gezet en dat hij daarom ook nog een interview geeft van 2 uur lang om erover door te babbelen.
Zoals zij al aan gaf het blijkt wel dat ZIJ de juiste keuze heeft gemaakt om te de relatie te beeindigen...,,dat hij deze actie heeft gedaan zegt meer als genoeg....hij is gewoon op zijn franse baquette getrapt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |