Ik ben 1.56 en mijn man is 1.86, maar dat lukt mij ook nietquote:
Ja, dat. Zo van 'haha, die sukkels'. Is zij even vergeten dat meneer Zarka uit een hele andere sociale klasse komt of had ze gedacht dat Zarka vanwege die sociale klasse zijn mond wel zou houden? Je weet het nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel verteld omdat ze er trots op is!
Ja, kijk ik ben ook een gewiekste en meedogenloze carrièrevrouwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat. Zo van 'haha, die sukkels'. Is zij even vergeten dat meneer Zarka uit een hele andere sociale klasse komt of had ze gedacht dat Zarka vanwege die sociale klasse zijn mond wel zou houden? Je weet het niet
We weten het niet, misschien is dat ook niet zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, kijk ik ben ook een gewiekste en meedogenloze carrièrevrouw
Ik vermoed dat meneer Zarka een nogal ouderwetsdenkende kerel is, vrouw hoort in de keuken en de slaapkamer en daar niet van gediend was.
Nou ja, als hij met 2 Tolstoi's en een Goethe haar boekenverzameling verdubbelt heeft-ie qua leegte wel een puntje hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
Ik vermoed dat meneer Zarka een nogal ouderwetsdenkende kerel is, vrouw hoort in de keuken en de slaapkamer en daar niet van gediend was.
Primair is het de media, denk ik, dat die overal al klaarstond als hij met Syl ergens kwam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We weten het niet, misschien is dat ook niet zo.
In ieder geval ergerde hij er wel aan dat de media eerder op de hoogte was zijn relatie en hoe het daar mee zat dan hij zelf, dat twitterde hij toch een tijdje geleden?
Misschien heeft het daar wel iets mee te maken.
Heeft ie ook, maar pik dan iemand op in een bibliotheek of theater.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, als hij met 2 Tolstoi's en een Goethe haar boekenverzameling verdubbelt heeft-ie qua leegte wel een puntje hoor.
De schat!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat heer Zarka gewoon dacht 'Je was toch zo dol op media aandacht, ook/vooral tijdens onze relatie? Dan help ik je een handje, want zo ben ik'.
Dat is ook weer waar. Verwachten dat iemand mooi én slim is, is een beetje naïef.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft ie ook, maar pik dan iemand op in een bibliotheek of theater.
uit welke klasse hij ook komt, de man zelf heeft gewoon geen klasse.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat. Zo van 'haha, die sukkels'. Is zij even vergeten dat meneer Zarka uit een hele andere sociale klasse komt of had ze gedacht dat Zarka vanwege die sociale klasse zijn mond wel zou houden? Je weet het niet
Ok ok, tuurlijk zijn er zat bloedmooie en intelligente vrouwen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Verwachten dat iemand mooi én slim is, is een beetje naïef.
Mijn vrouw uitgezonderd uiteraard.
nou daar zou ik ook niet echt op zitten te wachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, als hij met 2 Tolstoi's en een Goethe haar boekenverzameling verdubbelt heeft-ie qua leegte wel een puntje hoor.
Ja, maar dat is nog altijd wel meer cultuur dan de nieuwe make-up bijbel van Leco ofzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten
doe mij er dan maar een paar van sartre en simone de beauvoir
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef friekin_ het volgende:
Die Zarka...
"Zwei Stunden lang interviewt worden, nachdem man mich mehrere Wochen verfolgte. Ich habe nur nette Sachen gesagt. Es tut mir leid, dass nur 22 aus dem Kontext gerissene Sekunden gezeigt worden sind...."
Laten we eerst eens beginnen met Nijntje en Jip en Janneke.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar die heeft dan weer geen smaak qua mannen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Verwachten dat iemand mooi én slim is, is een beetje naïef.
Mijn vrouw uitgezonderd uiteraard.
Dan zegt ze dat ze geen ijs eet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten
doe mij er dan maar een paar van sartre en simone de beauvoir
misschien zaten ze juist in het steenkolen engels te spreken om zijn aandacht te krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik niet snap, hij zegt dat hij Saab en Sylvie hoorde praten over het dessert of dat lekker zou zijn. Maar ik neem aan dat die gewoon Nederlands tegen elkaar spreken en dat hij dat niet kent.
Maar heeft hij niet gezegd dat ze binnen 2 minuten tussen de lakens lagen en lopen mauwen dat ze enkel bezig is met fruit/sport/fruit? Ik vind het echt zo sneu.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
Hoe hij voor de camera zat te praten kwam eerlijk gezegd helemaal niet lelijk over, of gefrustreerd. Dat de media het anders ópschrijven is zijn schuld niet, maar hij had het inderdaad wel kunnen weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |