Geen ijshoorntjes?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
Oh ik had helemaal gemist dat ie ook voor de camera heeft zitten spillen, die Zarka![]()
Het was met Sylvie alleen maar fruit, sport, fruit, fruit, sport en fruit zegt ie net op tv.
Hij vond er niks an
Geen kaas, geen pistolettes, geen croissants, geen koffiebroodjes...quote:
Geweldig was datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen kaas, geen pistolettes, geen croissants, geen koffiebroodjes...
That's what he said
Jij vindt haar mooi. Ik vind haar eng glad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je zo met je uiterlijk bezig bent als Silvie, als dat je daginvulling is, ben ik benieuwd hoe dat gaat als ze straks echt oud wordt.
Ze is nog erg mooi, maar dat zal ze over pakweg 15 jaar niet meer zijn. En dan? Als je eigenlijk niks anders hebt?
Punt is: dat zal ze niet altijd blijven. En dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindt haar mooi. Ik vind haar eng glad.
ik ben het helemaal met je eens. dat hele interview zeg meer over hem dan over sylvie. want dat sylvie geen croissantjes eet, wisten we al en dat ze van leeghoofdig vermaak houdt, was ook al bekend.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een zielige kerel om zo publiekelijk uit de school te klappen over Sylvie. Ben absoluut geen Sylvie fan, maar zoiets is gewoon nutteloos en kwetsend.
dan zien we haar terug in het verspookt-topicquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je zo met je uiterlijk bezig bent als Silvie, als dat je daginvulling is, ben ik benieuwd hoe dat gaat als ze straks echt oud wordt.
Ze is nog erg mooi, maar dat zal ze over pakweg 15 jaar niet meer zijn. En dan? Als je eigenlijk niks anders hebt?
Hij vertelt toch gewoon de waarheid ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens. dat hele interview zeg meer over hem dan over sylvie. want dat sylvie geen croissantjes eet, wisten we al en dat ze van leeghoofdig vermaak houdt, was ook al bekend.
treurig dat hij het kennelijk nodig heeft voor zijn ego om zo om zich heen te schoppen.
zal best, alleen komt het wat rot zijn strot uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vertelt toch gewoon de waarheid ?
Dan nog. Haar zoontje kan ook horen/lezen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vertelt toch gewoon de waarheid ?
Dat valt mij juist een pietsie tegen, SHO-gewijs-gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zal best, alleen komt het wat rot zijn strot uit.
valt mee dat hij niet met een fotograaf erbij dat slotje los gaat zagen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog niks gezien verder, maar wat een sneuneus, welke jongen gaat nou zo de pers opzoeken?Het is niet dat ze een 10-jarig huwelijk achter de rug hebben en zij de paling van de buurman weg zat te soppen
Het is absoluut een luizenstreek van Guillaume...maar deel 2 van dat interview moet wel minimaal zo sappig zijn, anders gaat het heel erg tegenvallen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Gate technisch is zarka geweldig, kunnen we weer 3 topics vol lullen.
Jij begrijpt het....helden actie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Gate technisch is zarka geweldig, kunnen we weer 3 topics vol lullen.
Had iemand hier ooit van die knakker gehoord eigenlijk voor deze gate? Ik nietquote:"Hij zag geen andere uitweg dan de relatie te verbreken. Hij baalt van de situatie, want hij houdt zielsveel van haar." Hoewel hij er volgens de insider "kapot van is", zou de Fransman er wel van zijn overtuigd dat hij de juiste beslissing heeft genomen.
Dat valt me nou nog wel mee, ik kan me haar eigenlijk niet voorstellen met een zwetend hoofd op de sportschool. Of is zij zo'n type dat op de stairmaster de Vogue aan het lezen is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef tong80 het volgende:
'Fruit Fruit Fruit Sport Fruit Fruit Sport Fruit.'
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zal best, alleen komt het wat rot zijn strot uit.
valt mee dat hij niet met een fotograaf erbij dat slotje los gaat zagen
wat niet is, kan natuurlijk nog komen. ik vind het wel een logische stap na deze naaistreekquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat valt mij juist een pietsie tegen, SHO-gewijs-gezien.
Neuh nog nooit, en hij zal voor mij altijd wel die gast van Sylvie en de opera blijvenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat die Fransoos het uitgemaakt had omdat Sylvie geflirt zou hebben met Robin Thicke?
Hij ging er misschien wel een boek over schrijven (vaag gerucht)![]()
http://www.shownieuws.tv/(...)ka-boek-over-sylvie/
en hij was er kapot van
[..]
Had iemand hier ooit van die knakker gehoord eigenlijk voor deze gate? Ik niet![]()
Maar ik ben nooit zo op de hoogte moet ik eerlijk bekennen
Ah, gelukkigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh nog nooit, en hij zal voor mij altijd wel die gast van Sylvie en de opera blijven
Uit de link:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat die Fransoos het uitgemaakt had omdat Sylvie geflirt zou hebben met Robin Thicke?
Hij ging er misschien wel een boek over schrijven (vaag gerucht)![]()
http://www.shownieuws.tv/(...)ka-boek-over-sylvie/
en hij was er kapot van
[..]
Had iemand hier ooit van die knakker gehoord eigenlijk voor deze gate? Ik niet![]()
Maar ik ben nooit zo op de hoogte moet ik eerlijk bekennen
Was waarschijnlijk het interview met Closerquote:‘Sommige verhalen verdienen het om verteld te worden”, aldus de Fransman.
Ja maar..... je weet maar nooitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Uit de link:
[..]
Was waarschijnlijk het interview met Closer
quote:Writing Summer...Some stories deserve the right to be told
Neu, maar het blijft natuurlijk wel een zak hooi die Zarkaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
Als je net van je vent af bent en zonodig met je nieuwe vriendje op de foto van de paparazi wil, of een bruiloft houdt van een miljoen en de rechten verkoopt aan SBS, kan ik er niet mee zitten, dat ze ook zo in de schijnwerpers komt.
Drukke twitter...hij heeft wel 1 tweet meer dan ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar..... je weet maar nooit![]()
https://twitter.com/GuillaumeZARKA
[..]
Hmmm...toch een boek? Zal vast niet dik wordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar..... je weet maar nooit![]()
https://twitter.com/GuillaumeZARKA
[..]
Ja maar hij zoek die typetje toch zelf uit, die andere ex van hem was van hetzelfde laken een pakquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
Nee, ze staat zelf maar al te graag in het middelpunt van de belangstelling. Het gerucht is dat ze zelf de pers inseinde waar ze met Zarka zou zijn.
Ik ben alleen bang dat we op een gegeven moment bedankjes moeten gaan sturen voor het in stand houden van deze gate!
Nee dat boek zal je ook wel zo uit hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Hmmm...toch een boek? Zal vast niet dik worden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar hij zoek die typetje toch zelf uit, die andere ex van hem was van hetzelfde laken een pak![]()
http://www.showvandaag.nl(...)dt-ook-van-aandacht/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat willen wij natuurlijk wetenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]alhoewel, wat weten we van haar eetgedrag, welke boekenlijst heeft ze gelezen en sliep zij ook tijdens de opera????
Dit. Boontje, loontje, zeg maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
Als je net van je vent af bent en zonodig met je nieuwe vriendje op de foto van de paparazi wil, of een bruiloft houdt van een miljoen en de rechten verkoopt aan SBS, kan ik er niet mee zitten, dat ze ook zo in de schijnwerpers komt.
Lezen? Serieus?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]alhoewel, wat weten we van haar eetgedrag, welke boekenlijst heeft ze gelezen en sliep zij ook tijdens de opera????
Ja we willen toch weten of de exen vergelijkbaar zijn...Syl heeft niet gelezen, maar die ander misschien wel.quote:
De Vogue en Ellequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja we willen toch weten of de exen vergelijkbaar zijn...Syl heeft niet gelezen, maar die ander misschien wel.
quote:
Precies, hij wil iemand die bourgondisch eet. Maar dan zal ze toch echt nog meer moeten sporten want meneer zal vast niet van een bourgondisch lijfje houden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar hij zoek die typetje toch zelf uit, die andere ex van hem was van hetzelfde laken een pak![]()
http://www.showvandaag.nl(...)dt-ook-van-aandacht/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ergens wel natuurlijk, maar ik dank de man dat ie het toch gedaan heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef sherezade het volgende:
Ik had niet gedacht dat hij als zakenman zijnde zich op zo'n goedkope manier zou uitlaten,
die man is echt ergens verbitterd over anders zie ik geen reden om dit te doen.
Als je toch zo blij bent dat je er vanaf bent dan ga je er toch geen aandacht meer aan besteden?
En of het nu wel of niet allemaal waar is, ik vond het echt een trieste vertoning van Zarka
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens wel natuurlijk, maar ik dank de man dat ie het toch gedaan heeft.
Hebben wij weer wat leuk popcornmateriaal.
Volgende weekquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat dan weer wel jaMaar als Sylvie hier geen reactie op geeft dan is het leuke ook weer snel er vanaf...hopelijk komt er een tegen reactie
![]()
Wanneer komt het 2e deel van het interview???
Dat vond ze ook geen probleem toen "de klap" op 2 januari de voorpagina's haalde....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan nog. Haar zoontje kan ook horen/lezen.
hij heeft er dik geld voor gekregen dus vul zelf maar inquote:
Op donderdag
22 augustus 2013 00:00 schreef
Pisces29 het
volgende:
Oeh nu op Boulevard.
Maar had hij een interview en kwam Sylvie ter sprake, of geeft hij dit
interview puur om over Sylvie te kleppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor smaad of zo? Neuh, dat levert haar niets op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zou ze hem gaan aanklagen trouwens?
Ik vind het maar goedkoop en triest van Zarka.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:37 schreef superniger het volgende:
Goede zet van Zarka. Terechte slut naming and shaming
Dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind het maar goedkoop en triest van Zarka.
Ik vind het fantastisch!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:40 schreef Ole het volgende:
Ik ook, maar ik hou d'r vanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, wij letten op Syl en Saab, jij vindt ons kennelijk belangrijk genoeg om in de gaten te houden. Ik weet niet wat er idioter is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Smullen van andermans kommer en kwijlHebben jullie geen eigen leven ofzo?
Jawel, maar dat is niet half zo glamoureus als dat van Sylvie, en dat heeft ze me jaren willen inwrijven met haar columns, dus mag ik nu ook op de hoogte blijven van de werkelijkheid?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Smullen van andermans kommer en kwijlHebben jullie geen eigen leven ofzo?
Wel schattig, dat Willy dacht dat iemand in haar omgeving de pers inschakelde voor fotomomentjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:55 schreef Laysa het volgende:
Zonder ons zou Sylvie haar leven voorbij zijn. Als niemand nog aandacht aan haar schenkt wat moet het arme vrouwke dan nog met haar leven
Het lijkt me wel briljant hoor: zin hebben in watermeloen en dan ongegeneerd iemand kunnen vertellen vragen watermeloen voor je te snijden.... en niet zomaar snijden, nee, snijden zoals jij dat op dat moment wilt, in losse blokjes of in driehoekjes aan de schil.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:00 schreef Laysa het volgende:
Dat ze ook gewoon echt niets zelf schijnt te doen!![]()
Geweldig als dingen echt waar blijken te zijn
http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-interview-ex.htmlquote:Sylvie van der Vaart woedend om interview ex
Sylvie van der Vaart is woedend om het interview dat haar ex Guillaume Zarka woensdag gaf aan het Duitse blad Closer. "Dit is een grote leugen."
Dat vertelt ze in een reactie aan de Duitse tabloid Bild.
In het interview vertelde Zarka dat hij en Van der Vaart twee minuten na hun ontmoeting al in bed belandden zonder elkaars naam te weten.
"Dat iemand met wie je 4,5 maand samen bent met zoveel minachting over je kan spreken is ongelooflijk. Ik ben geschokt", zegt Van der Vaart, volgens Bild 'ziedend van woede'.
"We hebben sinds onze breuk geen contact meer, en nu weet ik hoe juist deze beslissing is."
'Leeg'
Zarka uit ook zijn medelijden voor Van der Vaart in het interview: "Sylvie is leeg en eenzaam. Ze heeft niemand. Ik hoop voor haar dat ze binnenkort vrienden maakt."
De voormalige voetbalvrouw wil hier niets van weten. "Ik heb alles vol afschuw gelezen. Dit heeft niets te maken met waardigheid en respect."
Nog erger, dat die assistent dus eerst nog die watermeloen moet gaan halen, want die haalt ze zelf natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me wel briljant hoor: zin hebben in watermeloen en dan ongegeneerd iemand kunnen vertellen vragen watermeloen voor je te snijden.... en niet zomaar snijden, nee, snijden zoals jij dat op dat moment wilt, in losse blokjes of in driehoekjes aan de schil.
Gewoon omdat je die persoon betaalt om zulke nonsens voor je te doen![]()
Darn, ik had een voetballer moeten scoren![]()
Nu je het zegt. Zit verdomme m'n tijd te verdoen hier.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben jullie geen eigen leven ofzo?
Nee, dat ze zelf de boodschappen niet doet verbaast me al niet eens meer, die worden toch gewoon bezorgd?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog erger, dat die assistent dus eerst nog die watermeloen moet gaan halen, want die haalt ze zelf natuurlijk ook niet.
Om het geld hoeft het niet, ik gok dat hij echt op z'n Willy getrapt is.... zo'n leeg meisje en dan niet in katzwijm gevallen omdat hij, de geweldige Zarka, voor haar viel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:07 schreef Starlie het volgende:
Hoe leuk ik het ook vind om te lezen, ik vraag me dan nog af of het daadwerkelijk allemaal zo is... Het is ZIJN kant van het verhaal, hij noemt haar leeg een andere man kan haar geweldig vinden.
En ik begrijp gewoon niet dat je als zeer succesvolle zakenman van hogere komaf je verlaagd tot dit niveau... het is gewoon niet chique, vermakelijk.. dat wel!
Het is de ultieme wraak, hij voelt zich nog steeds erg gekwetst denk ik omdat Sylvie hem gedumpt heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:07 schreef Starlie het volgende:
Hoe leuk ik het ook vind om te lezen, ik vraag me dan nog af of het daadwerkelijk allemaal zo is... Het is ZIJN kant van het verhaal, hij noemt haar leeg een andere man kan haar geweldig vinden.
En ik begrijp gewoon niet dat je als zeer succesvolle zakenman van hogere komaf je verlaagd tot dit niveau... het is gewoon niet chique, vermakelijk.. dat wel!
Ik vermoed dat ze ook iemand heeft die bepaalt wat ze moet eten op een dag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ze zelf de boodschappen niet doet verbaast me al niet eens meer, die worden toch gewoon bezorgd?
Ik ben alleen wel benieuwd of ze nog wel beslist welke boodschappen er moeten komen, en als dat niet zo is, dat ze dan gepikeerd is dat degene die de boodschappen besteld had geen watermeloen had meegenomen omdat Sylvie mogelijk, misschien, wellicht wel watermeloen zou willen hebben.
Doe niet zo zuur. We reageerden heel normaal en aardig op je.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo typisch is dit weer. Heb je een andere mening als de grote meute hier, wordt dat je niet in dank afgenomen![]()
Maar goed, ik zeg al niks meer en laten we snel weer overgaan naar de orde van de dag: het wel en wee van Sylvie.
Het zal wel te maken hebben met "het gemene bedrog" dat volgende week bekend gemaakt wordt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om het geld hoeft het niet, ik gok dat hij echt op z'n Willy getrapt is.... zo'n leeg meisje en dan niet in katzwijm gevallen omdat hij, de geweldige Zarka, voor haar viel.
Zo te lezen heeft zij hem versierd, en ik denk dat hij het niet trekt dat ze hem ook weer gedumpt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |