abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130347046
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Het hele verhaal heeft een beetje een gefrustreerd rebound-slachtoffer geurtje.
Dat.

Klasse vooral. Waarom ga je er sowieso over praten? Dit soort bashen doen mensen enkel na een huwelijk van 10 jaar, jį dan zit het je hoog, maar een neukertje van een paar maanden?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:10:17 #177
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130347154

Nou ik heb even dit filmpje bekeken...
Dat mens welke bij het interview aanwezig is, wat een koe is dat zeg met d'r kauwgom... en een beetje vals lachen!

En hij spreek zichzelf tegen: "Ja ze leeft heel gezond, DRINKT niet, rookt niet...
Terwijl hij daarvoor zei dat Sylvie en Sabia tequila shots aan het drinken waren... Voor zover ik weet zit er alcohol in tequila!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 augustus 2013 @ 14:12:47 #178
163650 Greys
pi_130347230
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar heeft hij niet gezegd dat ze binnen 2 minuten tussen de lakens lagen en lopen mauwen dat ze enkel bezig is met fruit/sport/fruit? Ik vind het echt zo sneu. :D
Nou dat mauwen over sport/fruit is maar net hoe je het zegt he :P En hij zei het als volgt ongeveer, op een niet lelijke (echt niet) toon:

- We kwamen samen tot de conclusie dat het niet werkte
- Onze levensstijlen waren te verschillend
- Bijvoorbeeld ik ben een bourgondiėr en Fransman en houd van lekker eten, Sylvie was meer van het sport sport fruit sport, ze leeft gewoon heel gezond, ik niet, dus dat soort dingen waren heel verschillend
(en nog wat voorbeeldjes)
- en toen hebben we samen besloten om er mee op te houden

Is dat mauwen ja? Kweenie, ik vond het behoorlijk meevallen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 augustus 2013 @ 14:15:58 #179
163650 Greys
pi_130347354
We moeten gewoon het hele interview op beeld zien.
Zullen we d'r een SHOmeet van maken? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130347359
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou dat mauwen over sport/fruit is maar net hoe je het zegt he :P En hij zei het als volgt ongeveer, op een niet lelijke (echt niet) toon:

- Bijvoorbeeld ik ben een bourgondiėr en Fransman en houd van lekker eten, Sylvie was meer van het sport sport fruit sport, ze leeft gewoon heel gezond, ik niet, dus dat soort dingen waren heel verschillend

Inderdaad, nergens te zien dat hij zei dat ze leeg is en geen vrienden heeft. Dat zal de media er wel van gemaakt hebben.
Of iets over een groot geheim dat volgende week wordt onthuld?

Wel dat de liefde geen liefdadigheid is. Heeft ie flink z'n portemonnee getrokken misschien voor haar? :P
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:16:43 #181
125420 Starlie
pi_130347387
Kennen jullie deze foto al? Denk dat het slotje van haar en Zarka in de prullenbak naast haar ligt!

pi_130347579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind 'enkel sport, fruit, sport, fruit, sport' echt zeuren als een mokkel :D

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad, nergens te zien dat hij zei dat ze leeg is en geen vrienden heeft. Dat zal de media er wel van gemaakt hebben.

Gelukkig maar dan, dat scheelt al een hoop :)
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 augustus 2013 @ 14:24:06 #183
22592 crew  Ole
pi_130347635
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130347732
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
Dan kan je ook weer aan je day zero werken :Y ;)
pi_130347925
Nou als samen besloten hebben om er een punt achter te zetten wat ligt hij dan nog te zeuren?
Dan ga je min of meer vriendschappelijk uitelkaar en ga je verder met je leven maar wat doet hij??

Hij is gewoon gefrustreerd dat zij hem aan de kant heeft gezet en dat hij daarom ook nog een interview geeft van 2 uur lang om erover door te babbelen.
Zoals zij al aan gaf het blijkt wel dat ZIJ de juiste keuze heeft gemaakt om te de relatie te beeindigen...,,dat hij deze actie heeft gedaan zegt meer als genoeg....hij is gewoon op zijn franse baquette getrapt !
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 14:37:24 #186
43556 miss_dynastie
pi_130348106
De 'love is not a charity'-uitspraak is dus door hem gedaan, dat wist ik niet :o
Wat bedoel je daarmee? Dat ze een golddigger is, toch?
pi_130348317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
De 'love is not a charity'-uitspraak is dus door hem gedaan, dat wist ik niet :o
alle vrouwen zijn golddiggers
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_130348376
quote:
Kan. Kan ook slaan op het feit dat hij altijd van alles organiseerde als zij naar Pariis kwam, maar zij niks deed als hij naar Hamburg kwam. Of dat de liefde op een gegeven moment van 1 kant kwam? We weten(nog) niet wat hij daarvoor zei.
pi_130348415
quote:
Zelf heeft ze ook al wat aantal miljoenen op de bank staan en er zullen er ook nog wel wat bijkomen als de scheiding rond is, dus daar hoeft ze het ook niet meer voor te doen
pi_130348433
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoop dat dat sarcastisch bedoeld is...

:')
:') !!
Ja, nee.
Go hard or go home
pi_130348437
quote:
Of dat hij haar toch moest troosten over de breuk ofzo, dat hij een soort mantelzorger bijna was.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 14:47:47 #192
43556 miss_dynastie
pi_130348451
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

Zelf heeft ze ook al wat aantal miljoenen op de bank staan en er zullen er ook nog wel wat bijkomen als de scheiding rond is, dus daar hoeft ze het ook niet meer voor te doen
Oh, echt? Is het Cyprus-probleem al opgelost dan?
pi_130348567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, echt? Is het Cyprus-probleem al opgelost dan?
Haar vermogen werd in 2012 al geschat op enkele miljoenen, + nu het Rtl contract van 4 miljoen en dan nog eens alle klussen die ze tussendoor doet voor Lorea'l en hunkemoller en weet ik veel allemaal.
Ik denk dat hun geen slachtoffer zijn van het Cyprus-probleem anders was dat ook wel uitgebreid in de media geweest, ben benieuwd hoeveel ze beurt als de scheiding rond is :9
pi_130348606
quote:
11s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Of dat hij haar toch moest troosten over de breuk ofzo, dat hij een soort mantelzorger bijna was.
ja zo kwam het bij mij ook over, alsof hij diegene was die het niet meer zag zitten en dat zij er kapot van was
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 augustus 2013 @ 14:53:43 #195
163650 Greys
pi_130348657
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef sherezade het volgende:
Nou als samen besloten hebben om er een punt achter te zetten wat ligt hij dan nog te zeuren?
Dan ga je min of meer vriendschappelijk uitelkaar en ga je verder met je leven maar wat doet hij??

Hij is gewoon gefrustreerd dat zij hem aan de kant heeft gezet en dat hij daarom ook nog een interview geeft van 2 uur lang om erover door te babbelen.
Zoals zij al aan gaf het blijkt wel dat ZIJ de juiste keuze heeft gemaakt om te de relatie te beeindigen...,,dat hij deze actie heeft gedaan zegt meer als genoeg....hij is gewoon op zijn franse baquette getrapt !
:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130348682
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O-
:) :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 augustus 2013 @ 14:56:11 #197
163650 Greys
pi_130348738
Ik denk ook echt niet dat ie het interview heeft gegeven omdat hij nog zo dol op d'r is. Dus hij zal hier en daar best iets flink sarcastisch bedoelen. Maar hij heeft het - vind ik, gebaseerd op een ministukje dat ik zag dus waar heb ik het over ( :') :@ ) - volgens mij best 'netjes' gedaan.
Dus kom op Zarka, in deel 2 wat meer sleeze and dirt alsjeblieft. Daar doen we het tenslotte allemaal voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:58:40 #198
125420 Starlie
pi_130348811
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:56 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook echt niet dat ie het interview heeft gegeven omdat hij nog zo dol op d'r is. Dus hij zal hier en daar best iets flink sarcastisch bedoelen. Maar hij heeft het - vind ik, gebaseerd op een ministukje dat ik zag dus waar heb ik het over ( :') :@ ) - volgens mij best 'netjes' gedaan.
Dus kom op Zarka, in deel 2 wat meer sleeze and dirt alsjeblieft. Daar doen we het tenslotte allemaal voor.
Netter was geweest als hij er niets over gezegd had!

Ik kreeg een beetje jeuk (op de verkeerde plek) van het korte stukje interview wat ik gezien heb... Ook omdat hij zichzelf tegenspreekt met ze drinkt niet maar dat hij haar wel tequilashots had zien nemen.
pi_130348816
Ik ben benieuwd wat hij verder nog te zeggen heeft erover of dat het weer een stunt is van Closer om de verkoop nog even omhoog te krikken,
Ik hoop dat ze met iets interessants komen en niet hoeveel ons fruit en groente ze per dag eet.
pi_130348888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef sherezade het volgende:

:D

Tijd voor een nieuwe hunk voor Sylvie :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')