Dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Het hele verhaal heeft een beetje een gefrustreerd rebound-slachtoffer geurtje.
Nou dat mauwen over sport/fruit is maar net hoe je het zegt hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heeft hij niet gezegd dat ze binnen 2 minuten tussen de lakens lagen en lopen mauwen dat ze enkel bezig is met fruit/sport/fruit? Ik vind het echt zo sneu.
Inderdaad, nergens te zien dat hij zei dat ze leeg is en geen vrienden heeft. Dat zal de media er wel van gemaakt hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat mauwen over sport/fruit is maar net hoe je het zegt heEn hij zei het als volgt ongeveer, op een niet lelijke (echt niet) toon:
- We kwamen samen tot de conclusie dat het niet werkte
- Onze levensstijlen waren te verschillend
- Bijvoorbeeld ik ben een bourgondiėr en Fransman en houd van lekker eten, Sylvie was meer van het sport sport fruit sport, ze leeft gewoon heel gezond, ik niet, dus dat soort dingen waren heel verschillend
(en nog wat voorbeeldjes)
- en toen hebben we samen besloten om er mee op te houden
Is dat mauwen ja? Kweenie, ik vond het behoorlijk meevallen
Ik vind 'enkel sport, fruit, sport, fruit, sport' echt zeuren als een mokkelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat mauwen over sport/fruit is maar net hoe je het zegt heEn hij zei het als volgt ongeveer, op een niet lelijke (echt niet) toon:
- We kwamen samen tot de conclusie dat het niet werkte
- Onze levensstijlen waren te verschillend
- Bijvoorbeeld ik ben een bourgondiėr en Fransman en houd van lekker eten, Sylvie was meer van het sport sport fruit sport, ze leeft gewoon heel gezond, ik niet, dus dat soort dingen waren heel verschillend
(en nog wat voorbeeldjes)
- en toen hebben we samen besloten om er mee op te houden
Is dat mauwen ja? Kweenie, ik vond het behoorlijk meevallen
Gelukkig maar dan, dat scheelt al een hoopquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, nergens te zien dat hij zei dat ze leeg is en geen vrienden heeft. Dat zal de media er wel van gemaakt hebben.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
We moeten gewoon het hele interview op beeld zien.
Zullen we d'r een SHOmeet van maken?
Dan kan je ook weer aan je day zero werkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
We moeten gewoon het hele interview op beeld zien.
Zullen we d'r een SHOmeet van maken?
alle vrouwen zijn golddiggersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
De 'love is not a charity'-uitspraak is dus door hem gedaan, dat wist ik niet![]()
Wat bedoel je daarmee? Dat ze een golddigger is, toch?
Kan. Kan ook slaan op het feit dat hij altijd van alles organiseerde als zij naar Pariis kwam, maar zij niks deed als hij naar Hamburg kwam. Of dat de liefde op een gegeven moment van 1 kant kwam? We weten(nog) niet wat hij daarvoor zei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
De 'love is not a charity'-uitspraak is dus door hem gedaan, dat wist ik niet![]()
Zelf heeft ze ook al wat aantal miljoenen op de bank staan en er zullen er ook nog wel wat bijkomen als de scheiding rond is, dus daar hoeft ze het ook niet meer voor te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoop dat dat sarcastisch bedoeld is...
Of dat hij haar toch moest troosten over de breuk ofzo, dat hij een soort mantelzorger bijna was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, echt? Is het Cyprus-probleem al opgelost dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zelf heeft ze ook al wat aantal miljoenen op de bank staan en er zullen er ook nog wel wat bijkomen als de scheiding rond is, dus daar hoeft ze het ook niet meer voor te doen
Haar vermogen werd in 2012 al geschat op enkele miljoenen, + nu het Rtl contract van 4 miljoen en dan nog eens alle klussen die ze tussendoor doet voor Lorea'l en hunkemoller en weet ik veel allemaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, echt? Is het Cyprus-probleem al opgelost dan?
ja zo kwam het bij mij ook over, alsof hij diegene was die het niet meer zag zitten en dat zij er kapot van wasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of dat hij haar toch moest troosten over de breuk ofzo, dat hij een soort mantelzorger bijna was.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef sherezade het volgende:
Nou als samen besloten hebben om er een punt achter te zetten wat ligt hij dan nog te zeuren?
Dan ga je min of meer vriendschappelijk uitelkaar en ga je verder met je leven maar wat doet hij??
Hij is gewoon gefrustreerd dat zij hem aan de kant heeft gezet en dat hij daarom ook nog een interview geeft van 2 uur lang om erover door te babbelen.
Zoals zij al aan gaf het blijkt wel dat ZIJ de juiste keuze heeft gemaakt om te de relatie te beeindigen...,,dat hij deze actie heeft gedaan zegt meer als genoeg....hij is gewoon op zijn franse baquette getrapt !
Netter was geweest als hij er niets over gezegd had!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:56 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook echt niet dat ie het interview heeft gegeven omdat hij nog zo dol op d'r is. Dus hij zal hier en daar best iets flink sarcastisch bedoelen. Maar hij heeft het - vind ik, gebaseerd op een ministukje dat ik zag dus waar heb ik het over (![]()
) - volgens mij best 'netjes' gedaan.
Dus kom op Zarka, in deel 2 wat meer sleeze and dirt alsjeblieft. Daar doen we het tenslotte allemaal voor.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef sherezade het volgende:
Nou als samen besloten hebben om er een punt achter te zetten wat ligt hij dan nog te zeuren?
Dan ga je min of meer vriendschappelijk uitelkaar en ga je verder met je leven maar wat doet hij??
Hij is gewoon gefrustreerd dat zij hem aan de kant heeft gezet en dat hij daarom ook nog een interview geeft van 2 uur lang om erover door te babbelen.
Zoals zij al aan gaf het blijkt wel dat ZIJ de juiste keuze heeft gemaakt om te de relatie te beeindigen...,,dat hij deze actie heeft gedaan zegt meer als genoeg....hij is gewoon op zijn franse baquette getrapt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |