Apeblauw is het nieuwe oranje. En tevens het nieuwe geel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Apeblauw met een fles wijn in de hand.
Je eerste stuckyquote:
Ik vind het ook een verschrikkelijke partij maar die ome Geurt verbasteringen zijn minstens zo erg.quote:
Gewoon in één keer volposten, dan overleefd hij deze ronde in elk geval.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben alvast benieuwd naar het lot van de topictitel.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon in één keer volposten, dan overleefd hij deze ronde in elk geval.
Er staat niet echt iets schokkends of beledigends toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ja dat heb je met zo'n klein breinquote:
Waar zijn deel 1 en deel 2 dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
De volgende TT wordt 'Elflettering zit er wel eens met zijn vinger aan deel III'.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
kan ik me voorstellenquote:
dan wat een faalhaas ben ikquote:
DAT KAN IK ME VOORSTELLENquote:
Oh jij hebt ze ook altijd al willen hebben, dikke tettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
DAT KAN IK ME VOORSTELLEN
hahahahahahahaha
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Godzijdank heeft FOK! geen geluidjes.
Nah doet me niks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
ik zie ze graag ja, daar lieg ik niet over
ja duh, ik bedoel zo hup meteen een geluidje.quote:
Ha, Corrie kijkt Editie NL.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Matige avond mensen.
Ik kom er net achter dat ik het met mijn zwemdiploma A niet ga redden als ik in het water valEn schrijven met een pen is ouderwets net als het woord leraar, dat is nu een coach
Ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het JeugdjournaalHierna komt Dance Academy.
Het item erna was nog leuker, een film over One Directionquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OhBij Editie NL kwam exact hetzelfde langs.
Homo's.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het item erna was nog leuker, een film over One Direction
Wat zien ze in die gastjes? Begrijp niks van die hype.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het item erna was nog leuker, een film over One Direction
Als ik 12 was vond ik ze misschien ook wel leuk, maar nu heb ik ook geen idee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zien ze in die gastjes? Begrijp niks van die hype.
Ik heb geprobeerd te ontdekken wat hen nu zo speciaal maakt, maar nee, begrijp het nog niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik 12 was vond ik ze misschien ook wel leuk, maar nu heb ik ook geen idee.
Het enige bandje met jongens van die leeftijd misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd te ontdekken wat hen nu zo speciaal maakt, maar nee, begrijp het nog niet.
B-Brave.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het enige bandje met jongens van die leeftijd misschien?
Dit soort bubble-gum pop, een paar leuke koppen op 20-jarige jongens, meer heeft een 12-15-jarig meisje niet nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd te ontdekken wat hen nu zo speciaal maakt, maar nee, begrijp het nog niet.
Die NL-se bandjes zijn altijd net niet gelikt genoeg, alsof het budget vlak voor het einde op was.quote:
Dat is ook zo. Dan gillen ze of hun leven er vanaf hangt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit soort bubble-gum pop, een paar leuke koppen op 20-jarige jongens, meer heeft een 12-15-jarig meisje niet nodig.
Toen ik die leeftijd had, was Take That ook leuk....eigenlijk nog steeds welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dan gillen ze of hun leven er vanaf hangt.
Hey Lavendel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dan gillen ze of hun leven er vanaf hangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had zeker ook een Take That agenda op school?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik die leeftijd had, was Take That ook leuk....eigenlijk nog steeds wel
Ik was alleen niet zo hysterisch toen.
Nee, ik had altijd de Loesje-agenda.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij had zeker ook een Take That agenda op school?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey Lavendel.Hoi BassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij was verliefd op die meneer helemaal rechts?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Net zoiets toch? Maar ja ik vond toen ik 12 was deze band leuk:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef hexje het volgende:
[..]
En jij was verliefd op die meneer helemaal rechts?
Want jij was op je twaalfde al ontzettend maatschappelijk betrokken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd de Loesje-agenda.
Vond want you back for good echt hun leukste liedjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik die leeftijd had, was Take That ook leuk....eigenlijk nog steeds wel
Ik was alleen niet zo hysterisch toen.
Nou creepy is ie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bassie is een stuk enger dan die filmclowns.
Ken ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
Ik vond dat ene nummer van Take That wel goed, 'Rape'.
Nee joh, die teksten in die schoolagenda's waren alleen maar grappig. Begin jaren '90 was Loesje volgens mij meer commercieel dan nog maatschappelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jij was op je twaalfde al ontzettend maatschappelijk betrokken?
Maar de clip bij "Pray" was het leukstquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond want you back for good echt hun leukste liedje
thnx voor de tip Karinaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Half 10 Waar is de Mol met Gijpie. De enige aflevering die ik ga kijken waarschijnlijk.
Graag gedaan. Bureau Sport daarentegen is helemaal niet leuk meer. Het is een kwisprogramma geworden, stom.quote:
die man in pak is leuk. En die klap van Dijkstra gisterenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag gedaan. Bureau Sport daarentegen is helemaal niet leuk meer. Het is een kwisprogramma geworden, stom.
Ik heb gisteren maar half zitten kijken, ik zat ondertussen iets anders te doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
die man in pak is leuk. En die klap van Dijkstra gisteren
snap ik. Vroeger was leuker idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gisteren maar half zitten kijken, ik zat ondertussen iets anders te doen.
Sop sop sop?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gisteren maar half zitten kijken, ik zat ondertussen iets anders te doen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Haha, Corrie is chagrijnig!
Cnorrie!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Haha, Corrie is chagrijnig!
Cnorrie!
Nee het klonkt meer als piefpafpoef.quote:
Nee het was het geluid van een heel groot zwaard.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Gek geluid maakt die vibrator van je. Is ie kapot?
Hmm, dat kan tegenwoordig pijnloos hè.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was het geluid van een heel groot zwaard.
Ik ben wel een paar keer dood gegaan. Maar geen pijn gevoeldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Hmm, dat kan tegenwoordig pijnloos hè.
Ik vond het niet echt een TT waarvan ik denk: Ja, dat wil ik mensen laten zien als ze in NWS komenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar keer dood gegaan. Maar geen pijn gevoeld
Oké, jij bent de Goebbels van NWS?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een TT waarvan ik denk: Ja, dat wil ik mensen laten zien als ze in NWS komen
Nee, maar wel wat met propaganda. Wat is de volgende stap? Inhoud van posts aanpassen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had Goebbels ook wat tegen apenaids?
Goebbels haalde ook een heleboel Oost Europeanen naar Duitsland voor de arbeid. Hij streefde ook 1 groot (Duits) Europees rijk na. En ook hij hield van open grenzen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Goebbels was niet echt van het achteraf aanpassen. Die ging meer pro-actief te werk.
Je bent in de war met Hitler.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goebbels haalde ook een heleboel Oost Europeanen naar Duitsland voor de arbeid. Hij streefde ook 1 groot (Duits) Europees rijk na. En ook hij hield van open grenzen.
Ik zie een hoop overeenkomsten met de huidige politiek.
Goebbels zal niet bepaald tegen hem in gegaan zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent in de war met Hitler.
Goebbels 'haalde' niemand naar Duitsland.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goebbels zal niet bepaald tegen hem in gegaan zijn.
Hij haalde Riefenstahl veelvuldig terug.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goebbels 'haalde' niemand naar Duitsland.
Voortent, wat heb jij nou weer voor gare Turk als UI?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij haalde Riefenstahl veelvuldig terug.
Dhr. Botha.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voortent, wat heb jij nou weer voor gare Turk als UI?
Ziet er goed uit inderdaad.quote:
quote:
Kutmod.quote:
Ik ben nog maar 1x rechts genoemd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 1x rechts genoemd.Handig? Dragend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ben nog maar 1x rechts genoemd.Sjezus. Ik zeg zoiets niet snel....maar dat is dus aids voor je ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft jou trouwens rechts genoemd?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
[..]
Ik ben nog maar 1x rechts genoemd.Draag het met trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sjezus. Ik zeg zoiets niet snel....maar dat is dus aids voor je ogen.
Wie heeft jou trouwens rechts genoemd?
TV / Waar is de Mol?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
Zometeen om 21:30 Gijp bij Waar is de Mol?
Inb4 Sjonnie is een kutlul.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sjezus. Ik zeg zoiets niet snel....maar dat is dus aids voor je ogen.
Wie heeft jou trouwens rechts genoemd?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah, het is dus een tactische mod-wissel op rechts geworden![]()
Veel plezier en succes Specularium
Ja, mijn opvolger zijn is sowieso lastig, je kan 't alleen slechter doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
Joh, alsof het mij iets interesseert.
Zuur?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Irritant die mensen die hun UI veranderen. Herken ik ze niet meer.
Heb je al een nieuwe baan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ben ik altijd. Klagen en zo, zuurtje.
Die ene keer per maand vergeven we je.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ben ik altijd. Klagen en zo, zuurtje.
Dat zou wel heel snel zijn, ik ben nog niet eens officieel uit dienst. En ik weet nog niet eens WANNEER ik uit dienst ben. Advocaat gaat morgen een brief fabriceren.quote:
De overgang is ook stressvol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Tem het volgende:
Dat is voor Corrie niet meer van toepassing.
Opvliegers en alles.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De overgang is ook stressvol.
Je bedoeld de programma's na het voetbal? PSV gister vond ik mooi om te zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
het voetbal is wel érg slecht.
Fener - Arsenal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld de programma's na het voetbal? PSV gister vond ik mooi om te zien.
En morgen Feyenoord
Dacht dat al die Turkse clubs bij voorbaat van Europese wedstrijden uitgesloten warenquote:
Er liep toch nog een rechtzaak of zo dacht ik?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht dat al die Turkse clubs bij voorbaat van Europese wedstrijden uitgesloten waren
Dus toch eisprong.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Zo kan ie wel weer jongens. Niks geen overgang, ik heb nog geen baard en opvliegers.
Hij was bijna leuk.quote:
Nee ik moest lachen om je eisprong.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Is niet om te lachen lul
Oh je lachte om je eigen garpje, wat sneu weer jongen.
Af en toe ben je echt gemeenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik moest lachen om je eisprong.
Ja maar jij lachte erom en om mijn opmerking. Zometeen word ik kwaadquote:
nee het zag er nog best leuk uit moet ik zeggenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ze bij het sjoelen ook een wijde trui aan?
Wat ga ik merken dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Nu ben ik niet boos joh! Volgende keer merk je het wel.
Ja ik had een shirtje onder het blousje, anders was het te bloot. Zeker met sjoelen en vooroverbuigen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het zag er nog best leuk uit moet ik zeggen
maar de tetten altijd verstopt
Volgens mij merken jullie het altijd wel als ik pissig ben. Als ik irritant ga doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ga ik merken dan?
Namen en rugnummers.
naja met zulke abominabele scores moet je toch eens gaan denken aan wat inkijk om de aandacht vast te houdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had een shirtje onder het blousje, anders was het te bloot. Zeker met sjoelen en vooroverbuigen.
neequote:
Ja dat helpt mij niet he? Dat helpt hooguit de tegenstander afleiden, maar zelf ga ik er niet beter van schuiven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja met zulke abominabele scores moet je toch eens gaan denken aan wat inkijk om de aandacht vast te houden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
Je kan ook je broek uit doen en aan het eind van de sjoelbaan gaan liggen, kijken wie hem erin krijgt.
wel want dan kun je valsspelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat helpt mij niet he? Dat helpt hooguit de tegenstander afleiden, maar zelf ga ik er niet beter van schuiven.
Ja die niet, die is vies dik. Doe dan een leuke presentator.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sjek van Gelder presenteert het.
robert ten brink?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die niet, die is vies dik. Doe dan een leuke presentator.
Toine 'Elflettering' Von Peperstrasse.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die niet, die is vies dik. Doe dan een leuke presentator.
Wat zie je nu in Zlatan? Vies mannetje.quote:
Ja Toine is ook wel leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toine 'Elflettering' Von Peperstrasse.
[ afbeelding ]
Ja weet ik het. Ik denk gewoon nog van vroeger toen hij bij Ajax speelde, is een beetje blijven hangen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zie je nu in Zlatan? Vies mannetje.
goed gejatquote:
Fijn toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Vooral dat: ze wast hem even, sjongejonge.
Ja hoe zal ik dat zeggen: als je zin hebt heb je zin, dan ga je niet eerst even flink met zeep wassenquote:
Sja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoe zal ik dat zeggen: als je zin hebt heb je zin, dan ga je niet eerst even flink met zeep wassen![]()
Maar hij zal wel een hoer bedoelen.
Zag je niet hoe hij probeerde lekker los te doen terwijl hij niet eens normaal kon zitten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
Mjah vroeger had hij nog een act om zich achter te verschuilen, dat is nu weg.
Tuurlijk zag ik dat. En die glimlach was ook gemaakt. Die moet echt heeeel snel iets gaan doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij probeerde lekker los te doen terwijl hij niet eens normaal kon zitten?
Die valt binnenkort gewoon een keer kapot neer.
Zou 'ie misschien niet eens zo erg vinden. Echt gelukkig kan hij niet zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij probeerde lekker los te doen terwijl hij niet eens normaal kon zitten?
Die valt binnenkort gewoon een keer kapot neer.
Ja Niles is tofquote:
Altijd een beetje gevaarlijk om dit voor anderen te gaan beslissen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou 'ie misschien niet eens zo erg vinden. Echt gelukkig kan hij niet zijn.
Laat het wel aan hem over hoor. Maar hij is beroemd geworden vanwege zijn debiele gedrag en zijn omvang. Heb een aantal interviews met hem gezien waar hij eerlijk was en zich niet achter zijn gedrag verschool, en daar kwam weinig opbeurends uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Altijd een beetje gevaarlijk om dit voor anderen te gaan beslissen.
Je kon erop wachten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef Uccie het volgende:
Spuit 11 ziet dat de TT het niet gered heeft.
Goedemorgen
Wat heb ik met Van Peperstraten te maken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toine 'Elflettering' Von Peperstrasse.
[ afbeelding ]
Dat zou betekenen dat Fok! van jou is...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op internet is alles van iedereen.
Ik zeg toch van iedereen, niet van mij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Fok! van jou is...
Het is dat je niet zo dol bent op kinderen....maar die had je op de achtergrond in een paal kunnen hangen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog niet los, maar dat komt nog wel. Daarom zit ik nu Americas got Talent te kijken, voor tips.
En anders doe ik gewoon een paaldansacts, dat trekt vast wel bezoekers
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:57 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen, matige morgen, kutmorgen, zeg het maar.
Waarom praten ze dan over mij, stamppotlover van mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Dit interesseert echt niemand ene anus, Guido.
Wat is deze?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef De_Coulance het volgende:
NWS / [SC] blablablablaikweetnixbla
Kreeg een DM van mijn spionnen.
Maar ik ga wel weer, jullie motten mij hier niet.
als hij op komt dagen is hij dan nog wel een huisturk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
Wedden dat Guido volgende week niet komt opdagen?
Tijdelijk is hij dan buitenshuisturk..maar als hij daarna weer netjes naar binnengaat, dan kan het wel toch, voor een avondje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij op komt dagen is hij dan nog wel een huisturk?
net als een schoothondje die af en toe door de tuin looptquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijdelijk is hij dan buitenshuisturk..maar als hij daarna weer netjes naar binnengaat, dan kan het wel toch, voor een avondje.
Nee ik zit te gamen, keek hier even tussendoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij de boel opfleuren, Corrie.
Compleet met eend.quote:
11 en 12 oktober Ziggo Dome toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef Specularium het volgende:
Hoe gaat het met de kaartverkoop van je show?
quote:Bram
Leeftijd: 50
Sterrenbeeld: Vissen
Lengte: 1.84
Beroep: Zelfstandig Ondernemer
Woonomgeving: (Woon)boerderij in Auvergne, Frankrijk
Kinderen: Geen
Hobby’s: Zeilen, skiën, klussen, winkelen, citroen 2CV, natuur, kunst & cultuur, reizen.
Bram is energiek, ondernemend, sportief, handig en creatief en volgens eigen zeggen soms een beetje eigenwijs, rusteloos en chaotisch. Hij heeft een hart van goud, houdt van dieren en de natuur, is lief en empathisch en op z’n tijd ook heel romantisch…
Brams ideale partner is een zelfstandige, ondernemende vrouw met een passie voor Frankrijk. Iemand die affectie met kunst, cultuur, flora en fauna heeft. Een vrouw die initiatief toont en die een eigen invulling kan geven aan een leven samen. Iemand die haar eigen droom of die van Bram, verder wil verwezenlijken in de Auvergne.
quote:Saskia
Leeftijd: 46
Sterrenbeeld: Schorpioen
Lengte: 1.80
Beroep: Life Coach en excursiebegeleidster
Woonomgeving: Het Griekse eiland Lesbos
Kinderen: Geen
Hobby's: Lezen, wandelen, koken, yoga en mindfullness
Een dierenliefhebster pur sang! Saskia is zorgzaam, meelevend, sportief en vindt zelfontplooiing belangrijk. Ze is intelligent, heeft maatschappelijke en spirituele interesses, is zelfstandig, zelfverzekerd en sterk, maar heeft ook onzekere en kwetsbare momenten. Saskia is opgegroeid in Brabant, staat nu bekend als de Griekse blondine en is helemaal klaar voor de liefde!
Haar ideale man houdt van dieren, is sportief, een buitenmens en staat gepassioneerd en geïnteresseerd in het leven. Iemand die sociaal en betrokken is en gelukkig met zichzelf. Een man die indien nodig haar kan steunen maar waarmee ze vooral haar mooie leven op Lesbos kan delen.
Voel je je beter nu?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen, geloof ik.
Lunchpauze, ik denk ik meld het even.
Ben je weer aan het werk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen, geloof ik.
Lunchpauze, ik denk ik meld het even.
Ze weten soms van gekkigheid niet wat ze moeten maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:34 schreef OProg het volgende:
Mogguh.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uwe-datingshow.dhtml
Zelfde als met nieuwe Boer zoekt Vrouw concept. Als een Turkse zender dit zou maken om Turken, waaronder 1 in Nederland, aan een Turkse vrouw te helpen.
Reacties op telegraaf en die van Geertje zouden fantastisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |