Teveel gedronken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh mijn hand trilt al niet meer realiseer ik me nu. Toch geen enge ziekte dus, dank voor jullie steun
Als ik mijn kurkjes omdoe.quote:
2 weken geleden ja, maar daar zal het niet van zijnquote:
Timmmmmmmquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:35 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd wie gewonnen heeft met sjoelen.
Vind ik ook wel. Maar ja, zou me nog niks verbazen als Specularium straks gaat klagen dat het niet precies de goede kleur blauw is.quote:
Nou je het zelf al zegt. het IS inderdaad niet precies dezelfde kleur als het modkleurtje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Maar ja, zou me nog niks verbazen als Specularium straks gaat klagen dat het niet precies de goede kleur blauw is.
Waarom kunnen blauw en geel niet samen, trouwens?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je het zelf al zegt. het IS inderdaad niet precies dezelfde kleur als het modkleurtje.
Dat zei ik toch, geel en blauw vloekt helemaal niet. En geel en blauw is bijelkaar groenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom kunnen blauw en geel niet samen, trouwens?
De NS doet dat ook
[ afbeelding ]
Hoi, boze appel. Lijkt me dat er met Didi nu genoeg in het pol-cafe te ouwehoeren is.quote:
Hoe voelt je nieuw verworven vrijheid, Karina?quote:
Didi?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoi, boze appel. Lijkt me dat er met Didi nu genoeg in het pol-cafe te ouwehoeren is.
Mijn ritme is al naar de kloten in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe voelt je nieuw verworven vrijheid, Karina?
Ja verstandig. Hopen dat dat het ook wordt uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ritme is al naar de kloten in ieder gevalIk zie het vooralsnog maar als een vervroegde vakantie.
Ik heb meer kloten dan sommige mannenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Karina d'r kloten.
Sorry, even Tem vervangen.
Oh, het teringkindje is niet echt een populair onderwerp. Misschien als onze huisturk weer terugkomt.quote:
Zit er haar op?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb meer kloten dan sommige mannen
Dacht dat remmmie zo'n fan van hem was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, het teringkindje is niet echt een populair onderwerp. Misschien als onze huisturk weer terugkomt.
Nee nee ... echte mannen heb haar op hun gezicht, maar balletjes zijn netjes geschoren. .. pfffffquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk echte mannen hebben er haar op en op de tanden natuurlijk.
Nah dat doen alleen kappers, dat scherenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee nee ... echte mannen heb haar op hun gezicht, maar balletjes zijn netjes geschoren. .. pfffff
Dus al mijn douchewijn is voor niets?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dat doen alleen kappers, dat scherenBeetje trimmen, OK, maar helemaal glad ziet er niet uit man.
Ben bang van wel. En nog wat, ik ben geen man, maar helemaal glad lijkt me ook zo plakken eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus al mijn douchewijn is voor niets?
Ik denk vooral dat laatste jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zouden er mannen zijn die het haar op hun kloten scheren dan? Wielrenners om nog aerodynamischer te zijn? Of mannen die vinden dat dat hygienischer is ofzo?
Of, god laat dat niet waar zijn, mannen die dat doen omdat hun vrouw dat lekkerder vind?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben bang van wel. En nog wat, ik ben geen man, maar helemaal glad lijkt me ook zo plakken eigenlijk.
Ik hoef alleen maar het beeld op te roepen dat je met je scheermes op je ballen uitschiet en Boze_Appel heeft nu een van pijn vertrokken gezicht. #mannenwetenwaaromquote:
Bij de man lijkt het me zo plakkerig als het kaal is. Ja weet ik het, ik ben geen man ik voel dat niet he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]![]()
Plakken? Wat doe je met die balletjes dan? wtf?
Juist niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de man lijkt het me zo plakkerig als het kaal is. Ja weet ik het, ik ben geen man ik voel dat niet he?
Oh my. Electrisch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Mijn balletjes zijn volledig haarloos voetballertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |