Prima !quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw kijk daar heb je het al![]()
Verkopen?
Het had mij zo ideaal geleken als ze er in het park/bos in zou slapenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk niet dat zo'n tentje voor ons zou werken. Maar vind het ook geen punt om het campingbedje mee te nemen als we met de auto gaan. En anders huren we een bedje, daar let ik wel op bij het boeken.
Dat kan ik met mijn stuiterbal ook vergetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het had mij zo ideaal geleken als ze er in het park/bos in zou slapenMaar helaas
Wat vind je kindvriendelijk voor een dreumes op vakantie ? Kan wel wat tips gebruiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef bitterend het volgende:
Oh als ik een hotel boek let ik altijd op de kindvriendelijkheid ja! en ik zet altijd bij dat ik graag een baby bedje bij wil
Datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn stuiterbal ook vergeten. Meneer slaapt alleen in een verduisterde kamer en in de auto.
In mijn hoofd was het zo idyllisch idd, dagje in het park (op zo'n enorm picknickkleed) met lief en baby en na een uurtje of 2 baby lekker slapen in de schaduw terwijl papa en mama ernaast suffen, boekje lezen en rustig bijkletsen...
ja natuurlijk kan dat!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Begin trouwens nu te twijfelen. Het buiten lopen gaat steeds beter. Kan het dan nog even op aapies of die klompslofjes ( als het weer het toe laat ?) ?
Ik ben zelf meer van de B&B dan hotels..ze hebben een huiselijke sfeer vind ik en je voelt je vrijer..wij gaan volgende week op vakantie naar een b&b in Portugal van een Nederlandse stel die ook kinderen heeft. Er is een zwembad, zandbak, Speelgelegenheid buiten..dat soort dingen let ik op!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat vind je kindvriendelijk voor een dreumes op vakantie ? Kan wel wat tips gebruiken.
Ja hoor. Pas bij een maand of drie stevig lopen worden schoentjes aangeraden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Begin trouwens nu te twijfelen. Het buiten lopen gaat steeds beter. Kan het dan nog even op aapies of die klompslofjes ( als het weer het toe laat ?) ?
Dan wacht ik even met verkopen. Misschien werkt de peuterversie dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef laziness het volgende:
Misschien komt het nog dames.
De mijne was een lastige slaper eerste 1,5 jaar en slaapt nu wel op het strandje of op een kleedje in de tuin terwijl we er naast ouwehoeren
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hoor. Pas bij een maand of drie stevig lopen worden schoentjes aangeraden.
Vandaag vond ik het er zo wankeltjes uitzien buiten dat ik echt begon te twijfelen. Ik zie al die kleintjes met sandalen. Maar ze loopt prima, het is niet nat en ik ga inderdaad liever wat later "echte schoentjes " kopenquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de B&B dan hotels..ze hebben een huiselijke sfeer vind ik en je voelt je vrijer..wij gaan volgende week op vakantie naar een b&b in Portugal van een Nederlandse stel die ook kinderen heeft. Er is een zwembad, zandbak, Speelgelegenheid buiten..dat soort dingen let ik op!
Dus eigenlijk de enige tip die ik krijg hier is een zusje of broertje erbijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Troeta, lastig! Gelukkig niet herkenbaar, althans in mindere mate bij Floris. Daar kon ik op gegeven moment de was niet meer doen s avonds, omdat hij al wakker werd als ik het licht aandeed.
Dat is overgegaan toen Elise kwam.
Maar goed daar heb je niks aan![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan wacht ik even met verkopen. Misschien werkt de peuterversie dan volgend jaar.
LOLquote:
Ja sorryquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:26 schreef Troeta het volgende:
[..]
Dus eigenlijk de enige tip die ik krijg hier is een zusje of broertje erbij![]()
Haar slaapkamerdeur is altijd dicht Tinuviel, anders gaat de kat op de commode slapen of in de kast of de vensterbank.
Ik dacht ook bij die foto's hoe hij op je lijkt Kyara. Leuk dat hij zich zo vermaakt heeft, tijd van de dagjes uit is nu dus echt aangebroken!
E kusjes geven aan de muur,haha
Vampererotica gefeliciteerd! Wat lijkt ze al groot, staat ze al zo goed en loopt ze?
Ik heb ook zo'n tentje, gebruikten we voor Mex vaak op de camping, lekker buiten slapen. Dit jaar kunnen we niet in de caravan helaas, zo jammer.
Nu kan ik al mijn buitengoodies niet gebruikenDat tentje, speciale kinderstoel en speciale opblaasbadjes.
Soesa nou moet je eigenlijk heel overdreven beledigd gaan doen over die uitnodiging, net zo belachelijk als hij deed,haha
Maar ja, jammer dat het zo gaat allemaal.
Wat is dat snel gegaan. Weet nog dat ik kleertjes heb gebracht dat dat al zo lang geleden is. Mooie meid hoor. Hoe heette ze? Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef vamperotica het volgende:
Ja, uhm..... Kan iemand me vertellen waar het afgelopen jaar gebleven is?
Nou....Hieperdepiep dan maar.... sinds afgelopen zaterdag is mn kleine meisje geen baby meer![]()
[ afbeelding ]
[ [url=http://http://i301.photobucket.c(...)504ca.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja vooral als je dat hoofd van hem erbij zietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Geniale fase Fee nix
Ook heeft ze bramen uit eigen tuin zitten etenZat ik op mn gemak in het zonnetje te fokken vanmiddag, zat mevrouw op haar gemak de bramen te eten...Ik hoop maar dat er geen rotte bij zat. Ze had wel een mooi rijpe gepakt aan de kleur te zien
(soort deja vu naar 2 jaar geleden. Toen had ik een druivendiefje)
Oh en serieus, het wordt echt steeds leuker. Een dreumes en een peuterVolgens mij worden ze wel erg samen
![]()
Mijn zus ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik had altijd al een oudere broer willen hebben![]()
Leek me echt geweldig
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mijn zus ook
en ze kreeg mij, vond ze nooit leuk vroeger
en ik vond het ook niks dat ik haar had dus tja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kleinzusje op 21-08-2013 10:59:29 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat mijn kindjes een leuke band krijgen met elkaar, ga daar echt mijn best voor doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou ook al zo fijn kz
En troeta ook al![]()
Je.moet het er maar mee doen he...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:35 schreef kleinzusje het volgende:
TJ wanneer ga je weg ? Je mag hem wel lenen hoor
( als wij dan niet weg gaan naar tentjes oorden)
Ohw wat aardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier enig kind, is ook best rustig. Familie is zo alleen nogal klein en dat is ook wel weer jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff, hier is het weer duidelijk woensdag. Ik begin een patroon te zien, na de 2 KDV dagen (maandag en dinsdag) is E echt heel vervelend thuis! Constant grenzen opzoeken, jengelen en precies de 2 dingen doen die echt niet mogen (op de salontafel en in de kinderstoel, zelfs met tuigje, staan). Ik heb haar wel 30x van de salontafel geplukt en ben heel streng geweest maar ze lacht er gewoon om
. Frustrerend en niet leuk! Ik hoop dat het overgaat als ik m'n werkdagen heb gewisseld...
quote:
Je hebt dmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Ohw wat aardig![]()
![]()
Woont één van jullie in de buurt van Breda toevallig?Wij gaan de eerste week van september weg of tweede...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soesa, lastig zo'n grenzen opzoekend mini-dreumesje. Maar begrijpen waar het vandaan komt helpt al een boel he? Hopelijk helpt het als je je werkdagen ruilt. En ik vond 12/13/14 maanden ook echt pittig, veel boos, veel grenzen opzoeken. Het was hier echt een fase
FeeDie van jou zegt tenminste nog 'doei', die van mij stiefelt gewoon zonder blikken of blozen weg
![]()
Phaidra, voelt definitief hè, zulke dingen opruimen? Logisch dat je daar een beetje verdrietig van wordtZit een tweede in de planning bij jullie? Een hele lieve collega van mij is zwanger en ik gun het haar enorm, maar de 'een tweede/derde etc. is zo leuk'-verhalen bij de lunch steken soms ook wel eens
Mijn spookje vindt opeens veel meer rust in zijn lijfje merk ik. Vanochtend weer in bed boekjes gelezen, en daarna wilde hij twee keer puzzelen aan tafel. Echt best een tijdje, lekker in zijn stoel zitten en prutsen, dat is echt nieuw. En daarna werd hij heel boos omdat hij naar bed moest terwijl hij nét met zijn auto wilde gaan spelen (uhuh). Gillen, krijsen, stampvoeten, maar toen ik hem pakte voor een knuffel vlijde hij zich tegen me aan en heeft en hele tijd op mijn schouder gelegen en is daarna moeiteloos in zijn bedje in slaap gevallen
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TJ, hier Breda met deryan. Mocht je'm willen lenen pm maar.
Ik vind t maar lastige periode. Elke keer denk ik 'oh als deze tand door is is t vast weer even rustiger en dan kan ik even ademhalen' zegmaar. Maar telkens is er weer wat nieuws, nieuwe tanden, oorontsteking, een nieuw trucje. We zitten ook in een periode van 'wel of geen twee slaapjes'...
Probeer het gewoon nog, vandaag is t ochtendslaapje mislukt. Ze bleef huilen, sja. dan eruit (ondanks moe) maar we moesten ook voor oor controle naar de dokter om 11 uur, dus ze kon niet meer naar bed. Nu ligt ze er dus net in. Heb er nog anderhalve boterham ingekregen, en toen vond ze het wel klaar. Huilen en in oogjes blijven wrijven, hup naar bed. Krijsen, want dat was ook niet goed... Hier werkt t dan echt om d'r even te laten doen. Ik was vantevoren van plan mijn baby nooit te laten huilen. Maar goed, hier is dat blijkbaar nodig (5 minuutjes). Moest er wel aan wennen... Nu slaapt t boefje dus, hopelijk snapt ze dus dat ze nu minstens 3 uur moet slapen
Oh, en m'n bedrijf is geopend, ontwerp/dtp/pre-press/print... voor interesse pm en dan krijg je de link![]()
Weet ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
Hier ook geen 2 e hoor CS. En piepen mag toch ?
Oh ja kleien, dat is leuk ! Misschien ga ik wat snel voor mijn uk van 13 maanden![]()
Wegens erg off-topic maar even in een spoilerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:08 schreef Clubsoda het volgende:
Phaidra, voelt definitief hè, zulke dingen opruimen? Logisch dat je daar een beetje verdrietig van wordtZit een tweede in de planning bij jullie? Een hele lieve collega van mij is zwanger en ik gun het haar enorm, maar de 'een tweede/derde etc. is zo leuk'-verhalen bij de lunch steken soms ook wel eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KZ, puzzelen doet mijnes gewoon op de grond eigenlijk. Of aan 'zijn' speeltafeltje (het tv-kastje). Vorig weekend is de eerste keer dat hij aan tafel zat om te kleuren. Ik geloof dat hij het na 10 minuten wel zat was.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wegens erg off-topic maar even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KZ, puzzelen doet mijnes gewoon op de grond eigenlijk. Of aan 'zijn' speeltafeltje (het tv-kastje). Vorig weekend is de eerste keer dat hij aan tafel zat om te kleuren. Ik geloof dat hij het na 10 minuten wel zat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja, ik dacht ook dat het primair erom ging dat je kind gelukkig is, maar blijkbaar speelt 'het mooie plaatje voor de buitenwereld' toch een nét iets grotere rol voor mijn ouders
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Dat gevoel herken ik ook welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wij willen heel erg graag een broertje of zusje voor E., maar soms bekruipt mij het gevoel dat ik de aandacht helemaal niet wil verdelen en alle aandacht aan E wil geven. Ik kan me gewoon nieteens een voorstelling maken hoe het is als er nog een ander kindje is, dat E niet meer de enige is in ons gezin.
Mijn hele leven draait om E, ik denk op m'n werk aan haar en zodra ik thuis ben draait alles om haar. Kan me gewoon niet voorstellen hoe dat straks dan gaat!
E is wel op het kdv altijd met baby's bezig, ze wordt ook een beetje het moedertje genoemd omdat ze altijd op de baby's let en ze knuffelt. Nu is dat natuurlijk anders dan thuis, want dan gaat de baby niet meer weg
Geen idee. Ik vermoed van Bart Smit. Even aan de hand van wie ik hem gekregen hebquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:34 schreef Zoë23 het volgende:
Sonnetjekleurboek met poesss moet ik hebben! Waar is die van?
Lief zo samen aan tafel
Ik had het gelezen iddquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:24 schreef SupremeEvil het volgende:
Aww, Clubsoda dat klinkt lief zegdie laatste zin
Soesa, hier hetzelfde. Maar maar een dag kdv... tis gewoon een fase ook wat CS zegt denk ik.
KZ! Bedankt voor t opmeten van de klompslofjes: Son, maat 19 zool is 13 cm
Hier nog veul te groot dus, kan ik beter nog even wachten tot de huidige slofjes kapot zijn...
(Mn vriend ziet me aankomen, wéér een paar schoentjes?.. 't Kind heeft echt zes paar, waarvan deze slofjes de eerste zijn die passen, maat 0-6 maanden... Ik vind dat zo moeilijk gokken he, maten op maand...)
Ik vind t maar lastige periode. Elke keer denk ik 'oh als deze tand door is is t vast weer even rustiger en dan kan ik even ademhalen' zegmaar. Maar telkens is er weer wat nieuws, nieuwe tanden, oorontsteking, een nieuw trucje. We zitten ook in een periode van 'wel of geen twee slaapjes'...
Probeer het gewoon nog, vandaag is t ochtendslaapje mislukt. Ze bleef huilen, sja. dan eruit (ondanks moe) maar we moesten ook voor oor controle naar de dokter om 11 uur, dus ze kon niet meer naar bed. Nu ligt ze er dus net in. Heb er nog anderhalve boterham ingekregen, en toen vond ze het wel klaar. Huilen en in oogjes blijven wrijven, hup naar bed. Krijsen, want dat was ook niet goed... Hier werkt t dan echt om d'r even te laten doen. Ik was vantevoren van plan mijn baby nooit te laten huilen. Maar goed, hier is dat blijkbaar nodig (5 minuutjes). Moest er wel aan wennen... Nu slaapt t boefje dus, hopelijk snapt ze dus dat ze nu minstens 3 uur moet slapen
Oh, en m'n bedrijf is geopend, ontwerp/dtp/pre-press/print... voor interesse pm en dan krijg je de link
Awwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Phaidra het volgende:
KDV belde net, mijn uk had overgegeven en was niet zo lekker. Dus nu onderweg om hem op te halen. Arm ding!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gefeliciteerd Sam!Ohja hier ook zo een..na de opvang is ze extra hangerig. Maar vanochtend was het echt dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff, hier is het weer duidelijk woensdag. Ik begin een patroon te zien, na de 2 KDV dagen (maandag en dinsdag) is E echt heel vervelend thuis! Constant grenzen opzoeken, jengelen en precies de 2 dingen doen die echt niet mogen (op de salontafel en in de kinderstoel, zelfs met tuigje, staan). Ik heb haar wel 30x van de salontafel geplukt en ben heel streng geweest maar ze lacht er gewoon om
. Frustrerend en niet leuk! Ik hoop dat het overgaat als ik m'n werkdagen heb gewisseld...
ze gilde echt neeeneeee toen ik haar weg bracht
![]()
Vervolgens sliep ze 4 uurtjes
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
+1quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef bitterend het volgende:
CS, wat verdrietig dat je vader zo reageertmisschien moeten ze nog even wennen...hopelijk komt het na een poosje goed
quote:
Onvoorzichtig geweest met wassen, alles blauw. Vandaag middeltje bij kruidvat gehaald. Misluktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef bitterend het volgende:
Wasonkleuren?
Mac?vond ze het lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Ik herken mijzelf ook bijna niet haha!! en ik vind het fijn dankjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, ik denk steeds dat je Kwisted bent, die heeft ook zo'n roze ding.
Bitterend en Susie. ik heb ook nog wel wat positieve enig kind verhalen hoor. Ik zal zaterdag heel eerlijk mijn ervaringen vertellen.
Oooh baaaaaalen van je was.... is het echt geruïneerd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Onvoorzichtig geweest met wassen, alles blauw. Vandaag middeltje bij kruidvat gehaald. Mislukt![]()
Te erg![]()
MacNoodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor babny's hadden
![]()
Danoontje en friet............. ze heeft genoten. Ben ik dit ? Oh wat erg
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Onvoorzichtig geweest met wassen, alles blauw. Vandaag middeltje bij kruidvat gehaald. Mislukt![]()
Te erg![]()
MacNoodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor baby's hadden
![]()
Maar hee, mn dreumes liep wel zelf los naar de uitgang![]()
Ja echt ! 1 duur jasje kan ik weggooien. Prachtige jumpsuit ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oooh baaaaaalen van je was.... is het echt geruïneerd?
En voor een keertje is het toch ook niet zo erg. En zij heeft er van genoten. Morgen weer broccoli
Mevr_Mus, wat een leuke foto!
doop je ze in de chloorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef bitterend het volgende:
Musje wat een fantastische warme foto!! *smelt*
Kztje is niet erg joh! een keertje..
Ik heb hier bij een witte broek en een romper heel erge vlekken. Ik heb ze op 60 gewassen, oxy van lidl erop, shout erop...niks helptstomme tomatensaus!
+1quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, ik denk steeds dat je Kwisted bent, die heeft ook zo'n roze ding.
We wennen wel aan je!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef bitterend het volgende:
Aww hebben jullie mij liever zonder ava? of wacht ik vraagom het een andere kleur te geven!
Van mij ook ! We hebben er na een pechdag een vakantie avond van gemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ach KZ, een keertje kan toch geen kwaad? Is ze weer een ervaring rijkerMijn purkje had op vakantie enorm kapotte billen toen we uit eten waren, zo erg dat hij alleen staand wilde eten
en hij wilde ook alleen maar frietjes van mijn bord pikken. Mag van mij wel een keer bij uitzondering
Hen ik fijn zijn pasta met tomatensaus gegeten
Anders kan je ze toch weggooien....Je trekt het waarschijnlijk toch niet meer aan omdat er vlekken inzitten of wel?quote:
Ja, kan er om lachen. Vreemd ? Gister was ik echt naar door de blauwe was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Mevr_Mus het volgende:
Vind het zelf wel lekker, af en toe een onverantwoorde dag ter afwisseling, voor mezelf en voor S. Heb daar uit mijn eigen jeugd ook wel goede herinneringen aan![]()
Wel jammer van de kleding KZ, maar klinkt alsof je er gelukkig ook wel een beetje om kan lachen
Of je kijkt bij was tips in het LIF forumquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef bitterend het volgende:
Mijn moeder kookte ze vroeger...misschien dat ik dat eerst probeer!
Avocado ookquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Te erg![]()
MacNoodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor baby's hadden
![]()
Maar hee, mn dreumes liep wel zelf los naar de uitgang![]()
kleding met tomatensausvlekken in de zon hangen voor een paar uur!! Dat is dé tip en heeft hier tot nu toe altijd gewerkt, dus voor je met chloor aan de gang gaat, zou ik dat eerst nog even proberen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef bitterend het volgende:
Musje wat een fantastische warme foto!! *smelt*
Kztje is niet erg joh! een keertje..
Ik heb hier bij een witte broek en een romper heel erge vlekken. Ik heb ze op 60 gewassen, oxy van lidl erop, shout erop...niks helptstomme tomatensaus!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Clubsoda het volgende:
Zou er een soort geheim Handboek voor Dreumesen zijn?
# 1: Wat gisteren Leuk was, is vandaag Stom en omgekeerd
# 2: Je wilt per definitie alles wat er bij je ouders op hun bord ligt, ook als je dat vorige week zelf kreeg en het toen Vreselijk Vies was.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Morgen weer een dag![]()
Mijn kind kreeg aardappel en courgette maar wilde het niet. Wel 2 stukjes falafel. Sta je daar me je goede gedrag
(Nou ja, hij was ook niet helemaal lekker nog).
Ja, ik word ook zo blij van alle dingen die we nu kunnen ondernemen! Genieten van de verwondering van de wereld ontdekkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat een hoop lastige en verdrietige dingen zijn er hier vandaag voorbij gekomen![]()
Maar gelukkig ook vrolijke dingen: schommelen en tekenen! Dat vind ik zo leuk aan dreumessen, dat je steeds meer "echte" dingen met ze kan doenEn ik geniet op het moment ook zo van de interactie tussen S. en andere kindjes. Hij begint nu steeds duidelijkere voorkeuren te krijgen, heeft op het kvd een echt vriendje (even oud, half zo klein, S gaat altijd door z'n knieën om tegen hem te praten
) en tijdens de vakantie had hij een enorme klik met een 4-jarig meisje
Ik smelt echt van die dreumesvriendschappen
M houdt het gelukkig bij in opperste verwondering telkens maar weer benoemen dat mama ook een vork/bord/lepel/beker/broccoli heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef bitterend het volgende:
Daarom drinken we altijd water bij het eten, en zelfs dan is papa zijn bekertje veeel beter dan die van R!
Waarom met je eigen vork eten? met mama's vork is ook veel beter!
S eet al tijden standaard met een grote lepel en vork. Ik was het een beetje zat om elke maaltijd zelf met een babyvork te eindigenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef bitterend het volgende:
Daarom drinken we altijd water bij het eten, en zelfs dan is papa zijn bekertje veeel beter dan die van R!
Waarom met je eigen vork eten? met mama's vork is ook veel beter!
Wij aten couscous met courgette en falafel, maar hij blieft geen couscous als echte Hollander (en als hij iets niet lust belandt het linksom of rechtsom op de grond, geen goed plan met couscousquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]Wij komen er niet meer mee weg, zelfs iets lekkers eten en S iets voorzetten wat meer verantwoord is. Rijswafels zijn best lekker, maar niet als mama een stroopwafel bij de koffie neemt
Dat krijg je in de grote stad hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ligt er trouwens veel troep op straatSinds ze hier buiten loopt valt me dat echt erg op.
Das.minderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja 45![]()
![]()
Ben al 3 x oma genoemd![]()
En MAC: leuk hoor, maar voor een keertje, dat wel
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Das.minder
Mn moeder heeft het andersom wel eens gehad(was oma.op dr 45e)
Das wel minder idd. Dan loop je ook niet echt ontspannen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef kleinzusje het volgende:
En ja de stad duspeuken, nootjesschillen, glas, mac bekertjes, flesjes en ook............... drugs resten
Nee, maar het loopt vaak later op de dag nog op. En omdat hij gister ook overgegeven had, denk ik wel dat hij een virusje heeft (of het komt van de BMR-prik van vorige week). Maar idd, ik kijk vooral of hij zich ziek voelt en dat leek wel mee te vallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Zoë23 het volgende:
Vamp
Pittig! Wist niet dat je je kindjes alleen opvoedde.
Kz
Ontaarde moeder![]()
Phaidra
37,7 is toch niet heel erg ernstig? Als hij zich verder goed lijkt te voelen.
Ik temp S nooit omdat ze dat heel erg naar vind en voor een oorthermometer zit ze niet stil genoeg. Ik voel wel aan haar of zie aan haar of ze koorts heeft of niet lekker is. Dinsdag was ze ook niet echt mega fit maar bezoek aan moeder + nichtje heeft dr goed gedaan & smiddags sliep ze eindelijk weer lang achter elkaar. Had dr juist goed gedaan.
Je Moedergevoel zegt genoeg denk ik, als hij echt ziek was geweest had je hem niet weggebracht.
Nou hier nog éénquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
En ja Troeta, dat is verdrietig ! Maar had 10 jaar geleden al afscheid genomen van mn kinderwens. Nu met 45 jaar een prachtige dreumes , daar kan geen mooier kado tegen op
Vamp heeft er 6!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef Fee-nix het volgende:
Ook van mij een dikkevoor alles onder de spoilers.
KZ wat balen van de was!
Phaidra hoop ook dat het meevalt met je ventje!
Vamp respect dat je het alleen doet. Lees ik nou goed dat je 3 kids hebt?
Over t eten: hier eet S al regelmatig gewoon pizza en patat mee! Niks mis mee, vind ik, zolang je voor de rest gezond en gevarieerd eet idd. En hij vindt t echt heeeeeerlijk. Net als pannenkoeken.
Bij de C1000 in ieder geval!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
Marjo :Ga ik ook eens proberen, waar haal je die ?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef kleinzusje het volgende:
Vamp 6 ?![]()
TJ: Geweldig he![]()
Patat enzulks: Hier eet ze met de pot mee. Wij patat of pizza, zij ook. Maar geef patat zonder zout. Pizza en champignons zijn favo en natuurlijk de altijd heerlijke yoghurt. Verder eet ze dus maar weinig. Koekjes/snoep/ijs (bijna) nooit. Vindt ze ook niks (gelukkig).
Maak je het toch zelf? Beetje fruit in de blenderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Billie klokt mijn bekers Innocent Smoothie helemaal leeg. Hij is knettergek op dat spul. Jammer dat het zo knetterduur is, al is het nu in de Bonus. Leuk trouwens om te lezen dat sommigen van jullie de dreumes ook pizza of friet laten eten. Ik maak voor Billie meestal wat anders, maar het draait erop uit dat hij toch bij ons mee zit te pikken.
Mijn oudste is voor het laatst gemeten en gewogen met 14 maandenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
Vanmiddag naar het CB geweest. S. sliep nog dus moest hem wakker maken, iets wat nooit lekker uitpaktEn nu dus ook niet... Meneer weigerde alles, behalve het aanwijzen van de lichaamsdelen van de pop
Geen stats ook, maar de arts vond hem er op het oog goed uitzien.
En al die andere kinderen natuurlijk netjes op de weegschaal en bij de meetlat en vrolijk bij de arts naar binnen
Gelukkig dat ze geen pijn lijkt te hebben. Lastig dat ze niet op haar buik wil. Ik zou ook een zachte ondergrond gebruiken en vaak herhalen. Het is misschien gewoon een kwestie van wennen. Ook al is het nu maar heel kort, ze traint er toch spieren mee, zeker als je het per dag vaak zou doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef Xanteh het volgende:
Phaidra: nee gelukkig geen pijn zover wij wetenJullie hadden toch de 14 maanden afspraak vorige week? Hoe is de prik verlopen? Nog last van gehad?
Oefening verloopt niet zo goed, ze wil niet op haar buik blijven liggen. Steeds meteen draaien naar de rug en zitten. Iemand nog ideeën dat ze blijft liggen op haar buik? Speeltje erbij werkt niet, zelfs haar favoriete barbapapaboekje werd niet gewardeerd.
Restvoor de aardige woorden.
Volgens mij niet. Zit toch meer in de hoek van de natuurgeneeskunde. Gewoon eentje bij jou in de buurt opzoeken en even bellen of ze wat voor je kunnen betekenen? (Ik riep ook maar wat hoor... maar wie weet!)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Xanteh het volgende:
Heb je voor een osteopaat een verwijsbrief nodig?
En nog sorry dat ik ineens zo binnen kom stormen, normaal post ik nauwelijks![]()
Wat een heerlijkheid hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
De dreumes pubertijd is hier aangebroken
Precies zo!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
Wij gaan trouwens binnenkort op visite. Tis 2 uur rijden. Ik zit er aan te denken om haar dan wakker te houden en om 11.00 uur te vertrekken, hopen dat ze die 2 uur slaapt. Hoe doen jullie dat ?
Een maandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:30 schreef Phaidra het volgende:
Soesa, heel stug volhouden... Wij hadden zo'n situatie met de trap in de woonkamer. Was ook een tijd alleen maar leuk. Maar we hebben consequent 'nee' gezegd (op strenge, wat harde toon) en 'uh-uh' en verder negeren. na een paar keer waarschuwen hem even in de box gezet. Na een maand of zo viel opeens het kwartje en was het niet meer interessant.
dat doe ik dan ook inderdaad. Al leert de ervaring ook dat het niet altijd gebeurt zoals jij dat vooraf hebt bedachtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
Wij gaan trouwens binnenkort op visite. Tis 2 uur rijden. Ik zit er aan te denken om haar dan wakker te houden en om 11.00 uur te vertrekken, hopen dat ze die 2 uur slaapt. Hoe doen jullie dat ?
Ik vind het ook jammer!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Gat Son, vind het zo jammer dat ik je/jullie morgen niet zie
Edit: lees net je post in meet topic: ja dus dat ! Als jongste dreumes![]()
Goed idee! Ik ben er morgen ook niet bij (zoals t er nu naar uitziet), E is niet fit en het is even tijd voor ons gezin. Ik (en E dus ook) heb mijn man amper gezien deze week dus we gaan even iets gezelligs doen. Maarre misschien idd een x een minimeet?!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer!
Ik ga gewoon een keer door de hoofdstad lopen om je te zoeken
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ben er morgen ook niet bij (zoals t er nu naar uitziet), E is niet fit en het is even tijd voor ons gezin. Ik (en E dus ook) heb mijn man amper gezien deze week dus we gaan even iets gezelligs doen. Maarre misschien idd een x een minimeet?!
Mij ook!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Lijkt me heel tof!
En beterschap voor EtjeZe blijft kwakkelen he?
Gaan we gewoon doen dan! Vond ze t leuk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
Jammer Soesaben voor een minimeet !
Son: Vandaag kleurboek gehaald ( bij de Zeeman) en haar met krijtjes in de tripp trapp gezet
![]()
Soesa: Hoe gaat het met lopen ?
Arm moppiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mij ook!
Mjamaar wat het nu toch weer is, ik weet t niet. Tandjes? Oren? Sprong? Veel gemopper en opgetild willen worden, dat in ieder geval (en dan ging vandaag alweer beter dan woensdag). Gaat wel weer over :
[..]
Gaan we gewoon doen dan! Vond ze t leuk?
Lopen gaat echt top, ze kruipt niet meer nu!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
hahahahaquote:
Sorry geen kunstkennerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Sjezus, zie je niet het thema ?
Wij hadden niet speciaal een meptaartje, gewoon een stuk van die veel te dure taartquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef Kwisted het volgende:
Ideetjes als:
Een meptaartje
Kinderstoel versieren
hapjes leuk presenteren.
Ik weet niet, dit wordt mijn eerste kinderfeest. Er komen ook andere kindjes.
Ik had bijv. Ook al bedacht dat ik de oven niet ga gebruiken, die wordt heet en is dan gevaarlijk.
Of hoe behoed ik mijn kind voor voederende visite die haar verwennen tot ze spuugt
Ja, moeten we echt doen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk doen we ! Minimeet met de minidreumessen![]()
Maar de meet vandaag was erg geslaagd ! Lastig om met iedereen te praten. Dreumesjes vlogen alle kanten op en iedereen speelde met elkaars speelgoed![]()
Misschien even via pm doen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Son: Idee voor een meet locatie ?
Troeta: Klinkt lief ! Praten en het uitvoeren, knap hoor !
Tinu: Misschien doe je niks “fout” maar wil hij jou bij zich houden. Jij “bent” ook zn voeding ?
Xanteh: Wat een goed nieuws !! en wat fijn dat je wat hebt aan de massage tip.
Kersjes: Zal ook anders zijn omdat hij al broertjes heeft. Hij zal wel mee moeten, anders kom je nergens aan toe lijkt me.
Die dreumesbuik heeft mijn meisje ook, dat vind ik zo schattigquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:25 schreef Kyara het volgende:
Mus en Hillibillie, gefeliciteerd met jullie peuters!![]()
![]()
Soesa, M is ook groot hoor. Zit met lengte en gewicht op de +1 lijn. En hij heeft een dikke dreumesbuik
Is ook zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:36 schreef Kyara het volgende:
Nee, dat is zeker niet klein hoor. En ze is natuurlijk ook nog maar net 1. M is alweer ruim 19 maanden he. Die is ook meer peuter dan baby zeg maar.
Neuh, dat denk ik ook niet!quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:44 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik weet ook niet hoe dat hier zal gaan als M echt gaat lopen. Hoewel het voor het verbruiken van energie niet zoveel uit zal maken of je nu aan de hand of los loopt denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |