Dat krijg je in de grote stad hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ligt er trouwens veel troep op straatSinds ze hier buiten loopt valt me dat echt erg op.
Das.minderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja 45![]()
![]()
Ben al 3 x oma genoemd![]()
En MAC: leuk hoor, maar voor een keertje, dat wel
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Das.minder
Mn moeder heeft het andersom wel eens gehad(was oma.op dr 45e)
Das wel minder idd. Dan loop je ook niet echt ontspannen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef kleinzusje het volgende:
En ja de stad duspeuken, nootjesschillen, glas, mac bekertjes, flesjes en ook............... drugs resten
Nee, maar het loopt vaak later op de dag nog op. En omdat hij gister ook overgegeven had, denk ik wel dat hij een virusje heeft (of het komt van de BMR-prik van vorige week). Maar idd, ik kijk vooral of hij zich ziek voelt en dat leek wel mee te vallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Zoë23 het volgende:
Vamp
Pittig! Wist niet dat je je kindjes alleen opvoedde.
Kz
Ontaarde moeder![]()
Phaidra
37,7 is toch niet heel erg ernstig? Als hij zich verder goed lijkt te voelen.
Ik temp S nooit omdat ze dat heel erg naar vind en voor een oorthermometer zit ze niet stil genoeg. Ik voel wel aan haar of zie aan haar of ze koorts heeft of niet lekker is. Dinsdag was ze ook niet echt mega fit maar bezoek aan moeder + nichtje heeft dr goed gedaan & smiddags sliep ze eindelijk weer lang achter elkaar. Had dr juist goed gedaan.
Je Moedergevoel zegt genoeg denk ik, als hij echt ziek was geweest had je hem niet weggebracht.
Nou hier nog éénquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
En ja Troeta, dat is verdrietig ! Maar had 10 jaar geleden al afscheid genomen van mn kinderwens. Nu met 45 jaar een prachtige dreumes , daar kan geen mooier kado tegen op
Vamp heeft er 6!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef Fee-nix het volgende:
Ook van mij een dikkevoor alles onder de spoilers.
KZ wat balen van de was!
Phaidra hoop ook dat het meevalt met je ventje!
Vamp respect dat je het alleen doet. Lees ik nou goed dat je 3 kids hebt?
Over t eten: hier eet S al regelmatig gewoon pizza en patat mee! Niks mis mee, vind ik, zolang je voor de rest gezond en gevarieerd eet idd. En hij vindt t echt heeeeeerlijk. Net als pannenkoeken.
Bij de C1000 in ieder geval!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
Marjo :Ga ik ook eens proberen, waar haal je die ?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef kleinzusje het volgende:
Vamp 6 ?![]()
TJ: Geweldig he![]()
Patat enzulks: Hier eet ze met de pot mee. Wij patat of pizza, zij ook. Maar geef patat zonder zout. Pizza en champignons zijn favo en natuurlijk de altijd heerlijke yoghurt. Verder eet ze dus maar weinig. Koekjes/snoep/ijs (bijna) nooit. Vindt ze ook niks (gelukkig).
Maak je het toch zelf? Beetje fruit in de blenderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Billie klokt mijn bekers Innocent Smoothie helemaal leeg. Hij is knettergek op dat spul. Jammer dat het zo knetterduur is, al is het nu in de Bonus. Leuk trouwens om te lezen dat sommigen van jullie de dreumes ook pizza of friet laten eten. Ik maak voor Billie meestal wat anders, maar het draait erop uit dat hij toch bij ons mee zit te pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |