quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gefeliciteerd Sam!Ohja hier ook zo een..na de opvang is ze extra hangerig. Maar vanochtend was het echt dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff, hier is het weer duidelijk woensdag. Ik begin een patroon te zien, na de 2 KDV dagen (maandag en dinsdag) is E echt heel vervelend thuis! Constant grenzen opzoeken, jengelen en precies de 2 dingen doen die echt niet mogen (op de salontafel en in de kinderstoel, zelfs met tuigje, staan). Ik heb haar wel 30x van de salontafel geplukt en ben heel streng geweest maar ze lacht er gewoon om
. Frustrerend en niet leuk! Ik hoop dat het overgaat als ik m'n werkdagen heb gewisseld...
ze gilde echt neeeneeee toen ik haar weg bracht
![]()
Vervolgens sliep ze 4 uurtjes
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
+1quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef bitterend het volgende:
CS, wat verdrietig dat je vader zo reageertmisschien moeten ze nog even wennen...hopelijk komt het na een poosje goed
quote:
Onvoorzichtig geweest met wassen, alles blauw. Vandaag middeltje bij kruidvat gehaald. Misluktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef bitterend het volgende:
Wasonkleuren?
Mac?vond ze het lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Ik herken mijzelf ook bijna niet haha!! en ik vind het fijn dankjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, ik denk steeds dat je Kwisted bent, die heeft ook zo'n roze ding.
Bitterend en Susie. ik heb ook nog wel wat positieve enig kind verhalen hoor. Ik zal zaterdag heel eerlijk mijn ervaringen vertellen.
Oooh baaaaaalen van je was.... is het echt geruïneerd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Onvoorzichtig geweest met wassen, alles blauw. Vandaag middeltje bij kruidvat gehaald. Mislukt![]()
Te erg![]()
MacNoodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor babny's hadden
![]()
Danoontje en friet............. ze heeft genoten. Ben ik dit ? Oh wat erg
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Onvoorzichtig geweest met wassen, alles blauw. Vandaag middeltje bij kruidvat gehaald. Mislukt![]()
Te erg![]()
MacNoodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor baby's hadden
![]()
Maar hee, mn dreumes liep wel zelf los naar de uitgang![]()
Ja echt ! 1 duur jasje kan ik weggooien. Prachtige jumpsuit ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oooh baaaaaalen van je was.... is het echt geruïneerd?
En voor een keertje is het toch ook niet zo erg. En zij heeft er van genoten. Morgen weer broccoli
Mevr_Mus, wat een leuke foto!
doop je ze in de chloorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef bitterend het volgende:
Musje wat een fantastische warme foto!! *smelt*
Kztje is niet erg joh! een keertje..
Ik heb hier bij een witte broek en een romper heel erge vlekken. Ik heb ze op 60 gewassen, oxy van lidl erop, shout erop...niks helptstomme tomatensaus!
+1quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, ik denk steeds dat je Kwisted bent, die heeft ook zo'n roze ding.
We wennen wel aan je!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef bitterend het volgende:
Aww hebben jullie mij liever zonder ava? of wacht ik vraagom het een andere kleur te geven!
Van mij ook ! We hebben er na een pechdag een vakantie avond van gemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ach KZ, een keertje kan toch geen kwaad? Is ze weer een ervaring rijkerMijn purkje had op vakantie enorm kapotte billen toen we uit eten waren, zo erg dat hij alleen staand wilde eten
en hij wilde ook alleen maar frietjes van mijn bord pikken. Mag van mij wel een keer bij uitzondering
Hen ik fijn zijn pasta met tomatensaus gegeten
Anders kan je ze toch weggooien....Je trekt het waarschijnlijk toch niet meer aan omdat er vlekken inzitten of wel?quote:
Ja, kan er om lachen. Vreemd ? Gister was ik echt naar door de blauwe was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Mevr_Mus het volgende:
Vind het zelf wel lekker, af en toe een onverantwoorde dag ter afwisseling, voor mezelf en voor S. Heb daar uit mijn eigen jeugd ook wel goede herinneringen aan![]()
Wel jammer van de kleding KZ, maar klinkt alsof je er gelukkig ook wel een beetje om kan lachen
Of je kijkt bij was tips in het LIF forumquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef bitterend het volgende:
Mijn moeder kookte ze vroeger...misschien dat ik dat eerst probeer!
Avocado ookquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Te erg![]()
MacNoodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor baby's hadden
![]()
Maar hee, mn dreumes liep wel zelf los naar de uitgang![]()
kleding met tomatensausvlekken in de zon hangen voor een paar uur!! Dat is dé tip en heeft hier tot nu toe altijd gewerkt, dus voor je met chloor aan de gang gaat, zou ik dat eerst nog even proberen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef bitterend het volgende:
Musje wat een fantastische warme foto!! *smelt*
Kztje is niet erg joh! een keertje..
Ik heb hier bij een witte broek en een romper heel erge vlekken. Ik heb ze op 60 gewassen, oxy van lidl erop, shout erop...niks helptstomme tomatensaus!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Clubsoda het volgende:
Zou er een soort geheim Handboek voor Dreumesen zijn?
# 1: Wat gisteren Leuk was, is vandaag Stom en omgekeerd
# 2: Je wilt per definitie alles wat er bij je ouders op hun bord ligt, ook als je dat vorige week zelf kreeg en het toen Vreselijk Vies was.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Morgen weer een dag![]()
Mijn kind kreeg aardappel en courgette maar wilde het niet. Wel 2 stukjes falafel. Sta je daar me je goede gedrag
(Nou ja, hij was ook niet helemaal lekker nog).
Ja, ik word ook zo blij van alle dingen die we nu kunnen ondernemen! Genieten van de verwondering van de wereld ontdekkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat een hoop lastige en verdrietige dingen zijn er hier vandaag voorbij gekomen![]()
Maar gelukkig ook vrolijke dingen: schommelen en tekenen! Dat vind ik zo leuk aan dreumessen, dat je steeds meer "echte" dingen met ze kan doenEn ik geniet op het moment ook zo van de interactie tussen S. en andere kindjes. Hij begint nu steeds duidelijkere voorkeuren te krijgen, heeft op het kvd een echt vriendje (even oud, half zo klein, S gaat altijd door z'n knieën om tegen hem te praten
) en tijdens de vakantie had hij een enorme klik met een 4-jarig meisje
Ik smelt echt van die dreumesvriendschappen
M houdt het gelukkig bij in opperste verwondering telkens maar weer benoemen dat mama ook een vork/bord/lepel/beker/broccoli heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef bitterend het volgende:
Daarom drinken we altijd water bij het eten, en zelfs dan is papa zijn bekertje veeel beter dan die van R!
Waarom met je eigen vork eten? met mama's vork is ook veel beter!
S eet al tijden standaard met een grote lepel en vork. Ik was het een beetje zat om elke maaltijd zelf met een babyvork te eindigenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef bitterend het volgende:
Daarom drinken we altijd water bij het eten, en zelfs dan is papa zijn bekertje veeel beter dan die van R!
Waarom met je eigen vork eten? met mama's vork is ook veel beter!
Wij aten couscous met courgette en falafel, maar hij blieft geen couscous als echte Hollander (en als hij iets niet lust belandt het linksom of rechtsom op de grond, geen goed plan met couscousquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]Wij komen er niet meer mee weg, zelfs iets lekkers eten en S iets voorzetten wat meer verantwoord is. Rijswafels zijn best lekker, maar niet als mama een stroopwafel bij de koffie neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |