abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130324852
Thanx ladies voor de lieve reacties :*

Son, lekker slim van me, ik had scheef gelezen :@ Nou ja, desinteresse in jouw kinderen is ook heel stom natuurlijk -O-

Ik heb vanavond nog getekend met M, was leuk. Hij heeft zelf zitten krassen natuurlijk maar was ook reuzegefascineerd door wat ik maakte O+ Blad volgetekend met dingen die hij kent (en die ik enigszins fatsoenlijk op papier kon krijgen, ik ben 's werelds beroerdste tekenaar :@ ), auto, vrachtauto, paard, poes. Hij herkende het zowaar :P

En we hebben de schommel opgehangen in de tuin en hij vindt het fantastisch. Dik drama natuurlijk wel zodra er gestopt werd :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_130325064
Tekenen en verven met je dreumes is zo leuk :Y O+

CS een schommel O+ je kan zo veel toffe dingen don met een dreumes he *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130325302
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gefeliciteerd Sam!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, hier is het weer duidelijk woensdag :'). Ik begin een patroon te zien, na de 2 KDV dagen (maandag en dinsdag) is E echt heel vervelend thuis! Constant grenzen opzoeken, jengelen en precies de 2 dingen doen die echt niet mogen (op de salontafel en in de kinderstoel, zelfs met tuigje, staan). Ik heb haar wel 30x van de salontafel geplukt en ben heel streng geweest maar ze lacht er gewoon om :(. Frustrerend en niet leuk! Ik hoop dat het overgaat als ik m'n werkdagen heb gewisseld...
Ohja hier ook zo een..na de opvang is ze extra hangerig. Maar vanochtend was het echt drama :'( ze gilde echt neeeneeee toen ik haar weg bracht :'(
Vervolgens sliep ze 4 uurtjes :o
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130325451
CS, wat verdrietig dat je vader zo reageert -O- misschien moeten ze nog even wennen...hopelijk komt het na een poosje goed :*
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:29:19 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130326378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef bitterend het volgende:
CS, wat verdrietig dat je vader zo reageert -O- misschien moeten ze nog even wennen...hopelijk komt het na een poosje goed :*
+1 :*

Ligt ook aan het kind (en ouders uiteraard) of ze sociaal is enzo, dan hoeven kindjes niet verveeld en alleen buiten te lopen toch? Anouk is een wat kat uit de boom kijk type, maar op het kdv heeft ze nu echt wel 'vriendinnetjes' en Lars ;) O+

oh, schommelen! Dat heeft Anouk nog helemaal niet gedaan.... Wel de glijbaan!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_130326751
Ontaarde moeder/huisvrouw meldt zich :W
Wasonkleuren is mislukt en kind heeft bij de Mac gegeten
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130326954
Wasonkleuren?
Mac? _O- vond ze het lekker?
pi_130327140
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Susie het volgende:

[..]

+1 :*

:* Lief allebei. Ik hoop ook dat er met de tijd wat veranderd, het is nu 11 maanden geleden en het gaat langzaaaaaaaam vooruit. We zien wel!

Bitterend, je hebt een UI! Ik schrok ervan :+

Foei KZ o|O :P Deze rechtgeaarde huisvrouw gaat nog even de was vouwen *O*
pi_130327217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef bitterend het volgende:
Wasonkleuren?
Mac? _O- vond ze het lekker?
Onvoorzichtig geweest met wassen, alles blauw. Vandaag middeltje bij kruidvat gehaald. Mislukt :(
Te erg :'(

Mac :@ Noodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor baby's hadden :D :@ Danoontje en friet............. ze heeft genoten. Ben ik dit ? Oh wat erg :'(

Maar hee, mn dreumes liep wel zelf los naar de uitgang *O*
pi_130327227
Bitterend, ik denk steeds dat je Kwisted bent, die heeft ook zo'n roze ding. :D

Bitterend en Susie. ik heb ook nog wel wat positieve enig kind verhalen hoor. Ik zal zaterdag heel eerlijk mijn ervaringen vertellen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:47:17 #111
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130327245
Wat een hoop lastige en verdrietige dingen zijn er hier vandaag voorbij gekomen :*

Maar gelukkig ook vrolijke dingen: schommelen en tekenen! Dat vind ik zo leuk aan dreumessen, dat je steeds meer "echte" dingen met ze kan doen :) En ik geniet op het moment ook zo van de interactie tussen S. en andere kindjes. Hij begint nu steeds duidelijkere voorkeuren te krijgen, heeft op het kvd een echt vriendje (even oud, half zo klein, S gaat altijd door z'n knieën om tegen hem te praten :') ) en tijdens de vakantie had hij een enorme klik met een 4-jarig meisje O+ Ik smelt echt van die dreumesvriendschappen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude (on)bekende.
pi_130327293
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Kyara het volgende:

Bitterend en Susie. ik heb ook nog wel wat positieve enig kind verhalen hoor. Ik zal zaterdag heel eerlijk mijn ervaringen vertellen.
Ik herken mijzelf ook bijna niet haha!! en ik vind het fijn dankje :*
pi_130327317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Onvoorzichtig geweest met wassen, alles blauw. Vandaag middeltje bij kruidvat gehaald. Mislukt :(

Mac :@ Noodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor babny's hadden :D :@ Danoontje en friet............. ze heeft genoten. Ben ik dit ? Oh wat erg :'(
Oooh baaaaaalen van je was.... is het echt geruïneerd?

En voor een keertje is het toch ook niet zo erg. En zij heeft er van genoten. Morgen weer broccoli ;)

Mevr_Mus, wat een leuke foto! O+
pi_130327326
Ahhhhh mus, dat is een tijdschrift foto *;
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:48:56 #115
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130327333
quote:

[..]

Mac :@ Noodzakelijke pitstop, autogezeik. Vroeg aan het buffet of ze wat voor baby's hadden :D :@ Danoontje en friet............. ze heeft genoten. Ben ik dit ? Oh wat erg :'(

*;
Oude (on)bekende.
pi_130327418
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oooh baaaaaalen van je was.... is het echt geruïneerd?

En voor een keertje is het toch ook niet zo erg. En zij heeft er van genoten. Morgen weer broccoli ;)

Mevr_Mus, wat een leuke foto! O+
Ja echt ! 1 duur jasje kan ik weggooien. Prachtige jumpsuit ook :(
Na ja........ dure les :'( :(
pi_130327421
Musje wat een fantastische warme foto!! *smelt*

Kztje is niet erg joh! een keertje..
Ik heb hier bij een witte broek en een romper heel erge vlekken. Ik heb ze op 60 gewassen, oxy van lidl erop, shout erop...niks helpt :'( stomme tomatensaus!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:51:56 #118
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130327495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef bitterend het volgende:

Ik heb hier bij een witte broek en een romper heel erge vlekken. Ik heb ze op 60 gewassen, oxy van lidl erop, shout erop...niks helpt :'( stomme tomatensaus!
doop je ze in de chloor :P
pi_130327522
:o Ja? dat durf ik niet :@
pi_130327530
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Kyara het volgende:

+1

Mus, mooi gezegd, "echte" dingen doen met je dreumes. Het verschuift van pure verzorging en voorzien in basis behoefte naar het leven met een kind zoals je je dat voorstelt als je aan 'later' denk. Met interactie en creatieve ideeën in zo'n kinderkoppie O+ En wat een prachtige foto! Mijn dreumes is nog niet zo van de vriendschappen geloof ik, hij is wel heel sociaal, maar dan vooral naar oudere kinderen/volwassenen. Ook wel op andere kinderen gericht, hij roept vaak blij 'kindje' als hij er eentje spot, maar spelen doet hij echt nog het allerliefste alleen.
pi_130327537
Was mn eigen schuld ! Gewoon te snel en te onvoorzichtig :(
Mac: was indirect een goede keus. Moeders had zo'n honger -> eten -> beter zorgen voor kind -> happy O+
Kind wakker gehouden met baby tv in de auto en nu slaapt ze al 2 uurtjes *; Hoe heerlijk verantwoord bezig *O*
pi_130327579
Aww hebben jullie mij liever zonder ava? of wacht ik vraag (8> om het een andere kleur te geven!
pi_130327711
Ach KZ, een keertje kan toch geen kwaad? Is ze weer een ervaring rijker ;) Mijn purkje had op vakantie enorm kapotte billen toen we uit eten waren, zo erg dat hij alleen staand wilde eten ;( en hij wilde ook alleen maar frietjes van mijn bord pikken. Mag van mij wel een keer bij uitzondering :Y Hen ik fijn zijn pasta met tomatensaus gegeten :P
pi_130327730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef bitterend het volgende:
Aww hebben jullie mij liever zonder ava? of wacht ik vraag (8> om het een andere kleur te geven!
We wennen wel aan je!
pi_130327744
Hij vindt het goed! ik krijg een mooie paarse UI *) :+

CS ik moet ook steeds aan Kwisted denken dus idd de kleur moet anders _O-
pi_130327794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ach KZ, een keertje kan toch geen kwaad? Is ze weer een ervaring rijker ;) Mijn purkje had op vakantie enorm kapotte billen toen we uit eten waren, zo erg dat hij alleen staand wilde eten ;( en hij wilde ook alleen maar frietjes van mijn bord pikken. Mag van mij wel een keer bij uitzondering :Y Hen ik fijn zijn pasta met tomatensaus gegeten :P
Van mij ook ! We hebben er na een pechdag een vakantie avond van gemaakt O+
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:57:53 #127
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130327847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef bitterend het volgende:
:o Ja? dat durf ik niet :@
Anders kan je ze toch weggooien....Je trekt het waarschijnlijk toch niet meer aan omdat er vlekken inzitten of wel? :s)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:59:39 #128
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130327973
Vind het zelf wel lekker, af en toe een onverantwoorde dag ter afwisseling, voor mezelf en voor S. Heb daar uit mijn eigen jeugd ook wel goede herinneringen aan :Y

Wel jammer van de kleding KZ, maar klinkt alsof je er gelukkig ook wel een beetje om kan lachen ;)
Oude (on)bekende.
pi_130327991
Mijn moeder kookte ze vroeger...misschien dat ik dat eerst probeer!
pi_130328057
Tomatensaus is een bitch ja :{w
pi_130328095
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Mevr_Mus het volgende:
Vind het zelf wel lekker, af en toe een onverantwoorde dag ter afwisseling, voor mezelf en voor S. Heb daar uit mijn eigen jeugd ook wel goede herinneringen aan :Y

Wel jammer van de kleding KZ, maar klinkt alsof je er gelukkig ook wel een beetje om kan lachen ;)
Ja, kan er om lachen. Vreemd ? Gister was ik echt naar door de blauwe was.
Heb ik ook. Na een macrobiotisch etentje, de febo ingedoken als kind :@ O+
pi_130328136
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef bitterend het volgende:
Mijn moeder kookte ze vroeger...misschien dat ik dat eerst probeer!
Of je kijkt bij was tips in het LIF forum :D
pi_130328152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:01 schreef Clubsoda het volgende:
Tomatensaus is een bitch ja :{w
Avocado ook :'(
pi_130328194
En banaan, vieze zwarte puntjes :6
pi_130328345
quote:

[..]

:D

Morgen weer een dag :*

Mijn kind kreeg aardappel en courgette maar wilde het niet. Wel 2 stukjes falafel. Sta je daar me je goede gedrag :')
(Nou ja, hij was ook niet helemaal lekker nog).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130328564
Falafel :9~
pi_130328738
Zou er een soort geheim Handboek voor Dreumesen zijn?

# 1: Wat gisteren Leuk was, is vandaag Stom en omgekeerd
# 2: Je wilt per definitie alles wat er bij je ouders op hun bord ligt, ook als je dat vorige week zelf kreeg en het toen Vreselijk Vies was.
pi_130328789
# 3 Iets wat niet mag, is het allerleukste
pi_130328806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef bitterend het volgende:

kleding met tomatensausvlekken in de zon hangen voor een paar uur!! Dat is dé tip en heeft hier tot nu toe altijd gewerkt, dus voor je met chloor aan de gang gaat, zou ik dat eerst nog even proberen!
pi_130328865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Clubsoda het volgende:
Zou er een soort geheim Handboek voor Dreumesen zijn?

# 1: Wat gisteren Leuk was, is vandaag Stom en omgekeerd
# 2: Je wilt per definitie alles wat er bij je ouders op hun bord ligt, ook als je dat vorige week zelf kreeg en het toen Vreselijk Vies was.
_O_
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:18:05 #141
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130328984
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D

Morgen weer een dag :*

Mijn kind kreeg aardappel en courgette maar wilde het niet. Wel 2 stukjes falafel. Sta je daar me je goede gedrag :')
(Nou ja, hij was ook niet helemaal lekker nog).
:D Wij komen er niet meer mee weg, zelfs iets lekkers eten en S iets voorzetten wat meer verantwoord is. Rijswafels zijn best lekker, maar niet als mama een stroopwafel bij de koffie neemt :N
Oude (on)bekende.
pi_130329131
Daarom drinken we altijd water bij het eten, en zelfs dan is papa zijn bekertje veeel beter dan die van R!
Waarom met je eigen vork eten? met mama's vork is ook veel beter!
pi_130329145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat een hoop lastige en verdrietige dingen zijn er hier vandaag voorbij gekomen :*

Maar gelukkig ook vrolijke dingen: schommelen en tekenen! Dat vind ik zo leuk aan dreumessen, dat je steeds meer "echte" dingen met ze kan doen :) En ik geniet op het moment ook zo van de interactie tussen S. en andere kindjes. Hij begint nu steeds duidelijkere voorkeuren te krijgen, heeft op het kvd een echt vriendje (even oud, half zo klein, S gaat altijd door z'n knieën om tegen hem te praten :') ) en tijdens de vakantie had hij een enorme klik met een 4-jarig meisje O+ Ik smelt echt van die dreumesvriendschappen O+
Ja, ik word ook zo blij van alle dingen die we nu kunnen ondernemen! Genieten van de verwondering van de wereld ontdekken O+.

Lieve foto van S en vriendinnetje! *smelt*

Mijn uk heeft ook een vriendje op het KDV. Hij is 6 maanden ouder, maar ze trekken steeds naar elkaar toe en hebben samen de grootste lol. Ook echt stoeien en zo, echte jochies :+

Oh en in het kader van een tweede: het helpt niet als je zoon naast een baby van 3-4 maanden zit en haar aait en een handje vastpakt... O+
Ok, een paar tellen later draaide hij zich om en schopte bijna in haar gezicht :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130329233
Ik mag geen baby's aaien...dreumes wordt erg bezitterig dan en gaat baby duwen :X
pi_130329250
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef bitterend het volgende:
Daarom drinken we altijd water bij het eten, en zelfs dan is papa zijn bekertje veeel beter dan die van R!
M houdt het gelukkig bij in opperste verwondering telkens maar weer benoemen dat mama ook een vork/bord/lepel/beker/broccoli heeft.

(hij wil trouwens wel standaard zijn yoghurt met een vork eten :? )
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:25:02 #146
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130329354
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef bitterend het volgende:
S eet al tijden standaard met een grote lepel en vork. Ik was het een beetje zat om elke maaltijd zelf met een babyvork te eindigen :Y)
Oude (on)bekende.
pi_130329441
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

:D Wij komen er niet meer mee weg, zelfs iets lekkers eten en S iets voorzetten wat meer verantwoord is. Rijswafels zijn best lekker, maar niet als mama een stroopwafel bij de koffie neemt :N
Wij aten couscous met courgette en falafel, maar hij blieft geen couscous als echte Hollander (en als hij iets niet lust belandt het linksom of rechtsom op de grond, geen goed plan met couscous :')). Dus krijgt hij dan courgette met aardappel. Stukje falafel had hij sowieso wel gekregen (ik bak het in de koekenpan dus valt wel mee met het vet), maar wel typisch dat hij dat wel wilde eten :D.

Het wordt wel lastiger idd, steeds vaker wil hij exact wat wij hebben. Ik drink ook opvallend veel water de laatste tijd _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130331113
Wat ligt er trouwens veel troep op straat :o Sinds ze hier buiten loopt valt me dat echt erg op.
pi_130331510
Verdrietig dat sommige hier wel een tweede zouden willen, maar niet kunnen :*

Maar ik vind 2 kindjes niet veel zwaarder dan 1 kind hoor, je zit al in het ritme, zwanger zijn merk je veel minder van en die paar moeilijke wenmomenten is iedereen zo vergeten.
Vaak vind ik het zelfs makkelijker als 1 kind. Op de achterbank van de auto bijv. vermaken ze elkaar.

Ach, dat is toch niet erg kz een keertje Mac.
Wij eten 1x per week patat en Nena eet dat een hele tijd mee hoor, ze krijgt een hele frikandel op met haar 2 tandjes.
Zolang er verder goed gegeten word en er geen buikpijn is, prima hoor.

Vandaag aten wij toevallig kebab en zij een biologisch potje rijstwortelenprut, zag er erg vies uit, maar ze at het bijna helemaal op, want voor de laatste hap zag ze ineens dat wij wat anders aten.
Dus daar trapt ze ook niet meer in helaas.
pi_130331816
Troeta: is ook niet erg ! Zeker omdat mijn kleintje na 1 patatje en stukje brood vol zit :D
Maar was als "niet moeder" nog al oordelend over "Mac moeders". :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')