Jaaaaa!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ben er morgen ook niet bij (zoals t er nu naar uitziet), E is niet fit en het is even tijd voor ons gezin. Ik (en E dus ook) heb mijn man amper gezien deze week dus we gaan even iets gezelligs doen. Maarre misschien idd een x een minimeet?!
Mij ook!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Lijkt me heel tof!
En beterschap voor EtjeZe blijft kwakkelen he?
Gaan we gewoon doen dan! Vond ze t leuk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
Jammer Soesaben voor een minimeet !
Son: Vandaag kleurboek gehaald ( bij de Zeeman) en haar met krijtjes in de tripp trapp gezet
![]()
Soesa: Hoe gaat het met lopen ?
Arm moppiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mij ook!
Mjamaar wat het nu toch weer is, ik weet t niet. Tandjes? Oren? Sprong? Veel gemopper en opgetild willen worden, dat in ieder geval (en dan ging vandaag alweer beter dan woensdag). Gaat wel weer over :
[..]
Gaan we gewoon doen dan! Vond ze t leuk?
Lopen gaat echt top, ze kruipt niet meer nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
hahahahaquote:
Sorry geen kunstkennerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Sjezus, zie je niet het thema ?
Wij hadden niet speciaal een meptaartje, gewoon een stuk van die veel te dure taartquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef Kwisted het volgende:
Ideetjes als:
Een meptaartje
Kinderstoel versieren
hapjes leuk presenteren.
Ik weet niet, dit wordt mijn eerste kinderfeest. Er komen ook andere kindjes.
Ik had bijv. Ook al bedacht dat ik de oven niet ga gebruiken, die wordt heet en is dan gevaarlijk.
Of hoe behoed ik mijn kind voor voederende visite die haar verwennen tot ze spuugt
Ja, moeten we echt doen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk doen we ! Minimeet met de minidreumessen![]()
Maar de meet vandaag was erg geslaagd ! Lastig om met iedereen te praten. Dreumesjes vlogen alle kanten op en iedereen speelde met elkaars speelgoed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |