abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130398278
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Goed idee! Ik ben er morgen ook niet bij (zoals t er nu naar uitziet), E is niet fit en het is even tijd voor ons gezin. Ik (en E dus ook) heb mijn man amper gezien deze week dus we gaan even iets gezelligs doen. Maarre misschien idd een x een minimeet?!
Jaaaaa!
Lijkt me heel tof!
En beterschap voor Etje :* Ze blijft kwakkelen he?
pi_130398462
Jammer Soesa :{ ben voor een minimeet ! ^O^
Son: Vandaag kleurboek gehaald ( bij de Zeeman :+ ) en haar met krijtjes in de tripp trapp gezet O+
Soesa: Hoe gaat het met lopen ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:13:42 #253
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130398605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Jaaaaa!
Lijkt me heel tof!
En beterschap voor Etje :* Ze blijft kwakkelen he?
Mij ook!
Mja ;( maar wat het nu toch weer is, ik weet t niet. Tandjes? Oren? Sprong? Veel gemopper en opgetild willen worden, dat in ieder geval (en dan ging vandaag alweer beter dan woensdag). Gaat wel weer over :

quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
Jammer Soesa :{ ben voor een minimeet ! ^O^
Son: Vandaag kleurboek gehaald ( bij de Zeeman :+ ) en haar met krijtjes in de tripp trapp gezet O+
Soesa: Hoe gaat het met lopen ?
Gaan we gewoon doen dan! Vond ze t leuk?
Lopen gaat echt top ^O^ , ze kruipt niet meer nu!
pi_130398935
Soesa: Ze vond het echt leuk ! Ik deed het voor :D Op blanco papier nog meer lol ! 2 meesterwerken gemaakt voor opa en oma _O-
Wel stak ze de krijtjes in haar mond :+

Hier ook geen kruipen meer. Wel buiten nog een beetje, maar meer wiebelen/vallen en opstaan :D
pi_130398997
Soesa, wrom neem je man morgen niet mee ? Of kom je later ? Tis daar zo heerlijk !
pi_130399231
Kwisted
Bijna 1!! *O* wij hebben S haar verjaardag op 2 ochtenden gevierd, zo was het niet te druk en kon S smiddags bijkomen en lekker slapen.
Niemand heeft haar gevoerd en heb kindvriendelijke hapjes op tafel gezet (snacks van goodiez enzo) en met taart en rustmomentje S in de tafelstoel.

Bitterend
Half7 was idd vroeg maar eenmalig omdat ze zo moe was. Normaal gaat ze tussen 20 en 21 uur op bed.
Nouja.. Nu ligt ze nog niet te slapen want ze wil echt niet op bed. Ze zei de hele tijd 'Auw auw' en had daarna overgegeven :(
Nu ligt vriend met dr op bed
pi_130399302
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Mij ook!
Mja ;( maar wat het nu toch weer is, ik weet t niet. Tandjes? Oren? Sprong? Veel gemopper en opgetild willen worden, dat in ieder geval (en dan ging vandaag alweer beter dan woensdag). Gaat wel weer over :

[..]

Gaan we gewoon doen dan! Vond ze t leuk?
Lopen gaat echt top ^O^ , ze kruipt niet meer nu!
Arm moppie ;(
Elise heeft dat trouwens ook dat mopperen. Af en toe word ik er een beetje gek van :@
Helemaal omdat Floris geen middagslaapje meer heeft (sinds deze week), dus soms....
En idd minimeet maar even een keer plannen dan *O*

Leuk KZ! Doet ze er al meer mee dan Elise ;)

En hier kruipt ze tegenwoordig juist ipv tijgeren :')
pi_130400600
Straks geld waard :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_130400966
Mooie roze en groene strepen!
pi_130401177
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mooie roze en groene strepen!
hahahaha _O-
Sjezus, zie je niet het thema ?
pi_130408291
:W
pi_130408430
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:10 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

hahahaha _O-
Sjezus, zie je niet het thema ?
Sorry geen kunstkenner :P
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:24:15 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130408463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef Kwisted het volgende:
Ideetjes als:
Een meptaartje
Kinderstoel versieren
hapjes leuk presenteren.

Ik weet niet, dit wordt mijn eerste kinderfeest. Er komen ook andere kindjes.
Ik had bijv. Ook al bedacht dat ik de oven niet ga gebruiken, die wordt heet en is dan gevaarlijk.

Of hoe behoed ik mijn kind voor voederende visite die haar verwennen tot ze spuugt
Wij hadden niet speciaal een meptaartje, gewoon een stuk van die veel te dure taart :X ( dat is dus iets wat er dit jaar anders gaat!)
Zou het gewoon doen zoals je normaal ook een verjaardag viert? En wat iemand al zei; pakjes en eetdingen voor de kleintjes al klaar zetten op een tafel, goed idee! ^O^
Wij hadden op het kaartje erbij gezet dat Anouk tussen zo en zo laat nog een slaapje deed. Had je ook even rust tussendoor ( in ieder geval, bij ons kwam er toen niemand ;) )

Mooi kunstwerk KZ!

Anouk nu maar eens aankleden, dan kunnen we op pad!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:08:32 #264
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130408753
Ik vind t al knap KZ *O*! Hier gaat t buiten idd ook nog met vallen en opstaan. Ik probeer haar iedere dag even buiten te laten lopen en het gaat echt steeds beter :Y. Ze vindt het ook zo leuk O+

Veel plezier vandaag, jullie hebben mooi weer! Hier zit een klein dametje al de hele tijd te gapen en in haar oogjes te wrijven. En veeeeel te drinken (keelpijn)?

Dat gemopper is dus 'gelukkig' herkenbaar Son, echt een fase. Kruipen ipv tijgeren is toch ook een goede ontwikkeling! Minimeet lijkt me dus echt heel leuk!
pi_130409164
Absoluut, maar het verschil is gewoon grappig.

En dat is ongeveer de staat van Elise. Plus huilen om alles.
Nu maar de nijntje film aangezet. En nu zit ze mee te zingen met het beginliedje O+
En wat ik ook bijzonder vind, je hoort voor de film echt begint zo'n nijntje muziekje. En dat had ze dus door, want toen zat ze al nijntje te roepen.
pi_130424765
Hee Son en Soesa jammer dat jullie er niet waren. Mijn mini was echt de kleinste ( buiten de baby van Kyara O+ Die is lief *; ) Het viel me op dat ze in dit "" dreumesjaar"" echt leren spelen ! Zo leuk.
pi_130427407
Ik ben ook in voor een mini-meet(in zuidholland) :D
Was de meet gezellig vandaag?

nena heeft denk ik een groeispurt, heeft de hele dag honger, hele bananen, boterhammen en grote porties groenten eet ze en tussendoor wil ze heel veel drinken.

Goed dat ze kruipt sonnetje, beter als dat getijger de hele dag.

Ik ga weer vuurwerk kijken uit het raam met Mex, hij vind het geweldig.
pi_130427530
Minimeet kz, son en soesa, dat lijkt mij ook wel leuk :)
Merk hier dat ze ineens allerlei dingen kan! Echt alles tegelijk, een pop omhelzen/knuffelen, trap oplopen, kusje geven als je dat vraagt, dingen terug op z'n plek zetten, sowieso komt ze zelf om een knuffel, gaat aan dingen hangen ( :'))

Alleen praten doet ze nog niet verstaanbaar.

Vandaag wel de eerste losse stapjes gezet, twee keer twee stapjes. Maar ik tel ze gewoon als DE eerste stapjes O+
pi_130428020
Leuk doen we ! Minimeet met de minidreumessen O+
Maar de meet vandaag was erg geslaagd ! Lastig om met iedereen te praten. Dreumesjes vlogen alle kanten op en iedereen speelde met elkaars speelgoed :D
pi_130428108
SE: eerste stapjes *O*
Son: Kruipen *O*
pi_130429554
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk doen we ! Minimeet met de minidreumessen O+
Maar de meet vandaag was erg geslaagd ! Lastig om met iedereen te praten. Dreumesjes vlogen alle kanten op en iedereen speelde met elkaars speelgoed :D
Ja, moeten we echt doen!
Lijkt me tof al die kleine meisjes O+

Kruipen deed.ze trouwens al wel hoor, maar tijgeren ging sneller.voor dr.
En sinds een week ofzo is t continue kruipen. Mja ze.moet maar gaan lopen, beter voor haar kleren :D nu zitten er vlekken in die er niet uit gaan :') helemaal in combinatie met zandbak.
Lopen duurt nog wel even gok ik.

*O* voor mini SE dr stapjes *O*
pi_130429859
Leuk stapjes SE!!!

Toch een teken dat het nu allemaal wat soepeler gaat Son!

Nena heeft ook veel zwarte en versleten knieën, maar ik doe het maar gewoon aan thuis en op de galerij enzo, blijf kopen!

M'n vriend heeft zoiets grappigs geleerd aan Nena, zegt ie slapen, gaat ze met haar hoofd op het kussen slapen en zegt apen ofzoiets...en dan zegt ie dansen, gaat ze dansen en dan zegt ie bellen, pakt ze snel iets om mee te bellen en zit ze maar allo, jaaaa.
Als ik het film doet ze het niet -O- maar het is gewoon zo grappig.
pi_130434859
Kwisted bijna 1 *O*

KZ mooi schilderij, echt knap van je dame.

Troeta, eten als een bouwvakker? Hebben we hier ook weleens. Groeispurten kosten veel energie. Troeta klinkt erg grappig. Jammer dat je niet kunt filmen.

SE eerste stapjes *O*

Son, kruipen *O*

Wat doe ik toch fout? Ik ben met name de laatste tijd vaak gemiddeld 30 minuten bezig de kleine in bed te leggen, soms zelfs een uur bezig. Gistermiddag ging ik dan afwisselen met mijn man en na 5 minuten kwam hij beneden en sliep de kleine.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130435016
SE de eerste stapjes *O* nog even en je kan er achter aan rennen ;)

Leuk dat tekenen kz, moeten wij hier ook maar weer eens doen. Soms print ik een barbapapa kleurplaat voor haar.

Tinuviel, had ik hier ook en nu breng ik haar smiddags later naar bed, helpt hier een beetje. Slaapt hij 1 of 2 keer overdag?

C gaat in sprongen voorruit. De oefening gaat steeds beter en soms gaat ze uit zichzelf op de buik liggen (buiten haar bed om) Massage was een goede tip kz :)
En sinds vrijdag schuift ze op haar kont de hele beneden verdieping rond, echt geweldig. Gisteren was ik de wc aan het schoonmaken en hoor ik ineens gelach achter me. Zat ze in de deuropening koekkoek te doen. Kon wel meteen de voerbakjes van de kat wegzetten :P
Wel jammer dat papa net sinds vrijdag voor twee weken weg is want het traphekje is niet geïnstalleerd :(
pi_130435259
Xanteh, wat goed dat er zo snel resultaat is!! *O* Echt super!

Tinu, dat was hier ook een tijdje zo. Was de mini heel onrustig en ik een half uur bezig en mijn vriend lukte het binnen 10 min. Verschil van aanpak helpt denk ik in zo'n situatie. Na een krappe week was het over en ging slapen weer heel makkelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')