Prima !quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw kijk daar heb je het al![]()
Verkopen?
Het had mij zo ideaal geleken als ze er in het park/bos in zou slapenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk niet dat zo'n tentje voor ons zou werken. Maar vind het ook geen punt om het campingbedje mee te nemen als we met de auto gaan. En anders huren we een bedje, daar let ik wel op bij het boeken.
Dat kan ik met mijn stuiterbal ook vergetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het had mij zo ideaal geleken als ze er in het park/bos in zou slapenMaar helaas
Wat vind je kindvriendelijk voor een dreumes op vakantie ? Kan wel wat tips gebruiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef bitterend het volgende:
Oh als ik een hotel boek let ik altijd op de kindvriendelijkheid ja! en ik zet altijd bij dat ik graag een baby bedje bij wil
Datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn stuiterbal ook vergeten. Meneer slaapt alleen in een verduisterde kamer en in de auto.
In mijn hoofd was het zo idyllisch idd, dagje in het park (op zo'n enorm picknickkleed) met lief en baby en na een uurtje of 2 baby lekker slapen in de schaduw terwijl papa en mama ernaast suffen, boekje lezen en rustig bijkletsen...
ja natuurlijk kan dat!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Begin trouwens nu te twijfelen. Het buiten lopen gaat steeds beter. Kan het dan nog even op aapies of die klompslofjes ( als het weer het toe laat ?) ?
Ik ben zelf meer van de B&B dan hotels..ze hebben een huiselijke sfeer vind ik en je voelt je vrijer..wij gaan volgende week op vakantie naar een b&b in Portugal van een Nederlandse stel die ook kinderen heeft. Er is een zwembad, zandbak, Speelgelegenheid buiten..dat soort dingen let ik op!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat vind je kindvriendelijk voor een dreumes op vakantie ? Kan wel wat tips gebruiken.
Ja hoor. Pas bij een maand of drie stevig lopen worden schoentjes aangeraden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Begin trouwens nu te twijfelen. Het buiten lopen gaat steeds beter. Kan het dan nog even op aapies of die klompslofjes ( als het weer het toe laat ?) ?
Dan wacht ik even met verkopen. Misschien werkt de peuterversie dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef laziness het volgende:
Misschien komt het nog dames.
De mijne was een lastige slaper eerste 1,5 jaar en slaapt nu wel op het strandje of op een kleedje in de tuin terwijl we er naast ouwehoeren
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hoor. Pas bij een maand of drie stevig lopen worden schoentjes aangeraden.
Vandaag vond ik het er zo wankeltjes uitzien buiten dat ik echt begon te twijfelen. Ik zie al die kleintjes met sandalen. Maar ze loopt prima, het is niet nat en ik ga inderdaad liever wat later "echte schoentjes " kopenquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de B&B dan hotels..ze hebben een huiselijke sfeer vind ik en je voelt je vrijer..wij gaan volgende week op vakantie naar een b&b in Portugal van een Nederlandse stel die ook kinderen heeft. Er is een zwembad, zandbak, Speelgelegenheid buiten..dat soort dingen let ik op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |