abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:17:22 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130435391
Tinuviel, hier ook zoiets...

Sinds 'n maandje of 2 leggen we kleintje overdag en 's avonds steeds vaker in z'n eigen bed om te slapen. Wordt dat ding toch nog af en toe gebruikt _O-
M. neemt hem mee naar boven, legt hem zonder huilen te slapen in zijn bedje en is met 5 minuten weer terug.
Maar als ik het probeer.... Pffff, dikke drama :'(
Dus ik doe het niet.
Bij mij valt hij vaak drinkend in slaap waarna ik hem weg leg, of ik kruip naast hem in het grote bed en dan vallen we dicht tegen elkaar aan samen in slaap O+

Zo gaat het in het weekend en 's avonds/' s nachts althans.
Hij heeft grote broers en "moet" mee in het ritme (welk ritme?? :D), dus hij slaapt meestal gewoon her en der in de wagen/auto/drager. Als hij al slaapt that is...
Werkt prima voor ons, maar ik weet dat niet elk kind het hier goed op doet.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:37:59 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130435568
Xanteh, fijn dat het al resultaat heeft. En dat ze met billenschuiven in elk geval ergens kan komen.

Jeetje, wij leggen M eigenlijk al ruim een jaar gewoon op bed en dan gaat hij slapen. Meisjes trouwens ook, ik heb ze nog nooit in slaap gevoed. Wel dat ze tijdens het voeden in slaap vielen maar dat was dan tijdens een nachtvoeding of zo.

Als het voor jullie werkt dan prima toch!
pi_130435667
Son: Idee voor een meet locatie ?

Troeta: Klinkt lief ! Praten en het uitvoeren, knap hoor !

Tinu: Misschien doe je niks “fout” maar wil hij jou bij zich houden. Jij “bent” ook zn voeding ?

Xanteh: Wat een goed nieuws !! en wat fijn dat je wat hebt aan de massage tip.

Kersjes: Zal ook anders zijn omdat hij al broertjes heeft. Hij zal wel mee moeten, anders kom je nergens aan toe lijkt me.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130436285
Xanteh, fijn van de vooruitgang *O*

Ik probeer hem eigenlijk in bed te leggen als ik het gevoel heb, dat hij moe is tenzij ik een voorkeurstijdstip heb op grond van andere plannen / grote broers ritme ofzo. Vrijdag was het half een voor hij eindelijk sliep en ik was blij dat schhonouders de grote broer van school ophaalden, anders had ik de uk na een uur en drie kwartier wakker moeten maken. De laatste tijd slat hij vaak maar 1 keer, 2 keer lukt meestal niet of dan wordt heteen ergkort slaapje. Kersjes, samen in het grote bed is hier ook laatste redmiddel.

Er komen nu hier ook een hoop tanden door die de boosdoener zijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130437629
Xanteh ^O^

Ik voed al 21 maanden in slaap *;
Eigenlijk gaat het zo: in de middag valt ze in slaap aan de borst en leg ik haar in bed. S' avonds voed ik haar tot ik merk dat ze klaar is, of zij gaat zelf mijn bh weer terug doen op mijn borst en ik krijg en knuffel. Dan leg ik haar op bed en ga ik naar beneden, op de babyfoon horen we haar heerlijk kletsen en *ah ah ah* van 2 beertjes zingen O+ en valt ze zo in slaap.

Het ging voor het eerst zo toen ze 18 maanden was! helemaal uit zichzelf! tot die tijd heb ik altijd in slaap gevoed of papa in slaap gewandeld.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130448338
Fijn Xanteh!

SE
*O* 1e stapjes
pi_130455105
Er loopt hier een Hyperbabyineenpyamavanoctopussy rond O+ Ze roept die, die , die en heeft een rode badeend in haar hand :'(
pi_130455480
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Son: Idee voor een meet locatie ?
Troeta: Klinkt lief ! Praten en het uitvoeren, knap hoor !

Tinu: Misschien doe je niks “fout” maar wil hij jou bij zich houden. Jij “bent” ook zn voeding ?

Xanteh: Wat een goed nieuws !! en wat fijn dat je wat hebt aan de massage tip.

Kersjes: Zal ook anders zijn omdat hij al broertjes heeft. Hij zal wel mee moeten, anders kom je nergens aan toe lijkt me.
Misschien even via pm doen?
Kunnen we beter locatie bepalen enzo ;)

Xanteh, fijn dat de oefeningen al wat lijken te doen!

Hier vandaag naar een hobbybeurs geweest. Treintjes gekeken, vond oudste vooral erg leuk.
Elise zat lekker in de wagen te zitten. Hebben er 3 uur rondgekeken en ze heeft gewoon niet geslapen en geen kik gegeven. Thuis wilde ze ook niet slapen hoorde ik van mn vriend. Ik was naar de Ikea met mn moeder :') Dat was ook wel hel op aarde :X
pi_130455568
Xanteh, fijn dat het goed gaat!

SE, stapjes zijn tof!

Kleinzusje, was het nog geen bedtijd dan ;)

Kersjes, Daan gaat ook zo mee in Chris zijn vaste tijden. Chris was een makkelijke slaper, maar Daan lijkt nog makkelijker in slaap te vallen. Tenminste onderweg.

Thuis is het iets minder makkelijk. Noem het maar een flinke portie verlatingsangst. Vanavond bij een uur gebruld (met af en toe troosten en pauzes in het huilen) en toen pas stil. Gisteren wel iets "verwend" door erbij te blijven tot hij sliep. Dat leverde vanavond weer een langere strijd op.. Maar het zal wel weer aflopen.
Hangt weer samen met een taalsprong. Net als vorige keer.
pi_130457536
Bitterend, fijn, dat ze zo vooruit ging met zelf gaan slapen met 18 maanden.

KZ, slaapt ze inmiddels?

Son klinkt erg leuk!

Df, pf moeilijk. Hier is slapen gaan ook erg moeilijk de laatste tijd in verband met sprongetje, tenzij hij doodmoe is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:52:41 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130459323
Heftig DF, hier hetzelfde de afgelopen weken. Nu zitten we weer in een rustigere periode.

Staand spelen:

pi_130459558
M de bouwer :o wat doet ie het goed! *O*

DF hopelijk snel een rustige periode voor jullie :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:03:13 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130459873
(dei toren heeft papa grotendeels gebouwd hoor.... M was vooral tv aan het kijken }:| )

Hij gaat ook niet zelf staan hoor, maar hij bleef wel heel erg lang staan. En niet alleen per ongeluk. Stapje vooruit!
pi_130469048
Kyara, wat een lekkere wangen heeft hij toch!

Het was hier een paar weken geleden ook rustig, na zijn vorige taalsprong. Dus ik zie wel het verband.
Vannacht nog 1 keer gehuild. Even een aai over de bol en verteld dat het slaaptijd was. Na 10-15 minuten was het al stil. Kijken wat vandaag brengt..
pi_130470649
Son: Doen we !
Ikea *O* Druk ?

DF: Taal sprong ! Dat klinkt spannend. Wel zwaar dat het slapen dan lastig wordt.

Tinu: Ook slaapgedoe en sprongetje.

Kyara: Ziet er stoer uit !

Hier sliep ze pas om 22.00 uur ! :{ ( DF: Normaal om 19.30)
Geen drama of huilen.
Was een druk weekend met weinig slaap.
Zaterdag hyper na het Twiske en gister heel de dag naar de duinen O+ Veel, maar erg leuk.
Ze was echt super zoet en vrolijk, maar toch veel prikkels. Ach, tis niet elke dag zo druk. Misschien vandaag lekker bijslapen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:06:44 #291
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130470786
Minidreumesmeet per PM *O*!

Klinkt relaxed Son (dat van die beurs dan :D) . Dat zie ik mijn E. niet doen :). Die wil alleen maar lopen de laatste tijd en de buggy/wagen is gewoon stom.

Ik las over lastig slaapgedoe bij Tinu en Deepfreeze :*. Lastig hoor!

Kyara, wat een leuke foto's! Dat pak staat M. stoer zeg O+. En als ik hem zo zie dan is mijn meisje écht een schrieltje. Die mag wel eens nóg meer gaan eten geloof ik (al at ze vanochtend weer met gemak 2 boterhammen weg :') ) .

Hopelijk vandaag bijslapen idd KZ. Klinkt inderdaad als druk, daar hebben wij hier dan ook altijd een nasleep van. Dit weekend was gelukkig niet zo druk, ze was niet zo lekker en heeft gewoon veel rustig gespeeld. Ook hebben we flinke stukken gefietst want dat vind ze toch altijd zo leuk.

Oh, en vergeet ik nog: stapjes voor M. van SE *O*!

[ Bericht 3% gewijzigd door Tante_Soesa op 26-08-2013 10:11:54 ]
pi_130470971
Mus, van harte gefeliciteerd met je peuter! *O* :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:21:43 #293
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130471111
Mus en Hilliebillie, van harte *O*
pi_130471202
Mus en Hillibillie, gefeliciteerd met jullie peuters! *O* *O* *O*

Soesa, M is ook groot hoor. Zit met lengte en gewicht op de +1 lijn. En hij heeft een dikke dreumesbuik O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:34:34 #295
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130471393
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:25 schreef Kyara het volgende:
Mus en Hillibillie, gefeliciteerd met jullie peuters! *O* *O* *O*

Soesa, M is ook groot hoor. Zit met lengte en gewicht op de +1 lijn. En hij heeft een dikke dreumesbuik O+
Die dreumesbuik heeft mijn meisje ook, dat vind ik zo schattig O+. Ze prikt er zelf ook graag in :'). M. lijkt ook gewoon al heel groot, al bijna een peutertje! E. begon op de +1,5/+2 lijn en die zoekt nu het gemiddelde op. Ze lijkt alleen nog zo ieniminie op de een of andere manier. Helemaal sinds ze zo pittig loopt lijkt het gewoon een wandelende pop :'). Ze is nu zo'n 76 cm schat ik en ze zal zo'n 10 kilo wegen. Niet eens heel klein en petite maar zo oogt ze wel.
pi_130471441
Nee, dat is zeker niet klein hoor. En ze is natuurlijk ook nog maar net 1. M is alweer ruim 19 maanden he. Die is ook meer peuter dan baby zeg maar.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:42:32 #297
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130471541
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:36 schreef Kyara het volgende:
Nee, dat is zeker niet klein hoor. En ze is natuurlijk ook nog maar net 1. M is alweer ruim 19 maanden he. Die is ook meer peuter dan baby zeg maar.
Is ook zo :Y. M is idd een half jaar ouder en een jongen! Ik merk wel dat, omdat ze nu zo veel in beweging is, het babyspek er nu afvliegt. Ze heeft al bijna geen beenplooien meer ;( en daardoor maak ik me af en toe een beetje zorgen over haar groei. Ze doet 't verder prima hoor en eet ook supergoed maar toch. Ze was toch wel een lekkere bollie en daar is nu niks meer van over. Ze zit nu nog steeds in mt 74 terwijl ik begin mei al dacht dat ze daar snel uit zou zijn :'). Haar nichtje van 4,5 maand zit nu in mt 68 :o, die haalt E. straks gewoon in!

Ik probeer even een foto'tje te uploaden van hoe ze van het weekend buiten stond O+. Op de een of andere manier vind ik die foto heel aandoenlijk.
pi_130471582
Ja, ik weet ook niet hoe dat hier zal gaan als M echt gaat lopen. Hoewel het voor het verbruiken van energie niet zoveel uit zal maken of je nu aan de hand of los loopt denk ik ;)
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:46:46 #299
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130471624
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:44 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik weet ook niet hoe dat hier zal gaan als M echt gaat lopen. Hoewel het voor het verbruiken van energie niet zoveel uit zal maken of je nu aan de hand of los loopt denk ik ;)
Neuh, dat denk ik ook niet!
pi_130471651
M zat rond zijn 1e jaar wel in maat 80 geloof ik. Die heeft nu soms al maat 92 aan :o

En die eens een foto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')