Mijn oudste is voor het laatst gemeten en gewogen met 14 maandenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
Vanmiddag naar het CB geweest. S. sliep nog dus moest hem wakker maken, iets wat nooit lekker uitpaktEn nu dus ook niet... Meneer weigerde alles, behalve het aanwijzen van de lichaamsdelen van de pop
Geen stats ook, maar de arts vond hem er op het oog goed uitzien.
En al die andere kinderen natuurlijk netjes op de weegschaal en bij de meetlat en vrolijk bij de arts naar binnen
Gelukkig dat ze geen pijn lijkt te hebben. Lastig dat ze niet op haar buik wil. Ik zou ook een zachte ondergrond gebruiken en vaak herhalen. Het is misschien gewoon een kwestie van wennen. Ook al is het nu maar heel kort, ze traint er toch spieren mee, zeker als je het per dag vaak zou doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef Xanteh het volgende:
Phaidra: nee gelukkig geen pijn zover wij wetenJullie hadden toch de 14 maanden afspraak vorige week? Hoe is de prik verlopen? Nog last van gehad?
Oefening verloopt niet zo goed, ze wil niet op haar buik blijven liggen. Steeds meteen draaien naar de rug en zitten. Iemand nog ideeën dat ze blijft liggen op haar buik? Speeltje erbij werkt niet, zelfs haar favoriete barbapapaboekje werd niet gewardeerd.
Restvoor de aardige woorden.
Volgens mij niet. Zit toch meer in de hoek van de natuurgeneeskunde. Gewoon eentje bij jou in de buurt opzoeken en even bellen of ze wat voor je kunnen betekenen? (Ik riep ook maar wat hoor... maar wie weet!)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Xanteh het volgende:
Heb je voor een osteopaat een verwijsbrief nodig?
En nog sorry dat ik ineens zo binnen kom stormen, normaal post ik nauwelijks![]()
Wat een heerlijkheid hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
De dreumes pubertijd is hier aangebroken
Precies zo!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
Wij gaan trouwens binnenkort op visite. Tis 2 uur rijden. Ik zit er aan te denken om haar dan wakker te houden en om 11.00 uur te vertrekken, hopen dat ze die 2 uur slaapt. Hoe doen jullie dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |