Natuurlijk niet. Ik dacht dat iedereen wel wist dat je nooit de stang mee moet tellen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
Tellen jullie t gewicht van de stang mee met benchpress en curl????
ja duh! Stang lift je toch ook? Heeft toch ook gewicht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef seto het volgende:
dacht dat het een grap was indd maar er zijn dus echt mensen die de stang erbij optellen?
lol?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja duh! Stang lift je toch ook? Heeft toch ook gewicht.
haha goeiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja duh! Stang lift je toch ook? Heeft toch ook gewicht.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zei dus jaaa k bankdruk 40kg vroegen ze met stang??:s dus ik tuurlijk niet als je flesje Freddy besteld eet je toch dat flesje niet op:s daar had k wel n punt vonde ze
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
iemand nog tips voor tanktops met print??
ik zoek eentje met kazantip 2013 maar kan nergens vindequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
iemand nog tips voor tanktops met print??
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef JackieBrown het volgende:
Er zyn nu egt van die hele losse tanks met dan zo Jack Daniels erop gedrukt die zyn eg uniek en leuk!
als je nog beetje buikvet hebt zal dat omgezet worde in spiere dus kan welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:09 schreef Drinky het volgende:
Jongens ik zit 7kcal onder mijn groeiinname hoe gaat het nu met mijn gains?
Cool story please tell again.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:12 schreef ChesterPerry het volgende:
was laatst in de bus toch reed langs me sportschool toch dacht heb trainingspak aan dus kan gwn ff sporten was ik sportschoenen vergeten stond ik in me high class frankie morello sneakers te trainen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
was laatst in de bus toch reed langs me sportschool toch dacht heb trainingspak aan dus kan gwn ff sporten was ik sportschoenen vergeten stond ik in me high class frankie morello sneakers te trainen.
???quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat die Hagenees is dit topic??
Not sure if trolling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef seto het volgende:
dacht dat het een grap was indd maar er zijn dus echt mensen die de stang erbij optellen?
Het gaat hier om benchen in de Smith. En eigenlijk moet het gewicht dat de spotter trekt er nog af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Not sure if trolling.
Maar bij olympische spelen en bij PL competities telt de stang ook gewoon mee.
Dat. Een vriend van me, die uiteindelijk ook de reden is geweest dat ik ook ben gaan trainen rookt weer. 'Ja 't peukie na trainen is toch wel de lekkerste he'quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
Van die ROC sport en spel types die dan wel buiten de ene peuk na de andere opsteken
triest om te zien he.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
Van die ROC sport en spel types die dan wel buiten de ene peuk na de andere opsteken
Ben blij dat ik 2 jaar geleden cold turkey gestopt ben met roken. Alles gaat zo veel makkelijker en het bespaart gruwelijk veel geldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
Is ie nog maagdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat. Een vriend van me, die uiteindelijk ook de reden is geweest dat ik ook ben gaan trainen rookt weer. 'Ja 't peukie na trainen is toch wel de lekkerste he'
lolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef stinkie het volgende:
Aha, de oplossing voor al onze problemen http://www.aas-schadeherstel.nl/
wie verspreid deze leugens man ;squote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:08 schreef seto het volgende:
jackie ik heb gehoord dat jij big bang effect helemaal hilarisch vindt
is dit waar?
oja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wie verspreid deze leugens man ;s
ik ken niet eens big bang effect, alleen big bang theory
ik heb hem weleens geschaafd maar nog nooit bloed gezien gelukkigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:09 schreef Beach het volgende:
help mn scheenbeen voor het eerst opengehaald met de stang, overal bloed wist van gene niet waar ik moest kijken
gelukkig zag niemand het
Ik kan het wel kijken maar nooit gevolgd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:11 schreef seto het volgende:
[..]
oja dat bedoelde ik
maar het is dus niet waar?
wowowow, nog nooit langs mn scheen gekomen met dl.. altijd voldoende ruimte.. doe ik het wel goed dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:09 schreef Beach het volgende:
help mn scheenbeen voor het eerst opengehaald met de stang, overal bloed wist van gene niet waar ik moest kijken
gelukkig zag niemand het
Kon moeilijk verder gaan helaas. Omdat ik na het stelpen met m'n handdoek het dan gegarandeerd weer open zou gaan. Ik kan moeilijk niet de stang langs m'n benen trekken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb hem weleens geschaafd maar nog nooit bloed gezien gelukkig
Als het dicht genoeg is bij je lichaam vast welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wowowow, nog nooit langs mn scheen gekomen met dl.. altijd voldoende ruimte.. doe ik het wel goed dan?
Haha vraag 't wel als ik met etha ga gymmen hoe het eruit ziet. Hoeveel DL je inmiddels??quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het dicht genoeg is bij je lichaam vast welmaar vraag het aan een ervaren iemand en niet aan mij
ik onderga nog liever deze behandelingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan het wel kijken maar nooit gevolgd.
Sta in principe open voor een marathon op een regenachtige dag als je dat wilde vragen?
90kg na deloadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha vraag 't wel als ik met etha ga gymmen hoe het eruit ziet. Hoeveel DL je inmiddels??
ok WAAROM VRAAG JE HET DANquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:22 schreef seto het volgende:
[..]
ik onderga nog liever deze behandeling
[ afbeelding ]
Ik vind het weinig maar ja alles gaat nu langzaam bij mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is toch prima?? y sadface?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:09 schreef Beach het volgende:
gelukkig zag niemand het
praktisch altijd wel schaaf of een beetje bloedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef seto het volgende:
[..]
Nu? Hoezo dan? Aan het cutten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind het weinig maar ja alles gaat nu langzaam bij mij.
Ja permacut sinds ik begonnen ben. En van m'n noobgains moet ik het niet meer hebben ben ik bang na 5 maandenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu? Hoezo dan? Aan het cutten?
nja beter dat je de techniek nu goed onder de knie krijgt zodat je kan knallen als je weer eens gaat bulkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja permacut sinds ik begonnen ben. En van m'n noobgains moet ik het niet meer hebben ben ik bang na 5 maanden
Ja weet ik dat ik me niet gek moet laten maken. Maar toch is het zondequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:29 schreef seto het volgende:
[..]
nja beter dat je de techniek nu goed onder de knie krijgt zodat je kan knallen als je weer eens gaat bulken
als ik met een korte broek ga kom ik standaard met opengeschaafde en zwaar bloedende schenen terug. Hoe dichter je het gewicht bij je lichaam houdt, des te efficiënter kun je het tillen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef seto het volgende:
[..]
Die stang van de Smith telt idd niet, die kun je met 1 vinger naar boven gooien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het gaat hier om benchen in de Smith. En eigenlijk moet het gewicht dat de spotter trekt er nog af.
mag die toch zelf weten zo slecht is roken niet bij krachttraining hoor, wel wat meer voor conditiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
triest om te zien he.
Gozer in mijn gym ook. Best aardig fysiek, ripped, maar dan kom ik aanlopen naar de gym en wat zie ik, staat i met z'n maatje eerst een peuk naar binnen te zuigen voor de deur v.d. gym.
![]()
en dan niet weten waar die kijken moet he als die ziet dat ik dat zie![]()
![]()
denk dat dit dan ook ongeveer van mijn smoel af te lezen was toen ik dat zag trouwens:
[ afbeelding ]
![]()
Ik kan de link zo snel niet vinden, maar roken heeft weldegelijk effect op krachttraining. Het is niet enorm, maar ook weer niet te verwaarlozen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
mag die toch zelf weten zo slecht is roken niet bij krachttraining hoor, wel wat meer voor conditie
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
mag die toch zelf weten zo slecht is roken niet bij krachttraining hoor, wel wat meer voor conditie
E.e.a. was cynisch bedoeld. Waarom zou je een spotter nodig hebben in de Smith? Toch zie je dat met enige regelmaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die stang van de Smith telt idd niet, die kun je met 1 vinger naar boven gooien.
Maar, waarom zou je überhaupt benchen in de Smith? Enige waar dat apparaat goed voor is, zijn pullups en chinups.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
het is gewoon te triest voor woorden om iemand aan een sigaret te zien staan zuigen dat in de eerste plaats.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan de link zo snel niet vinden, maar roken heeft weldegelijk effect op krachttraining. Het is niet enorm, maar ook weer niet te verwaarlozen.
Of als handdoek rek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die stang van de Smith telt idd niet, die kun je met 1 vinger naar boven gooien.
Maar, waarom zou je überhaupt benchen in de Smith? Enige waar dat apparaat goed voor is, zijn pullups en chinups.
quote:
Goede idd.quote:
van het soort hybride bodybuilding powerlifterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zei het je
[..]
van wie ben jij er eentje?
quote:
Lekker belangrijk of iemand rookt of niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat. Een vriend van me, die uiteindelijk ook de reden is geweest dat ik ook ben gaan trainen rookt weer. 'Ja 't peukie na trainen is toch wel de lekkerste he'
Wonen naast een snelweg ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]roken is sowieso baggerslecht. Mensen die dat niet willen weten hebben geen bord maar een muur voor hun kop.
Van mij mag iedereen het zelf weten maar het is wel een van de domste dingen die je kunt doen hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand rookt of niet.
Niks lekkerder na ern toptijd op de 10km een peuk op te steken.
Ja tuurlijk is het achterlijk om te roken, zeker als je jezelf helemaal de k in rookt de hele dag. Maar een peukie op zn tijd is heerlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen het zelf weten maar het is wel een van de domste dingen die je kunt doen hoorbrb op je 50e longkanker.
Hoeveel mensen ik al niet gehoord heb die achteraf wensten dat ze er nooit aan begonnen waren. En het stinkt, smaakt vies, je gaat er zelf van stinken.. is dat het waard? gurl pls
Waarom dan, je wordt er niet high van, niks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het achterlijk om te roken, zeker als je jezelf helemaal de k in rookt de hele dag. Maar een peukie op zn tijd is heerlijk.
Vraag me serieus af wat er dan zo heerlijk aan is? Heb het wel eens gedaan en het doet gewoon fysiek pijn, brand in m'n keel, gevoel dat je een klaplong krijgt.. ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het achterlijk om te roken, zeker als je jezelf helemaal de k in rookt de hele dag. Maar een peukie op zn tijd is heerlijk.
"gezelligheidsrokers"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:50 schreef seto het volgende:
ik rook weleens een sigaret of twee op feestjes
Dat je aan zo'n zuurstofinfuus moet omdat je je longen geafsalteerd hebtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen het zelf weten maar het is wel een van de domste dingen die je kunt doen hoorbrb op je 50e longkanker.
Hoeveel mensen ik al niet gehoord heb die achteraf wensten dat ze er nooit aan begonnen waren. En het stinkt, smaakt vies, je gaat er zelf van stinken.. is dat het waard? gurl pls
ja dat is precies de reden waarom ik het doequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"gezelligheidsrokers"![]()
je geen houding kunnen geven en dus een sigaret opsteken
Het blijven onzekere pubers, ookal zijn ze de 20 gepaseerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"gezelligheidsrokers"![]()
je geen houding kunnen geven en dus een sigaret opsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |