Natuurlijk niet. Ik dacht dat iedereen wel wist dat je nooit de stang mee moet tellen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
Tellen jullie t gewicht van de stang mee met benchpress en curl????
ja duh! Stang lift je toch ook? Heeft toch ook gewicht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef seto het volgende:
dacht dat het een grap was indd maar er zijn dus echt mensen die de stang erbij optellen?
lol?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja duh! Stang lift je toch ook? Heeft toch ook gewicht.
haha goeiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja duh! Stang lift je toch ook? Heeft toch ook gewicht.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zei dus jaaa k bankdruk 40kg vroegen ze met stang??:s dus ik tuurlijk niet als je flesje Freddy besteld eet je toch dat flesje niet op:s daar had k wel n punt vonde ze
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
iemand nog tips voor tanktops met print??
ik zoek eentje met kazantip 2013 maar kan nergens vindequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
iemand nog tips voor tanktops met print??
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef JackieBrown het volgende:
Er zyn nu egt van die hele losse tanks met dan zo Jack Daniels erop gedrukt die zyn eg uniek en leuk!
als je nog beetje buikvet hebt zal dat omgezet worde in spiere dus kan welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:09 schreef Drinky het volgende:
Jongens ik zit 7kcal onder mijn groeiinname hoe gaat het nu met mijn gains?
Cool story please tell again.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:12 schreef ChesterPerry het volgende:
was laatst in de bus toch reed langs me sportschool toch dacht heb trainingspak aan dus kan gwn ff sporten was ik sportschoenen vergeten stond ik in me high class frankie morello sneakers te trainen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
was laatst in de bus toch reed langs me sportschool toch dacht heb trainingspak aan dus kan gwn ff sporten was ik sportschoenen vergeten stond ik in me high class frankie morello sneakers te trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |