niks mis met maagd blijven. Geen ongewenst zwangerschap, geen soa's, geen akward situations.quote:
En nooit gezeik dat ze 'opeens' zwanger blijkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis met maagd blijven. Geen ongewenst zwangerschap, geen soa's, geen akward situations.
Snap eerlijk gezegd niet waarom niet meer mensen maagd blijven.
ben je zo ook aan jb gekomen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Niets is leuker dan mensen Facebooken aan wie je je boeken verkoopt. En hun adres opzoeken op Google maps.
Nee, JB heb ik via FOK! gehosseld. Van die berichtjes in haar FoBo enzo weet je wel.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aldus Voeding en Dietetiek FB paginabeheerderwww.veilingkijker.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aldus Voeding en Dietetiek FB paginabeheerderDeze heeft een hele meuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/18531602.html
Heb mevrouw Bosch ook al even nagetrokken jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Niets is leuker dan mensen Facebooken aan wie je je boeken verkoopt. En hun adres opzoeken op Google maps.
quote:
Thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Deze heeft een hele meuk:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/18531602.html
Die woont best ok kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb mevrouw Bosch ook al even nagetrokken ja.
vertel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef seto het volgende:
iemand in deze reeks heeft echt een paar stoten nodig
Echt he de tyfus man ik word zo kk mad om die telkensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef seto het volgende:
iemand in deze reeks heeft echt een paar stoten nodig
etha gespot:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, JB heb ik via FOK! gehosseld. Van die berichtjes in haar FoBo enzo weet je wel.
jij weet tenminste wie ik bedoelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he de tyfus man ik word zo kk mad om die telkens
Je beseft wel dat ie het over mij heeft hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he de tyfus man ik word zo kk mad om die telkens
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ie het over mij heeft hewss wel..
waarvan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Snakey het volgende:
3 setjes van 10 en op het laatste setje 50 kilo, en je loopt even niet zo heel snel meer trappen.
Ik dacht al dat ik iets miste.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Schouders, deze man loopt altijd op handen de trap op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |