quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja er zijn wel bepaalde licenties die ik alleen op 1 website kan bestellen. Maar dat maakt niet uit. Zolang ik maar geen 1K aan boeken hoef te kopen ben ik blij.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die nog niet bestelt hebt, je moet gewoon wachten op de docent, die vertelt je precies wat je wel en niet moet kopen. In het geval van mijn opleiding was dat elk jaar maar bijna de helft van de boeken die op de boekenlijst stonden.
Aldus Voeding en Dietetiek FB paginabeheerderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Fanta-stick op 21-08-2013 14:49:10 ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ow en no1uknow we hebben geen grillpan voor je, wel een (elektrische) grill.
Alles nieuw kopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Die boekenlijst he..man man man E 1.182,09
Voor boeken... FUCKING BOEKEN.
Plus overnemen van 2e jaars of uitvallers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Alles nieuw kopenBoeken kopen voordat de docent de boeken ooit genoemd heeft
![]()
In de eerste ook alle boeken gekocht die op de lijst stonden, tweedehands dat dan wel. Maar sommige boeken heb ik tot op de dag van vandaag nog nooit nodig gehad. Zit vaak een heleboel bullshit bij. Of dan had ik voor psychologie 4 boeken nodig, 1 boek gebruikten we en de overige 3 moest je dan 4 bladzijden uit lezen. Waren overigens wel boeken van 80 euro per stuk.
Ja maar die hebben al hun boeken al verkocht. Ik ben nogal laatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Plus overnemen van 2e jaars of uitvallers.
Die dietistisch consult is wel nice.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:40 schreef no1uknow het volgende:
Zomaar wat boeken van je essentiële lijstje:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
dit was 3 minuten werk
Tip: altijd mailen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die dietistisch consult is wel nice.
vraag of ze lekker isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga nu bellen, het is een chick.
nee ik durf niet te bellenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf! Je hebt haar nummer ook.
Misschien is ze wel (les)bi(sch) => betaling in natura!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga nu bellen, het is een chick.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee ik durf niet te bellenen als jij het vraagt zal ze sneller antwoorden dan wanneer ze een man aan de lijn heeft
Als een vrouw al die boeken heeft zou ik het wel doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien is ze wel (les)bi(sch) => betaling in natura!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien is ze wel (les)bi(sch) => betaling in natura!
wouldbangquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Straks is het zo'n geile dietiste van 32.
Bish is in gesprek de hele tijd.quote:
ik heb gwn nooit seks kun je ook geen akward situaties hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hhahah ;p. Zo herkenbaar toen ik nog International and European Law deed hadden al die Letlanders en Bulgaren ook een Mac.
[..]
Of collega's.
Eigenlijk nooit seks gehad met collega's, huisgenoten of mensen van school ( ja achteraf). Gewoon professioneel blijven,
Seks is viess...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb gwn nooit seks kun je ook geen akward situaties hebben
niks mis met maagd blijven. Geen ongewenst zwangerschap, geen soa's, geen akward situations.quote:
En nooit gezeik dat ze 'opeens' zwanger blijkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis met maagd blijven. Geen ongewenst zwangerschap, geen soa's, geen akward situations.
Snap eerlijk gezegd niet waarom niet meer mensen maagd blijven.
ben je zo ook aan jb gekomen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Niets is leuker dan mensen Facebooken aan wie je je boeken verkoopt. En hun adres opzoeken op Google maps.
Nee, JB heb ik via FOK! gehosseld. Van die berichtjes in haar FoBo enzo weet je wel.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aldus Voeding en Dietetiek FB paginabeheerderwww.veilingkijker.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aldus Voeding en Dietetiek FB paginabeheerderDeze heeft een hele meuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/18531602.html
Heb mevrouw Bosch ook al even nagetrokken jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Niets is leuker dan mensen Facebooken aan wie je je boeken verkoopt. En hun adres opzoeken op Google maps.
quote:
Thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Deze heeft een hele meuk:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/18531602.html
Die woont best ok kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb mevrouw Bosch ook al even nagetrokken ja.
vertel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef seto het volgende:
iemand in deze reeks heeft echt een paar stoten nodig
Echt he de tyfus man ik word zo kk mad om die telkensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef seto het volgende:
iemand in deze reeks heeft echt een paar stoten nodig
etha gespot:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, JB heb ik via FOK! gehosseld. Van die berichtjes in haar FoBo enzo weet je wel.
jij weet tenminste wie ik bedoelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he de tyfus man ik word zo kk mad om die telkens
Je beseft wel dat ie het over mij heeft hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he de tyfus man ik word zo kk mad om die telkens
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ie het over mij heeft hewss wel..
waarvan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Snakey het volgende:
3 setjes van 10 en op het laatste setje 50 kilo, en je loopt even niet zo heel snel meer trappen.
Ik dacht al dat ik iets miste.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Schouders, deze man loopt altijd op handen de trap op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |