quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
mag die toch zelf weten zo slecht is roken niet bij krachttraining hoor, wel wat meer voor conditie
E.e.a. was cynisch bedoeld. Waarom zou je een spotter nodig hebben in de Smith? Toch zie je dat met enige regelmaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die stang van de Smith telt idd niet, die kun je met 1 vinger naar boven gooien.
Maar, waarom zou je überhaupt benchen in de Smith? Enige waar dat apparaat goed voor is, zijn pullups en chinups.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
mag die toch zelf weten zo slecht is roken niet bij krachttraining hoor, wel wat meer voor conditie
het is gewoon te triest voor woorden om iemand aan een sigaret te zien staan zuigen dat in de eerste plaats.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan de link zo snel niet vinden, maar roken heeft weldegelijk effect op krachttraining. Het is niet enorm, maar ook weer niet te verwaarlozen.
Of als handdoek rek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die stang van de Smith telt idd niet, die kun je met 1 vinger naar boven gooien.
Maar, waarom zou je überhaupt benchen in de Smith? Enige waar dat apparaat goed voor is, zijn pullups en chinups.
quote:
Goede idd.quote:
van het soort hybride bodybuilding powerlifterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zei het je
[..]
van wie ben jij er eentje?
quote:
Lekker belangrijk of iemand rookt of niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat. Een vriend van me, die uiteindelijk ook de reden is geweest dat ik ook ben gaan trainen rookt weer. 'Ja 't peukie na trainen is toch wel de lekkerste he'
Wonen naast een snelweg ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]roken is sowieso baggerslecht. Mensen die dat niet willen weten hebben geen bord maar een muur voor hun kop.
Van mij mag iedereen het zelf weten maar het is wel een van de domste dingen die je kunt doen hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand rookt of niet.
Niks lekkerder na ern toptijd op de 10km een peuk op te steken.
Ja tuurlijk is het achterlijk om te roken, zeker als je jezelf helemaal de k in rookt de hele dag. Maar een peukie op zn tijd is heerlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen het zelf weten maar het is wel een van de domste dingen die je kunt doen hoorbrb op je 50e longkanker.
Hoeveel mensen ik al niet gehoord heb die achteraf wensten dat ze er nooit aan begonnen waren. En het stinkt, smaakt vies, je gaat er zelf van stinken.. is dat het waard? gurl pls
Waarom dan, je wordt er niet high van, niks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het achterlijk om te roken, zeker als je jezelf helemaal de k in rookt de hele dag. Maar een peukie op zn tijd is heerlijk.
Vraag me serieus af wat er dan zo heerlijk aan is? Heb het wel eens gedaan en het doet gewoon fysiek pijn, brand in m'n keel, gevoel dat je een klaplong krijgt.. ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het achterlijk om te roken, zeker als je jezelf helemaal de k in rookt de hele dag. Maar een peukie op zn tijd is heerlijk.
"gezelligheidsrokers"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:50 schreef seto het volgende:
ik rook weleens een sigaret of twee op feestjes
Dat je aan zo'n zuurstofinfuus moet omdat je je longen geafsalteerd hebtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen het zelf weten maar het is wel een van de domste dingen die je kunt doen hoorbrb op je 50e longkanker.
Hoeveel mensen ik al niet gehoord heb die achteraf wensten dat ze er nooit aan begonnen waren. En het stinkt, smaakt vies, je gaat er zelf van stinken.. is dat het waard? gurl pls
ja dat is precies de reden waarom ik het doequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"gezelligheidsrokers"![]()
je geen houding kunnen geven en dus een sigaret opsteken
Het blijven onzekere pubers, ookal zijn ze de 20 gepaseerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
"gezelligheidsrokers"![]()
je geen houding kunnen geven en dus een sigaret opsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |