Ik kan het wel kijken maar nooit gevolgd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:11 schreef seto het volgende:
[..]
oja dat bedoelde ik
maar het is dus niet waar?
wowowow, nog nooit langs mn scheen gekomen met dl.. altijd voldoende ruimte.. doe ik het wel goed dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:09 schreef Beach het volgende:
help mn scheenbeen voor het eerst opengehaald met de stang, overal bloed wist van gene niet waar ik moest kijken
gelukkig zag niemand het
Kon moeilijk verder gaan helaas. Omdat ik na het stelpen met m'n handdoek het dan gegarandeerd weer open zou gaan. Ik kan moeilijk niet de stang langs m'n benen trekken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb hem weleens geschaafd maar nog nooit bloed gezien gelukkig
Als het dicht genoeg is bij je lichaam vast welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wowowow, nog nooit langs mn scheen gekomen met dl.. altijd voldoende ruimte.. doe ik het wel goed dan?
Haha vraag 't wel als ik met etha ga gymmen hoe het eruit ziet. Hoeveel DL je inmiddels??quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het dicht genoeg is bij je lichaam vast welmaar vraag het aan een ervaren iemand en niet aan mij
ik onderga nog liever deze behandelingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan het wel kijken maar nooit gevolgd.
Sta in principe open voor een marathon op een regenachtige dag als je dat wilde vragen?
90kg na deloadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha vraag 't wel als ik met etha ga gymmen hoe het eruit ziet. Hoeveel DL je inmiddels??
ok WAAROM VRAAG JE HET DANquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:22 schreef seto het volgende:
[..]
ik onderga nog liever deze behandeling
[ afbeelding ]
Ik vind het weinig maar ja alles gaat nu langzaam bij mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is toch prima?? y sadface?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:09 schreef Beach het volgende:
help mn scheenbeen voor het eerst opengehaald met de stang, overal bloed wist van gene niet waar ik moest kijken
gelukkig zag niemand het
praktisch altijd wel schaaf of een beetje bloedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef seto het volgende:
[..]
Nu? Hoezo dan? Aan het cutten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind het weinig maar ja alles gaat nu langzaam bij mij.
Ja permacut sinds ik begonnen ben. En van m'n noobgains moet ik het niet meer hebben ben ik bang na 5 maandenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu? Hoezo dan? Aan het cutten?
nja beter dat je de techniek nu goed onder de knie krijgt zodat je kan knallen als je weer eens gaat bulkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja permacut sinds ik begonnen ben. En van m'n noobgains moet ik het niet meer hebben ben ik bang na 5 maanden
Ja weet ik dat ik me niet gek moet laten maken. Maar toch is het zondequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:29 schreef seto het volgende:
[..]
nja beter dat je de techniek nu goed onder de knie krijgt zodat je kan knallen als je weer eens gaat bulken
als ik met een korte broek ga kom ik standaard met opengeschaafde en zwaar bloedende schenen terug. Hoe dichter je het gewicht bij je lichaam houdt, des te efficiënter kun je het tillen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef seto het volgende:
[..]
Die stang van de Smith telt idd niet, die kun je met 1 vinger naar boven gooien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het gaat hier om benchen in de Smith. En eigenlijk moet het gewicht dat de spotter trekt er nog af.
mag die toch zelf weten zo slecht is roken niet bij krachttraining hoor, wel wat meer voor conditiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
triest om te zien he.
Gozer in mijn gym ook. Best aardig fysiek, ripped, maar dan kom ik aanlopen naar de gym en wat zie ik, staat i met z'n maatje eerst een peuk naar binnen te zuigen voor de deur v.d. gym.
![]()
en dan niet weten waar die kijken moet he als die ziet dat ik dat zie![]()
![]()
denk dat dit dan ook ongeveer van mijn smoel af te lezen was toen ik dat zag trouwens:
[ afbeelding ]
![]()
Ik kan de link zo snel niet vinden, maar roken heeft weldegelijk effect op krachttraining. Het is niet enorm, maar ook weer niet te verwaarlozen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
mag die toch zelf weten zo slecht is roken niet bij krachttraining hoor, wel wat meer voor conditie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |