???quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat die Hagenees is dit topic??
Not sure if trolling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef seto het volgende:
dacht dat het een grap was indd maar er zijn dus echt mensen die de stang erbij optellen?
Het gaat hier om benchen in de Smith. En eigenlijk moet het gewicht dat de spotter trekt er nog af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Not sure if trolling.
Maar bij olympische spelen en bij PL competities telt de stang ook gewoon mee.
Dat. Een vriend van me, die uiteindelijk ook de reden is geweest dat ik ook ben gaan trainen rookt weer. 'Ja 't peukie na trainen is toch wel de lekkerste he'quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
Van die ROC sport en spel types die dan wel buiten de ene peuk na de andere opsteken
triest om te zien he.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
Van die ROC sport en spel types die dan wel buiten de ene peuk na de andere opsteken
Ben blij dat ik 2 jaar geleden cold turkey gestopt ben met roken. Alles gaat zo veel makkelijker en het bespaart gruwelijk veel geldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
Is ie nog maagdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat. Een vriend van me, die uiteindelijk ook de reden is geweest dat ik ook ben gaan trainen rookt weer. 'Ja 't peukie na trainen is toch wel de lekkerste he'
lolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef stinkie het volgende:
Aha, de oplossing voor al onze problemen http://www.aas-schadeherstel.nl/
wie verspreid deze leugens man ;squote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:08 schreef seto het volgende:
jackie ik heb gehoord dat jij big bang effect helemaal hilarisch vindt
is dit waar?
oja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wie verspreid deze leugens man ;s
ik ken niet eens big bang effect, alleen big bang theory
ik heb hem weleens geschaafd maar nog nooit bloed gezien gelukkigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:09 schreef Beach het volgende:
help mn scheenbeen voor het eerst opengehaald met de stang, overal bloed wist van gene niet waar ik moest kijken
gelukkig zag niemand het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |