abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130274529
Ik vermoed dat dit onderwerp wel wat los zal halen op een forum als dit, daarom wil ik van te voren vragen om het serieus te houden.

Ik kan niet tegen zwarte mensen, die mensen hebben iets dat mij afstoot. Ik bedoel dit niet op een racistische manier, ik ben zelf ook geen racist. Maar ik kan er niet tegen als deze mensen in mijn buurt zijn.

De belangrijkste reden hiervoor is dat ik het idee heb dat de meeste echt donkere mensen) vaak slechte hygiëne hebben. Ze zien er vaak ongewassen uit om het zo maar te zeggen. Bovendien hebben ze vaak een hele kenmerkende lichaamsgeur en dat is waar ik me echt aan stoor! Die geur kan ik echt niet tegen, als ik een neger in mijn buurt kan ruiken (zoals in de zelfde ruimte, of in het openbaar vervoer) word ik daar misselijk van.

Daarnaast stoor ik me ook aan hun persoonlijkheid. De meeste zwarte mensen hebben een zekere vorm van arrogantie. Zeker van die jonge, negroïde meiden (leeftijd 16 tot 25) zijn vaak echt de arrogantie zelve! Als zo iemand tegen mij praat blijf ik altijd wel geforceerd beleefd, maar in werkelijkheid frustreer ik me vaak zwaar aan hun manier van praten.

Ik ondervind hier in het dagelijks leven weleens ongemak van:
Ik hou van kipvleugeltjes en al helemaal van de KFC maar ik kom er nooit. Het wemelt daar altijd van de negers, daar heb ik me al grotendeels overheen gezet, maar het personeel bij de KFC is vaak voor 75% zwart! En ik kan er echt niet tegen dat een zwarte mijn eten aangeraakt heeft! Dan durf ik het gewoon niet meer aan te raken!

Ook heb ik eens een hotelkamer moeten delen met een zwarte man, als ik op de kamer kwam terwijl hij er al was ging ik gewoon echt over mijn nek van de lucht! Gelukkig kon ik dan wel een raam open zetten met als excuus dat ik het warm had. Ook was ik gewoon vies van de badkamer op het moment dat hij al gedoucht had. De tweede dag heb ik er ook alles aan gedaan om als eerste in de badkamer te zijn.

Nou heb ik dit niet met alle negers, ik heb twee donkere vrienden (allebei halfbloedjes om precies te zijn) en van hen ben ik niet vies, maar zij zijn ook aanzienlijk netter dan de gemiddelde kleurling: Ze kleden zich netjes, stinken niet en zijn allebei nette universitaire studenten waar ik normaal mee kan praten. Ook heb ik op vakantie weleens een lang gesprek gehad met een negroïde man in een zwembad. Maar ook hij was gewoon een beschaafde kerel.

Zoals je kan voorstellen is dit best een lastige eigenschap in deze maatschappij :P

Ik ben geen racist, ik wil ook geen racist zijn, maar hoe leg je dit aan iemand uit zonder dat je racistisch over komt?

Ook zou ik hier best wel aan willen werken, zoals in het voorbeeld van de KFC: Ik heb mezelf er al overheen gezet om in grote ruimtes te zijn met negroïde mensen. Maar ik zou verder geen idee hebben hoe ik hieraan kan werken?

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of in ieder geval een idee hebben wat ik kan doen om hier mee om te leren gaan?

excuus voor de lange lap tekst :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:45:39 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130274579
:') dude get help
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130274590
Bij het kfc gedeelte ben je de watermeloenen vergeten
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:46:23 #4
381517 Zapata
held op sokken
pi_130274606
Ik heb hier geen mening over want ik ken geen negers en ga er niet vrijwillig mee om.
pi_130274608
En je weet zeker dat je geen racist bent..

Matig troll account dit.
pi_130274610
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef stephano1990 het volgende:
Ik vermoed dat dit onderwerp wel wat los zal halen op een forum als dit,
Denk niet dat je veel verder komt dan een heel snel slotje.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_130274613
quote:
Ik ben geen racist, ik wil ook geen racist zijn, maar hoe leg je dit aan iemand uit zonder dat je racistisch over komt
niet.
oO<
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130274646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Humberto-T het volgende:
En je weet zeker dat je geen racist bent..

Matig troll account dit.
Ik bedoel dit NIET als trol. Anders had het wel in GC gestaan
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:47:32 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_130274649
gevalletje:ik heb een hekel aan twee dingen, buitenlanders en discriminatie...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:47:44 #10
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_130274655
"Ik ben geen racist, maar ik haat negers".

Jongen :')
Ook geen sig dus
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:48:07 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130274666
Misschien moet je je idee dat je geen racist bent, eens ernstig herzien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130274671
Haha racist
pi_130274676

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_130274704
niet racistisch noemt TS dat :')

Wist je dat aziaten "ons" europeanen ook vreemd vindt ruiken? Dat komt door onze overmatige consumptie van melkproducten. Afrikanen zullen ookw el een ander dieet hebben wardoor ze ook anders ruiken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_130274716
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef Dennis_enzo het volgende:

Ja, Dat zei een Neo-nazie waarmee ik ooit in de klas gezeten heb eens letterlijk :P

Maar ik heb niets tegen buitenlanders in de maatschappij, ik ben zeker geen wilders aanhanger, maar het is gewoon iets puur aan de personen zelf waardoor ik vies van ze ben.
pi_130274718
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:50:28 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130274748
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Daar had je meteen een slotje van me gehad :').

Hitler was genuanceerder dan dit :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130274753
Wat moet jouw leven toch zwaar zijn :'(

Ik zou zeggen ga in een dorp als Spanga wonen en probeer vervolgens niet buiten te komen.

Smetvrees van zwarte mensen :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:50:45 #19
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130274755
Ik voel je TS, alleen heb ik dit met PVDA'ers en andere arme mensen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130274757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef Dennis_enzo het volgende:

Dit inderdaad :')

Hoe kun je nou zeggen dat je geen racist bent als je met zo'n statement aankomt?
pi_130274762
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Ja, Dat zei een Neo-natie waarmee ik ooit in de klas gezeten heb eens letterlijk :P

Maar ik heb niets tegen buitenlanders in de maatschappij, ik ben zeker geen wilders aanhanger, maar het is gewoon iets puur aan de personen zelf waardoor ik vies van ze ben.
pi_130274774
Ik haat patat maar friet niet.
Hier staat niets.
pi_130274779
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef Deetch het volgende:
niet racistisch noemt TS dat :')

Wist je dat aziaten "ons" europeanen ook vreemd vindt ruiken? Dat komt door onze overmatige consumptie van melkproducten. Afrikanen zullen ookw el een ander dieet hebben wardoor ze ook anders ruiken.
Zoiets is het waarschijnlijk inderdaad, ze hebben vaak ook gewoon een andere cultuur en manier van doen. Ze hebben vaak waarschijnlijk ook niet eens het idee dat ze arrogant overkomen of stinken.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:52:07 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130274796
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik voel je TS, alleen heb ik dit met PVDA'ers en andere arme mensen.
Dat is ook terecht, dat zijn keuzes in het leven :7.
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:52:22 #25
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_130274803
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Duurt nog lang -O-
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_130274817
Ik ken iemand die heeft dat met Chinezen. Wonderlijk.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_130274828
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hitler was genuanceerder dan dit :').
Tja, zoals ik al zei, hoe breng je zoiets zonder racistisch over te komen? Ik heb nog echt mijn best gedaan om het zo netjes mogelijk te houden ;)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:54:15 #28
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130274855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is ook terecht, dat zijn keuzes in het leven :7.
Precies, snap niet waarom mensen zich vrijwillig willen identificeren met het plebs, het proletariaat, de dalits, parias en andere kastelozen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:54:53 #29
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_130274875
frustreren aan _O_
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_130274892
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef Biancavia het volgende:
Als je in China bent geweest is dat wel enigszins begrijpelijk.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:56:07 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130274912
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Tja, zoals ik al zei, hoe breng je zoiets zonder racistisch over te komen? Ik heb nog echt mijn best gedaan om het zo netjes mogelijk te houden ;)
Ga eens serieus op zoek naar een definitie van 'racisme'.
pi_130274927
even de knuppel in het hoenderhok

als je iemand van een ander ras vindt stinken ben je een racist? c'mon people, niet allemaal zo politiek correct aub.

Ik heb een keer een vlucht gehad met een Indische maatschappij, het hele vliegtuig rook naar curry man niet normaal, is gewoon hun eten en cultuur... ik vond het stinken, afgrijselijke lucht gewoon. Dus als ik nu zegt dat ik die Indische mensen vind stinken ben ik een racist?
&lt;hr&gt;
pi_130274933
Immersion therapie is het enige wat gaat helpen ben ik bang
pi_130274956
Slechte troll
ze zijn fucking nice.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:57:45 #35
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_130274963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Dawnbreaker het volgende:

als je iemand van een ander ras vindt stinken ben je een racist? c'mon people, niet allemaal zo politiek correct aub.

Ik heb een keer een vlucht gehad met een Indische maatschappij, het hele vliegtuig rook naar curry man niet normaal, is gewoon hun eten en cultuur... ik vond het stinken, afgrijselijke lucht gewoon. Dus als ik nu zegt dat ik die Indische mensen vind stinken ben ik een racist?
Ja. Piemel.
Do androids dream of electric sheep?
pi_130274973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Ra-z het volgende:
Immersion therapie is het enige wat gaat helpen ben ik bang
Gewoon een maandje in de Marcy projects in The Bronx droppen, issie helemaal van zijn racistische bullshit af. ^O^
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:58:06 #37
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_130274975
Alles is racisme.
Do androids dream of electric sheep?
pi_130274984
quote:
[no racism]Die ruiken vaak niet al te fris uit hun mond :@ [/no racism]
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:58:41 #39
137949 Disana
pi_130275004
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Zoiets is het waarschijnlijk inderdaad, ze hebben vaak ook gewoon een andere cultuur en manier van doen. Ze hebben vaak waarschijnlijk ook niet eens het idee dat ze arrogant overkomen of stinken.
Nee natuurlijk hebben ze dat idee niet, dat is namelijk jouw idee en niet het hunne. Als ik jou was, zou ik hier eens vaker over praten; je hebt een probleem.
pi_130275017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

ah nu snap ik het, OP had gewoon [noracism] tags moeten gebruiken, dan was het geen probleem geweest natuurlijk
&lt;hr&gt;
pi_130275018
quote:

En zo dachten die Indiers ook over jou. :D
pi_130275019
quote:
Maar die werken dan ook echt allemaal in een chinees restaurant :Y) , niet meer dan logisch dat die anders ruiken
pi_130275029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ga eens serieus op zoek naar een definitie van 'racisme'.
Bij racisten denk ik aan van die rednecks die met ongefundeerde argumenten aankomen waarom ze geen allochtonen in hun land willen hebben omdat ze er niet tegen kunnen dat niet alles wit is. Dat heb ik totaal niet. Ik veroordeel mensen niet op basis van hun kleur of afkomst maar het is gewoon puur iets aan zwarte mensen in het specifiek (licht gekleurde noord-afrikanen of chinezen heb ik dat niet bij) waar ik niet tegen kan.

Ik zeg ook niet dat het probleem bij hun ligt, ik snap heel goed dat het MIJN probleem is.
pi_130275032
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

En zo dachten die Indiers ook over jou. :D
DIE INDIËRS ZIJN RACISTEN!!@#@!$
&lt;hr&gt;
pi_130275053
quote:
Ik vermoed dat dit onderwerp wel wat los zal halen op een forum als dit, daarom wil ik van te voren vragen om het serieus te houden.

Ik kan niet tegen zwarte mensen, die mensen hebben iets dat mij afstoot. Ik bedoel dit niet op een racistische manier, ik ben zelf ook geen racist. Maar ik kan er niet tegen als deze mensen in mijn buurt zijn.

De belangrijkste reden hiervoor is dat ik het idee heb dat de meeste echt donkere mensen) vaak slechte hygiëne hebben. Ze zien er vaak ongewassen uit om het zo maar te zeggen. Bovendien hebben ze vaak een hele kenmerkende lichaamsgeur en dat is waar ik me echt aan stoor! Die geur kan ik echt niet tegen, als ik een neger in mijn buurt kan ruiken (zoals in de zelfde ruimte, of in het openbaar vervoer) word ik daar misselijk van.

Daarnaast stoor ik me ook aan hun persoonlijkheid. De meeste zwarte mensen hebben een zekere vorm van arrogantie. Zeker van die jonge, negroïde meiden (leeftijd 16 tot 25) zijn vaak echt de arrogantie zelve! Als zo iemand tegen mij praat blijf ik altijd wel geforceerd beleefd, maar in werkelijkheid frustreer ik me vaak zwaar aan hun manier van praten.

Ik ondervind hier in het dagelijks leven weleens ongemak van:
Ik hou van kipvleugeltjes en al helemaal van de KFC maar ik kom er nooit. Het wemelt daar altijd van de negers, daar heb ik me al grotendeels overheen gezet, maar het personeel bij de KFC is vaak voor 75% zwart! En ik kan er echt niet tegen dat een zwarte mijn eten aangeraakt heeft! Dan durf ik het gewoon niet meer aan te raken!

Ook heb ik eens een hotelkamer moeten delen met een zwarte man, als ik op de kamer kwam terwijl hij er al was ging ik gewoon echt over mijn nek van de lucht! Gelukkig kon ik dan wel een raam open zetten met als excuus dat ik het warm had. Ook was ik gewoon vies van de badkamer op het moment dat hij al gedoucht had. De tweede dag heb ik er ook alles aan gedaan om als eerste in de badkamer te zijn.

Nou heb ik dit niet met alle negers, ik heb twee donkere vrienden (allebei halfbloedjes om precies te zijn) en van hen ben ik niet vies, maar zij zijn ook aanzienlijk netter dan de gemiddelde kleurling: Ze kleden zich netjes, stinken niet en zijn allebei nette universitaire studenten waar ik normaal mee kan praten. Ook heb ik op vakantie weleens een lang gesprek gehad met een negroïde man in een zwembad. Maar ook hij was gewoon een beschaafde kerel.

Zoals je kan voorstellen is dit best een lastige eigenschap in deze maatschappij :P

Ik ben geen racist, ik wil ook geen racist zijn, maar hoe leg je dit aan iemand uit zonder dat je racistisch over komt?

Ook zou ik hier best wel aan willen werken, zoals in het voorbeeld van de KFC: Ik heb mezelf er al overheen gezet om in grote ruimtes te zijn met negroïde mensen. Maar ik zou verder geen idee hebben hoe ik hieraan kan werken?

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of in ieder geval een idee hebben wat ik kan doen om hier mee om te leren gaan?

excuus voor de lange lap tekst :)
Je hebt dus een hekel aan mensen die stinken en zich niet netjes kleden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_130275054
quote:

Indiërs en veel afrikanen hebben trouwens een extra lange pinknagel. ' om alle gaatjes' schoon te houden. Ga daar maar eens op letten. Vervolgens eet je nooit meer indisch ;(
pi_130275055
quote:

Hij vind ALLE negers stinken en walgelijk en ze mogen niet aan zijn eten komen. Dat is een beetje het kantel punt waar het racisme word.
pi_130275096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Hij vind ALLE negers stinken en walgelijk en ze mogen niet aan zijn eten komen. Dat is een beetje het kantel punt waar het racisme word.
Nouja, als het een nette neger is, is het waarschijnlijk geen probleem. Maar dat kan ik van de gemiddelde KFC medewerker niet zeggen ;)

Ik denk als een van die twee maten van mij, eten voor mij klaar zou maken, ik me er niet aan zou storen.
pi_130275113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef Ra-z het volgende:

[..]

dat is gewoon spreektaal voor de meerderheid. Zo zullen de meeste mensen in indie anders ruiken dan westerse mensen, ik als westers persoon vind dat stinken. Ik kan dus in spreektaal zeggen dat indische mensen stinken. daarom heet het spreektaal, je gaat niet zeggen, ik vind een gedeelte van de populatie van indie stinken, maar een andere selectie van deze bevolking stinkt wellicht niet.
&lt;hr&gt;
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:02:10 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130275117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Geniaal. No racism-tags. Dan kun je zeggen wat je wil zonder dat het als racisme geldt!
The End Times are wild
pi_130275131
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Indiërs en veel afrikanen hebben trouwens een extra lange pinknagel. ' om alle gaatjes' schoon te houden. Ga daar maar eens op letten. Vervolgens eet je nooit meer indisch ;(
Alleen aan de linkerhand meen ik. :P
pi_130275142
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:59 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Ik veroordeel mensen niet op basis van hun kleur of afkomst maar het is gewoon puur iets aan zwarte mensen in het specifiek
Je veroordeelt ze niet op kleur, maar het is iets aan zwarte mensen specifiek. Lees die fucking zin eens man, racist 8)7
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130275156
jij bent ziek lol
pi_130275186
Terechte klacht
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130275189
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ah nu snap ik het, OP had gewoon [noracism] tags moeten gebruiken, dan was het geen probleem geweest natuurlijk
Zo werkt dat :Y

Maar het is natuurlijk niet vreemd dat de geur en houding van personen kan verschillen tussen rassen/culturen/eetgewoontes en dat je daardoor afschrikt van een bepaald groep mensen, zonder dat het meteen racistisch van aard is. TS brengt het alleen op een wat ongelukkige manier :Y
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:04:55 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130275211
Vanaf hoe zwart eigenlijk?
pi_130275215
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Zo werkt dat :Y

Maar het is natuurlijk niet vreemd dat de geur en houding van personen kan verschillen tussen rassen/culturen/eetgewoontes en dat je daardoor afschrikt van een bepaald groep mensen, zonder dat het meteen racistisch van aard is. TS brengt het alleen op een wat ongelukkige manier :Y
precies, maarja moraalridderend fok moet natuurlijk weer de [racism] tag plaatsen bij zo'n topic. men kan niet even zonder politiek correcte oogkleppen oordelen
&lt;hr&gt;
pi_130275217
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Maar die werken dan ook echt allemaal in een chinees restaurant :Y) , niet meer dan logisch dat die anders ruiken
Nee, het gaat niet om de geur, maar gewoon een soort van diepgewortelde afkeer tegen hun hele Zijn.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_130275219
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Terechte klacht
TS zou eigenlijk nog moeten klagen over Chinezen, Turken, Marokkanen, Polen, Russen, Amerikanen. Eigenlijk al het buitenlands troep.
pi_130275238
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn stephano, dit stompzinnige topic en jouw posthistorie wijzen toch wel enigzins in de richting van een troll account.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:06:50 #61
137949 Disana
pi_130275270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat is gewoon spreektaal voor de meerderheid.
Nee, het is generaliseren: iedereen over een kam scheren. Denk je eens in dat jij wordt aangekeken op gedrag dat enkele Nederlandse hufters in het buitenland vertonen. Dat zou je niet prettig vinden.
pi_130275271
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:05 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet om de geur, maar gewoon een soort van diepgewortelde afkeer tegen hun hele Zijn.
Tja, die ogen helpen ook niet mee, plus ze zijn allemaal geel. Weinig tot niets positiefs aan te ontdekken inderdaad.
pi_130275278
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Alleen aan de linkerhand meen ik. :P
Ja, geloof het wel. Ik ga alleen nog maar tegen betaling naar die gebieden :'(

(nu ben ik vast ook racistisch)
pi_130275308
Maar als TS alle negers vindt stinken is dat toch niet racistisch? Het is een feit, dat kan niet racistisch zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130275349
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, het is generaliseren: iedereen over een kam scheren. Denk je eens in dat jij wordt aangekeken op gedrag dat enkele Nederlandse hufters in het buitenland vertonen. Dat zou je niet prettig vinden.
:r nederlanders in het buitenland zijn ook om te kotsen, ik geef ze dan groot gelijk.
&lt;hr&gt;
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:10:08 #66
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_130275387
TS verlangt terug naar de tijd dat zijn Oom Tom de macht had op de plantage...
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:11:52 #67
410179 Amatoeter
Live slow, die whenever
pi_130275447
Ik vind dat je dit soort uitspraken mag doen als er geen negers zijn die succesvoller zijn dan jij zelf, en meer hebben bijgedragen aan de maatschappij/wereld. Hetgeen niet zo is als ik kijk naar het geval van TS :')
“Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy.” - Frank Sinatra
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:13:28 #68
137949 Disana
pi_130275505
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:09 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

:r nederlanders in het buitenland zijn ook om te kotsen, ik geef ze dan groot gelijk.
Je snapt niet wat ik zeg.
pi_130275545
quote:

Hou je wel van stinkende, onhygiënische en arrogante blanken? Want anders ben je geen racist. Dan ben je gewoon iemand die niet van stinkende, onhygiënische en arrogante mensen houdt.

Je hebt blijkbaar vaak ervaren dat het zwarten zijn die stinken/onhygiënisch/arrogant zijn, maar ook al gemerkt dat er zwarten zijn die wel hygiënisch zijn en niet stinken.
pi_130275554
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef SunChaser het volgende:
Vanaf hoe zwart eigenlijk?
Echt donker getint, Marokkanen of zo maken mij niets uit. Een broodje kebab bij de turk halen heb ik geen problemen mee. Pas wanneer we het over mensen van midden en zuid Afrikaanse oorsprong hebben, heb ik er moeite mee.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:15:47 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130275583
50 shades of brown :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_130275590
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Springtouw het volgende:

[..]

Hou je wel van stinkende, onhygiënische en arrogante blanken? Want anders ben je geen racist. Dan ben je gewoon iemand die niet van stinkende, onhygiënische en arrogante mensen houdt.

Je hebt blijkbaar vaak ervaren dat het zwarten zijn die stinken/onhygiënisch/arrogant zijn, maar ook al gemerkt dat er zwarten zijn die wel hygiënisch zijn en niet stinken.
Gemiddelde achterbuurt tokkie kan ik me om eerlijk te zijn ook best aan ergeren, en zijn vaak ook niet geweldig hygiënisch inderdaad :P

Maar het is toch anders, ze hebben niet die lichaamsgeur die zo typisch is voor negroïde mensen snap je?
pi_130275650
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:07 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Ja, geloof het wel. Ik ga alleen nog maar tegen betaling naar die gebieden :'(

(nu ben ik vast ook racistisch)
Ach, ze denken ontgetwijfeld hetzelfde over ons. Stuk papier tegen de bilnaad aan gadverdamme dat is toch ranzig. tfoe tfoe
pi_130275651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:05 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn stephano, dit stompzinnige topic en jouw posthistorie wijzen toch wel enigzins in de richting van een troll account.
quote één opmerking van mij, waarin ik me OOIT racistisch heb uitgelaten? En dan bedoel ik niet wellicht voor de grap of zo.

Ik kom hier niet om te trollen, ik kom eigenlijk alleen op fok als ik ergens een vraag over heb of zo.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:18:05 #75
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130275666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Echt donker getint, Marokkanen of zo maken mij niets uit. Een broodje kebab bij de turk halen heb ik geen problemen mee. Pas wanneer we het over mensen van midden en zuid Afrikaanse oorsprong hebben, heb ik er moeite mee.
En als ze het NL elftal zitten kijk je niet naar het NL elftal?
pi_130275669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Gemiddelde achterbuurt tokkie kan ik me om eerlijk te zijn ook best aan ergeren, en zijn vaak ook niet geweldig hygiënisch inderdaad :P

Maar het is toch anders, ze hebben niet die lichaamsgeur die zo typisch is voor negroïde mensen snap je?
Dus als ik zou zwemmen in een poel van zweet van negers. Dan zou je je daar minder aan ergeren omdat ik blank ben?
pi_130275678
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Blanke zuid afrikanen en albino negers dan?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:19:02 #78
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130275699
misschien is je corticale olfactory zenuwcentrum onstoken

http://www.scientificamer(...)psychology-body-odor
pi_130275705
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Blanke zuid afrikanen en albino negers dan?
Geen problemen mee en geen ervaring mee :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:19:53 #80
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_130275732
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_130275756
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik zeg.
ik snap het niet? komt zeker door mijn kleurtje he, domme kleurling snap niet wat de racism zegt jaja dankje
&lt;hr&gt;
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:21:29 #82
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130275793
Dit topic doet me denken aan

dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:22:47 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130275857
kan ook een wat aparte manifestatie van een angstfobie zijn natuurlijk
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:23:07 #84
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130275866
Toch raar want de meeste donkere mensen die ts tegenkomt zullen niet Afrika komen. Als je dan een stelling wilt deponeren doe het dan beter dan dit.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:24:35 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130275920
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef hexje het volgende:
Toch raar want de meeste donkere mensen die ts tegenkomt zullen niet Afrika komen. Als je dan een stelling wilt deponeren doe het dan beter dan dit.
die hebben hun geur meegenomen naar suriname natuurlijk, en vanuit daar weer naar de VS
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:24:51 #86
137949 Disana
pi_130275928
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:20 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ik snap het niet? komt zeker door mijn kleurtje he, domme kleurling snap niet wat de racism zegt jaja dankje
Het is niet terecht dat mensen jou aankijken op wat je soortgenoten doen.
pi_130275941
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef hexje het volgende:
Zwarte Amerikanen, Surinamers en Antillianen zijn afstammelingen van slaven die ooit uit Afrika gehaald zijn. Onder de stelling "afrikaanse komaf" bedoel ik hen dus ook.
pi_130275960
TS geeft zelf al aan dat het om bepaalde geuren en vormen van hygiene gaat. Benoem dat dan gewoon. Dat er dan een onevenredig aantal gekleurde mensen die geur hebben doet verder niet ter zake.

Zelf heb ik een hekel aan mensen die sterk naar frituur of parfum ruiken, of die in hun nachthemd over straat lopen. Doet verder niet terzake van welke kleur deze mensen zijn lijkt me.
pi_130276017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef upnx het volgende:
TS geeft zelf al aan dat het om bepaalde geuren en vormen van hygiene gaat. Benoem dat dan gewoon. Dat er dan een onevenredig aantal gekleurde mensen die geur hebben doet verder niet ter zake.

Zelf heb ik een hekel aan mensen die sterk naar frituur of parfum ruiken, of die in hun nachthemd over straat lopen. Doet verder niet terzake van welke kleur deze mensen zijn lijkt me.
Nou ja, als 90% van de mensen die doen waar jij een hekel aan hebt pimpelpaars zijn zou je best een hekel kunnen krijgen aan pimpelpaarse mensen, natuurlijk.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_130276053
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ach, ze denken ontgetwijfeld hetzelfde over ons. Stuk papier tegen de bilnaad aan gadverdamme dat is toch ranzig. tfoe tfoe
Het is eigenlijk ook ranzig. Als je erover nadenkt snap je niet dat het zo ingeburgerd is. Liever een elektronische bidet(nog beter is beide).
pi_130276080
pi_130276110
quote:
Mod op fok?
pi_130276132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Messina het volgende:

[..]

Mod op fok?
Op NWS.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:32:46 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130276235
Iedereen loopt nu TS te bashen, maar objectief onderzoek toont aan dat een heel groot deel van de mensen onbewust vergelijkbare gevoelens heeft. Die hebben ze echter leren verbergen omdat het niet sociaal gewenst is om dit toe te geven.
The End Times are wild
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:32:57 #95
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130276245
Dat van die lichaamsgeur herken ik wel.
Niet bij alle donkere mensen, maar wel vaker bij hen dan bij blanke mensen. Dat ik iemand voorbij loop en dan ruik je dat heel sterk.
Ik vind het ook niet echt prettig, maar daar kunnen zij toch niks aan doen.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:36:15 #96
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130276351
Donkere mensen zijn wel meer van het insmeren enzo. Met Cocosolie bv. Misschien ruiken sommige dat?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:39:49 #97
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_130276460
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef Luxuria het volgende:
Dat van die lichaamsgeur herken ik wel.
Niet bij alle donkere mensen, maar wel vaker bij hen dan bij blanke mensen. Dat ik iemand voorbij loop en dan ruik je dat heel sterk.
Ik vind het ook niet echt prettig, maar daar kunnen zij toch niks aan doen.
Volgens mij ligt dat vooral aan het eten.
In een winkel waar ik werkte kwam vaak een Indisch gezin en kon ook echt niet tegen de geur die van die mensen afkwam.
pi_130276486
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef hexje het volgende:
Donkere mensen zijn wel meer van het insmeren enzo. Met Cocosolie bv. Misschien ruiken sommige dat?
Nu je het zegt... Ik haat kokosnootgeur.
Daarom ben ik tegen rassenmenging waarschijnlijk.

Zou dit m'n eerste note worden?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:41:25 #99
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130276518
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

In een winkel waar ik werkte kwam vaak een Indisch gezin en kon ook echt niet tegen de geur die van die mensen afkwam.
Dat zou inderdaad ook voor een deel kunnen.
Een collega van mij (Nederlands) eet ontzettend veel knoflook en dat ruik je soms gewoon in het hele kantoor :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130276531
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef LXIV het volgende:
Iedereen loopt nu TS te bashen, maar objectief onderzoek toont aan dat een heel groot deel van de mensen onbewust vergelijkbare gevoelens heeft. Die hebben ze echter leren verbergen omdat het niet sociaal gewenst is om dit toe te geven.
Ligt er wel een beetje aan in wat voor een buurt je bent opgegroeid natuurlijk.
pi_130276565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Dat levert een interessante vraag op. In hoeverre kun je mensen vragen om hun levensstijl te veranderen zodat zij minder sterk ruiken?

Als iemand zwaar naar alcohol of zweet ruikt vind iedereen het denk ik normaal dat anderen daar wat van zeggen. Maar hoe zit het een sterke geur veroorzaakt door andere voeding?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:43:07 #102
365714 Vansschoen
pi_130276577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ook voor een deel kunnen.
Een collega van mij (Nederlands) eet ontzettend veel knoflook en dat ruik je soms gewoon in het hele kantoor :')
Dacht ook een keer zoiets te hebben gelezen dat wat je eet ook voor een deel je lichaamsgeur bepaald.

Bij sommige fulltime blowers ruik je dat ook aan hun lichaamsgeur.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:44:45 #103
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130276639
dat spul wat ze altijd in hun haar smeren heeft wel een aparte geur, , kan ook een allergische reactie zijn natuurlijk, heb ik ook met paprika, vandaar dat ik Hongaren haat
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:45:39 #104
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130276668
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan in wat voor een buurt je bent opgegroeid natuurlijk.
Ik weet niet of dat van invloed is. Maar uit onderzoek (hersenscans) blijkt dat heel veel mensen onbewust, zonder er iets aan te kunnen doen, een afkeer heeft van zwarten. Het is de sociale omgeving die niet toestaat hier uiting aan te geven.

In dit topic wordt TS gebashed. Maar er zijn natuurlijk duizenden topics op FOK! waar negers worden afgebeeld als domme, in grote groepen levende, criminele, fastfood etende, raar gekleedde, niet geschoolde mensen. En dan vinden veel mensen het weer leuk om dat te bevestigen. Terwijl je vooral zelf niet in zo'n groep zou willen leven.
Zeg zelf, zou jij je thuis voelen in zo'n groep stereotypische negers? Zou jij daar tussen willen wonen, of toch liever tussen de blanken?
The End Times are wild
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:45:43 #105
365714 Vansschoen
pi_130276673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef upnx het volgende:

[..]

Dat levert een interessante vraag op. In hoeverre kun je mensen vragen om hun levensstijl te veranderen zodat zij minder sterk ruiken?

Als iemand zwaar naar alcohol of zweet ruikt vind iedereen het denk ik normaal dat anderen daar wat van zeggen. Maar hoe zit het een sterke geur veroorzaakt door andere voeding?
Ik weet ook niet of ze het zelf ruiken, als het hele gezin het zelfde eet en voor een groot deel hetzelfde ruikt dan zal dit niet echt opvallen.

Bij vrienden zou ik het wel zeggen als ze naar zweet ruiken maar een vervelende lichaamsgeur door je eetpatroon is wel een heel ander verhaal.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:46:00 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130276685
Ik heb oprecht een hekel aan Cous Cous :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:47:08 #107
365714 Vansschoen
pi_130276720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb oprecht een hekel aan Cous Cous :').
Discriminatie dit :( !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:47:58 #108
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130276751
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:44 schreef Re het volgende:
dat spul wat ze altijd in hun haar smeren heeft wel een aparte geur, , kan ook een allergische reactie zijn natuurlijk, heb ik ook met paprika, vandaar dat ik Hongaren haat
Ik vind koriander vreselijk. Daarom haat ik Indiërs. En mensen uit het midden-oosten.
Ik kan trouwens ook niet tegen zalm. Noren kunnen daarom wat mij betreft ook de pest krijgen.
Om nog maar te zwijgen over tonijn. Kutjapanners.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130276848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat van invloed is. Maar uit onderzoek (hersenscans) blijkt dat heel veel mensen onbewust, zonder er iets aan te kunnen doen, een afkeer heeft van zwarten. Het is de sociale omgeving die niet toestaat hier uiting aan te geven.

In dit topic wordt TS gebashed. Maar er zijn natuurlijk duizenden topics op FOK! waar negers worden afgebeeld als domme, in grote groepen levende, criminele, fastfood etende, raar gekleedde, niet geschoolde mensen. En dan vinden veel mensen het weer leuk om dat te bevestigen. Terwijl je vooral zelf niet in zo'n groep zou willen leven.
Zeg zelf, zou jij je thuis voelen in zo'n groep stereotypische negers? Zou jij daar tussen willen wonen, of toch liever tussen de blanken?
Welke blanken? Meneer en mevrouw Tokkie? Dan ga ik liever op kamers met Mel B.
pi_130276862
Ik heb hetzelfde met blanken mensen.

ik kom vaak bij de Hema of bakker om een broodje te kopen. en dan pakken ze dat broodje met hun vieze gore ongewassen blanken handen vast om het in een zakje te doen.

ik let daar altijd op, en dan zeg ik dat ik een nieuwe wil andere wil, die ze met een klemmetje pakken!

ze pakken namelijk het geld ook gewoon aan met die vieze blanke handen.
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:52:19 #111
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130276943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Welk onderzoek? Wat wel bekend is, is dat we ons het prettigst voelen onder soort genoten. Dus witte bij witte, gele bij gele , zwarte bij zwarte enz enz.
pi_130276945
Ik heb een hekel aan mensen.
pi_130276988
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Dacht ook een keer zoiets te hebben gelezen dat wat je eet ook voor een deel je lichaamsgeur bepaald.

Bij sommige fulltime blowers ruik je dat ook aan hun lichaamsgeur.
Ik denk dat dat eerder aan de geur van hun kleren ligt. Maar eten is denk ik wel het meest bepalend voor hoe iemand ruikt.

Ik herken wat TS zegt en ik kan daar ook niet zo goed over, maar ik heb het ook wel bij Indische mensen en had er toen ik nog thuis woonde ook altijd een hekel aan wanneer mijn ouders veel knoflook hadden gegeten. Ik denk dat de juiste benaming een "penetrante" geur is, dat je het bijna proeft in je mond. Dan wordt het onsmakelijk

En dat "arrogante" en het bijzondere taalgebruik is meer een soort sub-/straatcultuur. Omdat je universitaire vrienden hebt neem ik aan dat je zelf ook graag nadenkt, dan moet je toch ook vrij snel tot de conclusie kunnen komen dat dergelijk taalgebruik en persoonlijke hygiëne niet 1 op 1 met elkaar verbonden zijn.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:53:50 #114
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130277009
en wie mag ik haten als ik dadels ranzig vind?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:54:29 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130277049
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Re het volgende:
Het is een vrij land, je mag iedereen haten die je wil :{w.
Get woke, go broke!
pi_130277078
Herkenbare klacht.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:58:07 #117
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130277204
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Re het volgende:
Van wiki:

quote:
Nog steeds worden dadels vooral geteeld in Noord-Afrika en de Arabische landen, maar ook in Californië en Australië. Soorten dadels die tegenwoordig het meest worden verhandeld zijn Deglet Nour, Hallawi, Khaleseh en Medjool. Deze komen uit Egypte en Californië.
Kies maar iets uit.

Bedenk me net dat ik ouzo en whisk(e)y ook niet te pruimen vind. De pleuris voor alle Grieken, Ieren, Schotten en Amerikanen erbij.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130277266
ik denk dat JIJ je moet aan passen als je er zo van walgt, niet negers. Kom op wat een aansteller ben je zeg!! Zelf ben ik niet zwart, en ik ken niet echt zwarte mensen in mijn omgeving maar kom op zeg.. Niet erg volwassen hé?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:01:19 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130277331
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Van wiki:

[..]

Kies maar iets uit.

Bedenk me net dat ik ouzo en whisk(e)y ook niet te pruimen vind. De pleuris voor alle Grieken, Ieren, Schotten en Amerikanen erbij.
nou ja, alleen egyptische dadels haat ik dan natuurlijk... al ben ik ook wel vies van een ranzig vetrandje aan mijn vlees, waardoor ik toch ook weer amerikanen haat, denk ik
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:04:28 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130277462
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat is heel normaal.
pi_130277506
TS zijn vriendin is door een neger genomen :')
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:06:24 #122
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130277543
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Re het volgende:
nou ja, alleen egyptische dadels haat ik dan natuurlijk... al ben ik ook wel vies van een ranzig vetrandje aan mijn vlees, waardoor ik toch ook weer amerikanen haat, denk ik
Begrijpelijk! Maar mijn dadels met spek weet je zo te verorberen. Dat zijn waarschijnlijk een nieuwe soort dadels uit een Hollandse kas.

Ik ben trouwens verzot op baklava en chocola, dus de Belgen, Zwitsers en Turken zijn oké. Vooralsnog.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130277597
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
racist :r
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_130277727
ik snap wel wat ts bedoelt met de lichaamsgeur van negers, ik stoor me er ook aan.

maar dat ik negers vermijd? nee
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:13:16 #125
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130277813
De geur aan een benzinepomp is trouwens ook niet normaal. Een streep door de rekening van Kuwaiti's, Emiraten, Venezuelanen, Irakezen, etc.

En dan heeft mijn vriendin ook nog eens een Irakese naam. Tijd voor een heroverweging van de relatie, me dunkt.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:17:42 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130277956
blauw vind ik ook best een lelijke kleur...
pi_130277958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Tanjaa22 het volgende:
ik denk dat JIJ je moet aan passen als je er zo van walgt, niet negers. Kom op wat een aansteller ben je zeg!! Zelf ben ik niet zwart, en ik ken niet echt zwarte mensen in mijn omgeving maar kom op zeg.. Niet erg volwassen hé?
Hoho, waar hoor je mij zeggen dat ik zeg dat ZIJ zich moeten aanpassen. Ik geef in dit topic meerder malen aan dat ik begrijp dat het probleem bij mij ligt.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:19:36 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130278029
Drs. Janmaat?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:19:42 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130278034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Hoho, waar hoor je mij zeggen dat ik zeg dat ZIJ zich moeten aanpassen. Ik geef in dit topic meerder malen aan dat ik begrijp dat het probleem bij mij ligt.
maar is het niet gewoon de perceptie en verwachtingspatroon wat je voornamelijk stoort?
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:21:07 #130
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130278096
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Re het volgende:
Echtscheidingspapieren al opgesteld?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:21:22 #131
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130278106
Zou Obama ook stinken?
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:23:03 #132
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130278164
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Re het volgende:
Of is dit iets tegen mijn kat gericht?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:25:12 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130278255
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Echtscheidingspapieren al opgesteld?
Kunnen jullie dan niet beter aan partnerruil doen, wel zo makkelijk met pubquizzen :7.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:27:06 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278329
hey TS

ik ben ook een zwarte en je kan mijn kont kussen met je arrogantie, ik ben nu eenmaal de beste (boks ouwe) maar ik ben ook de kwaadste niet en ik zal je een geheim vertellen want jij hebt moeite met het feit dat negers aan je eten zitten

mijn broer en mijn oom zijn beiden chef-kok in fatsoenlijke resteaurantjes

maar ik zeg niet welke want jestinktzelluf :6
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:27:26 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130278339

Nog altijd relevant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:27:56 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278364
ow en de distributiecentrums van de verschillende supermarkten waar jij je plofkipjes vandaan haalt gaan wel over de 75% negorij ... just sayin
pi_130278365
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef hexje het volgende:
Haha, wou ik net zeggen. Japanners vinden ons toch ook heel erg stinken? Maar afgezien daarvan ben je wel een beetje vreemd en als je er echt niet meer tegen kan dan zou ik lekker naar Rusland verhuizen. Daar is de bevolking wat homogener.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:30:18 #138
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130278462
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen jullie dan niet beter aan partnerruil doen, wel zo makkelijk met pubquizzen :7.
Dan moet ik eerst weten wat voor omgangsregeling wordt getroffen op het gebied van hun katten. Mijn kat kan namelijk niet omgaan met andere katten.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:30:49 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Haha, wou ik net zeggen. Japanners vinden ons toch ook heel erg stinken? Maar afgezien daarvan ben je wel een beetje vreemd en als je er echt niet meer tegen kan dan zou ik lekker naar Rusland verhuizen. Daar is de bevolking wat homogener.
valt mee hoor

http://en.wikipedia.org/wiki/Russia#Demographics
pi_130278497
Ik heb last van sp3cvrees.
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:31:36 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130278524
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst weten wat voor omgangsregeling wordt getroffen op het gebied van hun katten. Mijn kat kan namelijk niet omgaan met andere katten.
Zijn het toevallig zwarte katten? B-).
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:32:18 #142
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130278554
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Zijn het toevallig zwarte katten? B-).
In ieder geval donker. B-).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:32:38 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb last van sp3cvrees.
gewoon iets langer laten doorpruttelen

anders wordt je gerechtje te zout voor bleekneuzen
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:33:07 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130278596
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

gewoon iets langer laten doorpruttelen

anders wordt je gerechtje te pittig voor bleekneuzen
Dieskriemienaasi! Ik ken toevallig heel goed tegen heet eten :6.
Get woke, go broke!
pi_130278623
quote:
Minorities heb je daar genoeg inderdaad maar over het algemeen is iedereen daar blank. Toen ik in de Baltische Staten op vakantie was deed ik ook een spelletje negers tellen op een dag, vaak kwam ik er maar 1 of 2 tegen. Dat deed ik natuurlijk helemaal niet omdat ik een racist ben maar omdat het mij opviel dat ik in vergelijking met Nederland weinig negers zag. ;)
pi_130278629
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef LXIV het volgende:
Je bedoelt zeker die implicit association test?

Klopt, maar er is wel een subtiel verschil tussen het onbewust iets moeilijker kunnen leggen van positieve associaties en daadwerkelijk walgen van mensen met een bepaalde huidskleur 8)7 .
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:34:39 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278664
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dieskriemienaasi! Ik ken toevallig heel goed tegen heet eten :6.
ik laat het altijd een beetje afkoelen -O-
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:35:14 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278684
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Minorities heb je daar genoeg inderdaad maar over het algemeen is iedereen daar blank. Toen ik in de Baltische Staten op vakantie was deed ik ook een spelletje negers tellen op een dag, vaak kwam ik er maar 1 of 2 tegen. Dat deed ik natuurlijk helemaal niet omdat ik een racist ben maar omdat het mij opviel dat ik in vergelijking met Nederland weinig negers zag. ;)
April ga ik weer naar een Baltic :Y
pi_130278731
Maargoed. TS moet maar gewoon eens hulp zoeken ofzo, als hij het écht zo vervelend vindt.
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:36:18 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130278732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik laat het altijd een beetje afkoelen -O-
Wie is er nou een mietje dan he?! Kom dan vechten! :6.
Get woke, go broke!
pi_130278758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

je bent toch niet zwart he? -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:38:01 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130278801
Welke kneus sluit hem nou? :').
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:38:09 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278810
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

haha slotje!!

* sp3c runs away
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:38:32 #154
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130278822
In Slovenië welgeteld één neger gezien. Alleen wel veel voormalige Joegoslaven...
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:38:56 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130278832
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

haha slotje!!

* sp3c runs away
Sp3cs zwalks away most likely :').
Get woke, go broke!
pi_130278838
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Je kunt toch gewoon doorposten? :{w
Ja doei.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:39:09 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278843
ik was het dus niet he btw

slotjes plaatsen zijn wij niet zulke helden in
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:39:10 #158
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130278845
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Check het logboek.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:39:41 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130278860
karnemelk daarentegen vond ik vroeger heerlijk
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:39:50 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130278870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon doorposten? :{w
machtsmisbruik! Arme negerhatende TS :'(.
Get woke, go broke!
pi_130278871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef sp3c het volgende:
ik was het dus niet he btw

slotjes plaatsen zijn wij niet zulke helden in
Openbreken daarentegen...
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:40:08 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130278880
oh, we zijn al een stuk verder.... niemand komt aan mijn zwarte poes ja :(
pi_130278892
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef Re het volgende:
Is MB een neger ja?
Ja doei.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:40:31 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278893
het is minder leuk als je het gaat lopen uitleggen motorschroefje }:|
pi_130278909
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef sp3c het volgende:
het is minder leuk als je het gaat lopen uitleggen motorschroefje }:|
Dit is dan ook helemaal geen leuk topic! :')
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:41:32 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130278938
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit is dan ook helemaal geen leuk topic! :')
Beste...topic....ever!
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:42:01 #167
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130278951
Motorrijders, ook zo'n volk waar je geen zak aan hebt. Met hun gescheur en motorgeluid.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:42:13 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130278959
-O-

ik ga wel weer in mijn eigen forum trollen dan -O-

* sp3c zwalks away
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:42:20 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130278964
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is MB een neger ja?
nee, kitty wel O+... da's een neger met geelzucht en een grote snor
pi_130278965
Kan ik dit ook?
pi_130278979
Hoera, nu ga ik weer weg.
pi_130278982
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Motorrijders, ook zo'n volk waar je geen zak aan hebt. Met hun gescheur en motorgeluid.
Ik heb een zwarte helm.
Ja doei.
pi_130278989
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Beste...topic....ever!
Ja, nu wel ja.
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:43:38 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130279004
ik heb ook een hekel aan noten, wie ga ik nu haten?
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:44:31 #175
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130279037
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een zwarte helm.
Ja en? Ik heb soms een paarse helm.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130279056
<---
Ja doei.
pi_130279074
Ik houd ook niet zo van rood. Dat vervelende TR-balkje bijvoorbeeld. Gets.
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:45:45 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130279075
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef Re het volgende:
ik heb ook een hekel aan noten, wie ga ik nu haten?
mannen natuurlijk!

Mannen :r.
Get woke, go broke!
pi_130279086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

mannen natuurlijk!

En vrouwen!

Vrouwen :r.
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:46:10 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130279088
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

mannen natuurlijk!

carl was ook een neger besef ik me nu ;(
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:46:28 #181
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130279096
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef Re het volgende:
Van mij hoeft die omgangsregeling ook niet. Die grijze negerkater van mij kan dat allemaal niet verwerken. Lui kreng dat hij is. :{w.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130279101
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef Re het volgende:

[..]

Gets.
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:48:42 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130279165
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Van mij hoeft die omgangsregeling ook niet. Die grijze negerkater van mij kan dat allemaal niet verwerken. Lui kreng dat hij is. :{w.
hij heeft idd iets weg van Morgan Freeman nu je het zegt :o
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:49:13 #184
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130279179
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef Re het volgende:
Zat die ook niet aan de doping? Net als Ben en A-Rod en Lance en al die andere negers.
soms is kleurenblindheid best handig
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:49:47 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130279198
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Zat die ook niet aan de doping? Net als Ben en A-Rod en Lance en al die andere negers.
soms is kleurenblindheid best handig
en Badr...
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:52:37 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130279291

hall of fame neger _O_

snoof zoveel drugs (coke iirc) dat hij ook buiten het ijs pucks op zich af zag komen
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:52:48 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130279297
zijn vrouw gooide ze

vrouwen :r
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:53:20 #188
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130279309
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:49 schreef Re het volgende:
en Badr...
Precies. Doe mij maar een Duitse om mee te huwen. Daar is niets mis mee op doping- en rasgebied. En als ze uit het oosten komen van Duitsland, des te beter. Die zijn met minder tevreden. Die uit het westen zijn verwend.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:54:14 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130279333
Dit topic is nu ironisch...

Want zwarten kunnen niet meer meeposten B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:54:23 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130279339
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Precies. Doe mij maar een Duitse om mee te huwen. Daar is niets mis mee op doping- en rasgebied. En als ze uit het oosten komen van Duitsland, des te beter. Die zijn met minder tevreden. Die uit het westen zijn verwend.
is poolstokhoogspringen niet iets voor je?
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:54:40 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130279343
spreken Oost-duitsers nog steeds raar Duits of lijkt het inmiddels ergens op?
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:55:08 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130279358
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:

damn -O-
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:55:29 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130279367
ik snap niet dat ik daar niet zelf opgekomen ben -O-
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:56:04 #194
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130279384
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef Re het volgende:
is poolstokhoogspringen niet iets voor je?
Geil als ze op mijn poolstok springen (whehehehe), maar Bubka is toch echt een negernaam. Maar dan op zijn Russisch.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:56:32 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130279400
wie opent het topic " ik walg van rode mensen"
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:57:29 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130279427
das net zoiets als "ik vind mijn poep niet lekker"

backfire waiting to happen
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:57:34 #197
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130279430
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef sp3c het volgende:
spreken Oost-duitsers nog steeds raar Duits of lijkt het inmiddels ergens op?
Geen idee, maar als een Zuid Amerikaanse negerin hier op de troon kan komen en een redelijk woordje Neerlands weet te spreken, moet een Germaanse zuster onze taal zo machtig worden, jeweet.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130279434
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:

*padum, pssssssj*
Ja doei.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:58:15 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130279448
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Geen idee, maar als een Zuid Amerikaanse negerin hier op de troon kan komen en een redelijk woordje Neerlands weet te spreken, moet een Germaanse zuster onze taal zo machtig worden, jeweet.
ikweet!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:59:47 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130279490
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*padum, pssssssj*
Thank you, you are a wonderful audience!!! _O_.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:02:02 #201
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130279551
Dit topic bevat op generlei wijze een uitspraak van mij die ik zonder het moderatorschap had kunnen maken. B-).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130279556
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[warning]Dit topic bevat op generlei wijze een uitspraak van mij die ik zonder het moderatorschap had kunnen maken. B-).[/warning]
:D :'( :D
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:05:40 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130279629
FOK! zou zoveel leuker zijn zonder normale users, dat is maar weer eens bewezen hiermee O+.
Get woke, go broke!
pi_130279658
Misschien moet er een forum komen waar alleen mods mogen posten.
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:08:07 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130279699
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[info]Misschien moet er een forum komen waar alleen mods mogen posten.[/info]
geniaal idee! We nemen het mee naar achteren!
Get woke, go broke!
pi_130279713
Maar dan wel zichtbaar voor de users. Dat lijkt me wel geniaal. Eigenlijk.
Ja doei.
pi_130279725
Soort Big Brother.. Back to the start, zeg maar.
Ja doei.
pi_130279733
Met topics over dat forum in RLS.
Ja doei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:09:26 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130279738
* HeatWave kickt het FA-topic naar ONZ
Get woke, go broke!
pi_130279747
En dan noemen we dat forum Mod!Eiland, afgekort EIL.
Ja doei.
pi_130279815
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[info]Misschien moet er een forum komen waar alleen mods mogen posten.[/info]
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dan wel zichtbaar voor de users. Dat lijkt me wel geniaal. Eigenlijk.
Gooi FC, FA/ER etc open. :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')