Dat levert een interessante vraag op. In hoeverre kun je mensen vragen om hun levensstijl te veranderen zodat zij minder sterk ruiken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat vooral aan het eten.
In een winkel waar ik werkte kwam vaak een Indisch gezin en kon ook echt niet tegen de geur die van die mensen afkwam.
Dacht ook een keer zoiets te hebben gelezen dat wat je eet ook voor een deel je lichaamsgeur bepaald.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook voor een deel kunnen.
Een collega van mij (Nederlands) eet ontzettend veel knoflook en dat ruik je soms gewoon in het hele kantoor
Ik weet niet of dat van invloed is. Maar uit onderzoek (hersenscans) blijkt dat heel veel mensen onbewust, zonder er iets aan te kunnen doen, een afkeer heeft van zwarten. Het is de sociale omgeving die niet toestaat hier uiting aan te geven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan in wat voor een buurt je bent opgegroeid natuurlijk.
Ik weet ook niet of ze het zelf ruiken, als het hele gezin het zelfde eet en voor een groot deel hetzelfde ruikt dan zal dit niet echt opvallen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef upnx het volgende:
[..]
Dat levert een interessante vraag op. In hoeverre kun je mensen vragen om hun levensstijl te veranderen zodat zij minder sterk ruiken?
Als iemand zwaar naar alcohol of zweet ruikt vind iedereen het denk ik normaal dat anderen daar wat van zeggen. Maar hoe zit het een sterke geur veroorzaakt door andere voeding?
Discriminatie ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb oprecht een hekel aan Cous Cous.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind koriander vreselijk. Daarom haat ik Indiërs. En mensen uit het midden-oosten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:44 schreef Re het volgende:
dat spul wat ze altijd in hun haar smeren heeft wel een aparte geur, , kan ook een allergische reactie zijn natuurlijk, heb ik ook met paprika, vandaar dat ik Hongaren haat
Welke blanken? Meneer en mevrouw Tokkie? Dan ga ik liever op kamers met Mel B.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat van invloed is. Maar uit onderzoek (hersenscans) blijkt dat heel veel mensen onbewust, zonder er iets aan te kunnen doen, een afkeer heeft van zwarten. Het is de sociale omgeving die niet toestaat hier uiting aan te geven.
In dit topic wordt TS gebashed. Maar er zijn natuurlijk duizenden topics op FOK! waar negers worden afgebeeld als domme, in grote groepen levende, criminele, fastfood etende, raar gekleedde, niet geschoolde mensen. En dan vinden veel mensen het weer leuk om dat te bevestigen. Terwijl je vooral zelf niet in zo'n groep zou willen leven.
Zeg zelf, zou jij je thuis voelen in zo'n groep stereotypische negers? Zou jij daar tussen willen wonen, of toch liever tussen de blanken?
Welk onderzoek? Wat wel bekend is, is dat we ons het prettigst voelen onder soort genoten. Dus witte bij witte, gele bij gele , zwarte bij zwarte enz enz.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat van invloed is. Maar uit onderzoek (hersenscans) blijkt dat heel veel mensen onbewust, zonder er iets aan te kunnen doen, een afkeer heeft van zwarten. Het is de sociale omgeving die niet toestaat hier uiting aan te geven.
In dit topic wordt TS gebashed. Maar er zijn natuurlijk duizenden topics op FOK! waar negers worden afgebeeld als domme, in grote groepen levende, criminele, fastfood etende, raar gekleedde, niet geschoolde mensen. En dan vinden veel mensen het weer leuk om dat te bevestigen. Terwijl je vooral zelf niet in zo'n groep zou willen leven.
Zeg zelf, zou jij je thuis voelen in zo'n groep stereotypische negers? Zou jij daar tussen willen wonen, of toch liever tussen de blanken?
Ik denk dat dat eerder aan de geur van hun kleren ligt. Maar eten is denk ik wel het meest bepalend voor hoe iemand ruikt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dacht ook een keer zoiets te hebben gelezen dat wat je eet ook voor een deel je lichaamsgeur bepaald.
Bij sommige fulltime blowers ruik je dat ook aan hun lichaamsgeur.
Het is een vrij land, je mag iedereen haten die je wilquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Re het volgende:
en wie mag ik haten als ik dadels ranzig vind?
Van wiki:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Re het volgende:
en wie mag ik haten als ik dadels ranzig vind?
Kies maar iets uit.quote:Nog steeds worden dadels vooral geteeld in Noord-Afrika en de Arabische landen, maar ook in Californië en Australië. Soorten dadels die tegenwoordig het meest worden verhandeld zijn Deglet Nour, Hallawi, Khaleseh en Medjool. Deze komen uit Egypte en Californië.
nou ja, alleen egyptische dadels haat ik dan natuurlijk... al ben ik ook wel vies van een ranzig vetrandje aan mijn vlees, waardoor ik toch ook weer amerikanen haat, denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van wiki:
[..]
Kies maar iets uit.
Bedenk me net dat ik ouzo en whisk(e)y ook niet te pruimen vind. De pleuris voor alle Grieken, Ieren, Schotten en Amerikanen erbij.
Begrijpelijk! Maar mijn dadels met spek weet je zo te verorberen. Dat zijn waarschijnlijk een nieuwe soort dadels uit een Hollandse kas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Re het volgende:
nou ja, alleen egyptische dadels haat ik dan natuurlijk... al ben ik ook wel vies van een ranzig vetrandje aan mijn vlees, waardoor ik toch ook weer amerikanen haat, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |