Denk niet dat je veel verder komt dan een heel snel slotje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef stephano1990 het volgende:
Ik vermoed dat dit onderwerp wel wat los zal halen op een forum als dit,
niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef stephano1990 het volgende:
Ik ben geen racist, ik wil ook geen racist zijn, maar hoe leg je dit aan iemand uit zonder dat je racistisch over komt
Ik bedoel dit NIET als trol. Anders had het wel in GC gestaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Humberto-T het volgende:
En je weet zeker dat je geen racist bent..
Matig troll account dit.
Ja, Dat zei een Neo-nazie waarmee ik ooit in de klas gezeten heb eens letterlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef Dennis_enzo het volgende:
"Ik ben geen racist, maar ik haat negers".
Jongen
Daar had je meteen een slotje van me gehadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ik bedoel dit NIET als trol. Anders had het wel in GC gestaan
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef Dennis_enzo het volgende:
"Ik ben geen racist, maar ik haat negers".
Jongen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ja, Dat zei een Neo-natie waarmee ik ooit in de klas gezeten heb eens letterlijk![]()
Maar ik heb niets tegen buitenlanders in de maatschappij, ik ben zeker geen wilders aanhanger, maar het is gewoon iets puur aan de personen zelf waardoor ik vies van ze ben.
Zoiets is het waarschijnlijk inderdaad, ze hebben vaak ook gewoon een andere cultuur en manier van doen. Ze hebben vaak waarschijnlijk ook niet eens het idee dat ze arrogant overkomen of stinken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef Deetch het volgende:
niet racistisch noemt TS dat![]()
Wist je dat aziaten "ons" europeanen ook vreemd vindt ruiken? Dat komt door onze overmatige consumptie van melkproducten. Afrikanen zullen ookw el een ander dieet hebben wardoor ze ook anders ruiken.
Dat is ook terecht, dat zijn keuzes in het levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik voel je TS, alleen heb ik dit met PVDA'ers en andere arme mensen.
Duurt nog langquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar had je meteen een slotje van me gehad.
Tja, zoals ik al zei, hoe breng je zoiets zonder racistisch over te komen? Ik heb nog echt mijn best gedaan om het zo netjes mogelijk te houdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar had je meteen een slotje van me gehad.
Hitler was genuanceerder dan dit.
Precies, snap niet waarom mensen zich vrijwillig willen identificeren met het plebs, het proletariaat, de dalits, parias en andere kastelozen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook terecht, dat zijn keuzes in het leven.
Als je in China bent geweest is dat wel enigszins begrijpelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef Biancavia het volgende:
Ik ken iemand die heeft dat met Chinezen. Wonderlijk.
Ga eens serieus op zoek naar een definitie van 'racisme'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei, hoe breng je zoiets zonder racistisch over te komen? Ik heb nog echt mijn best gedaan om het zo netjes mogelijk te houden
Ja. Piemel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
even de knuppel in het hoenderhok
als je iemand van een ander ras vindt stinken ben je een racist? c'mon people, niet allemaal zo politiek correct aub.
Ik heb een keer een vlucht gehad met een Indische maatschappij, het hele vliegtuig rook naar curry man niet normaal, is gewoon hun eten en cultuur... ik vond het stinken, afgrijselijke lucht gewoon. Dus als ik nu zegt dat ik die Indische mensen vind stinken ben ik een racist?
Gewoon een maandje in de Marcy projects in The Bronx droppen, issie helemaal van zijn racistische bullshit af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Ra-z het volgende:
Immersion therapie is het enige wat gaat helpen ben ik bang
[no racism]Die ruiken vaak niet al te fris uit hun mondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef Biancavia het volgende:
Nee natuurlijk hebben ze dat idee niet, dat is namelijk jouw idee en niet het hunne. Als ik jou was, zou ik hier eens vaker over praten; je hebt een probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Zoiets is het waarschijnlijk inderdaad, ze hebben vaak ook gewoon een andere cultuur en manier van doen. Ze hebben vaak waarschijnlijk ook niet eens het idee dat ze arrogant overkomen of stinken.
ah nu snap ik het, OP had gewoon [noracism] tags moeten gebruiken, dan was het geen probleem geweest natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[no racism]Die ruiken vaak niet al te fris uit hun mond[/no racism]
En zo dachten die Indiers ook over jou.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
als je iemand van een ander ras vindt stinken ben je een racist? c'mon people, niet allemaal zo politiek correct aub.
Ik heb een keer een vlucht gehad met een Indische maatschappij, het hele vliegtuig rook naar curry man niet normaal, is gewoon hun eten en cultuur... ik vond het stinken, afgrijselijke lucht gewoon. Dus als ik nu zegt dat ik die Indische mensen vind stinken ben ik een racist?
Maar die werken dan ook echt allemaal in een chinees restaurantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef Biancavia het volgende:
Bij racisten denk ik aan van die rednecks die met ongefundeerde argumenten aankomen waarom ze geen allochtonen in hun land willen hebben omdat ze er niet tegen kunnen dat niet alles wit is. Dat heb ik totaal niet. Ik veroordeel mensen niet op basis van hun kleur of afkomst maar het is gewoon puur iets aan zwarte mensen in het specifiek (licht gekleurde noord-afrikanen of chinezen heb ik dat niet bij) waar ik niet tegen kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga eens serieus op zoek naar een definitie van 'racisme'.
DIE INDIËRS ZIJN RACISTEN!!@#@!$quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En zo dachten die Indiers ook over jou.
Je hebt dus een hekel aan mensen die stinken en zich niet netjes kleden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef stephano1990 het volgende:
Ik vermoed dat dit onderwerp wel wat los zal halen op een forum als dit, daarom wil ik van te voren vragen om het serieus te houden.
Ik kan niet tegen zwarte mensen, die mensen hebben iets dat mij afstoot. Ik bedoel dit niet op een racistische manier, ik ben zelf ook geen racist. Maar ik kan er niet tegen als deze mensen in mijn buurt zijn.
De belangrijkste reden hiervoor is dat ik het idee heb dat de meeste echt donkere mensen) vaak slechte hygiëne hebben. Ze zien er vaak ongewassen uit om het zo maar te zeggen. Bovendien hebben ze vaak een hele kenmerkende lichaamsgeur en dat is waar ik me echt aan stoor! Die geur kan ik echt niet tegen, als ik een neger in mijn buurt kan ruiken (zoals in de zelfde ruimte, of in het openbaar vervoer) word ik daar misselijk van.
Daarnaast stoor ik me ook aan hun persoonlijkheid. De meeste zwarte mensen hebben een zekere vorm van arrogantie. Zeker van die jonge, negroïde meiden (leeftijd 16 tot 25) zijn vaak echt de arrogantie zelve! Als zo iemand tegen mij praat blijf ik altijd wel geforceerd beleefd, maar in werkelijkheid frustreer ik me vaak zwaar aan hun manier van praten.
Ik ondervind hier in het dagelijks leven weleens ongemak van:
Ik hou van kipvleugeltjes en al helemaal van de KFC maar ik kom er nooit. Het wemelt daar altijd van de negers, daar heb ik me al grotendeels overheen gezet, maar het personeel bij de KFC is vaak voor 75% zwart! En ik kan er echt niet tegen dat een zwarte mijn eten aangeraakt heeft! Dan durf ik het gewoon niet meer aan te raken!
Ook heb ik eens een hotelkamer moeten delen met een zwarte man, als ik op de kamer kwam terwijl hij er al was ging ik gewoon echt over mijn nek van de lucht! Gelukkig kon ik dan wel een raam open zetten met als excuus dat ik het warm had. Ook was ik gewoon vies van de badkamer op het moment dat hij al gedoucht had. De tweede dag heb ik er ook alles aan gedaan om als eerste in de badkamer te zijn.
Nou heb ik dit niet met alle negers, ik heb twee donkere vrienden (allebei halfbloedjes om precies te zijn) en van hen ben ik niet vies, maar zij zijn ook aanzienlijk netter dan de gemiddelde kleurling: Ze kleden zich netjes, stinken niet en zijn allebei nette universitaire studenten waar ik normaal mee kan praten. Ook heb ik op vakantie weleens een lang gesprek gehad met een negroïde man in een zwembad. Maar ook hij was gewoon een beschaafde kerel.
Zoals je kan voorstellen is dit best een lastige eigenschap in deze maatschappij
Ik ben geen racist, ik wil ook geen racist zijn, maar hoe leg je dit aan iemand uit zonder dat je racistisch over komt?
Ook zou ik hier best wel aan willen werken, zoals in het voorbeeld van de KFC: Ik heb mezelf er al overheen gezet om in grote ruimtes te zijn met negroïde mensen. Maar ik zou verder geen idee hebben hoe ik hieraan kan werken?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of in ieder geval een idee hebben wat ik kan doen om hier mee om te leren gaan?
excuus voor de lange lap tekst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Ferrari's op videoband!
Indiërs en veel afrikanen hebben trouwens een extra lange pinknagel. ' om alle gaatjes' schoon te houden. Ga daar maar eens op letten. Vervolgens eet je nooit meer indischquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hij vind ALLE negers stinken en walgelijk en ze mogen niet aan zijn eten komen. Dat is een beetje het kantel punt waar het racisme word.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Nouja, als het een nette neger is, is het waarschijnlijk geen probleem. Maar dat kan ik van de gemiddelde KFC medewerker niet zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Hij vind ALLE negers stinken en walgelijk en ze mogen niet aan zijn eten komen. Dat is een beetje het kantel punt waar het racisme word.
dat is gewoon spreektaal voor de meerderheid. Zo zullen de meeste mensen in indie anders ruiken dan westerse mensen, ik als westers persoon vind dat stinken. Ik kan dus in spreektaal zeggen dat indische mensen stinken. daarom heet het spreektaal, je gaat niet zeggen, ik vind een gedeelte van de populatie van indie stinken, maar een andere selectie van deze bevolking stinkt wellicht niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Hij vind ALLE negers stinken en walgelijk en ze mogen niet aan zijn eten komen. Dat is een beetje het kantel punt waar het racisme word.
Geniaal. No racism-tags. Dan kun je zeggen wat je wil zonder dat het als racisme geldt!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[no racism]Die ruiken vaak niet al te fris uit hun mond[/no racism]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |