je bent toch niet zwart he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie is er nou een mietje dan he?! Kom dan vechten!.
haha slotje!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie is er nou een mietje dan he?! Kom dan vechten!.
Sp3cs zwalks away most likelyquote:
Check het logboek.quote:
machtsmisbruik! Arme negerhatende TSquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon doorposten?
Openbreken daarentegen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef sp3c het volgende:
ik was het dus niet he btw
slotjes plaatsen zijn wij niet zulke helden in
Is MB een neger ja?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef Re het volgende:
oh, we zijn al een stuk verder.... niemand komt aan mijn zwarte poes ja
Dit is dan ook helemaal geen leuk topic!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef sp3c het volgende:
het is minder leuk als je het gaat lopen uitleggen motorschroefje
Beste...topic....ever!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is dan ook helemaal geen leuk topic!
nee, kitty welquote:
Ik heb een zwarte helm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Motorrijders, ook zo'n volk waar je geen zak aan hebt. Met hun gescheur en motorgeluid.
Ja en? Ik heb soms een paarse helm.quote:
mannen natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef Re het volgende:
ik heb ook een hekel aan noten, wie ga ik nu haten?
Van mij hoeft die omgangsregeling ook niet. Die grijze negerkater van mij kan dat allemaal niet verwerken. Lui kreng dat hij is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef Re het volgende:
oh, we zijn al een stuk verder.... niemand komt aan mijn zwarte poes ja
hij heeft idd iets weg van Morgan Freeman nu je het zegtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van mij hoeft die omgangsregeling ook niet. Die grijze negerkater van mij kan dat allemaal niet verwerken. Lui kreng dat hij is..
Zat die ook niet aan de doping? Net als Ben en A-Rod en Lance en al die andere negers.quote:
en Badr...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zat die ook niet aan de doping? Net als Ben en A-Rod en Lance en al die andere negers.
soms is kleurenblindheid best handig
Precies. Doe mij maar een Duitse om mee te huwen. Daar is niets mis mee op doping- en rasgebied. En als ze uit het oosten komen van Duitsland, des te beter. Die zijn met minder tevreden. Die uit het westen zijn verwend.quote:
is poolstokhoogspringen niet iets voor je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. Doe mij maar een Duitse om mee te huwen. Daar is niets mis mee op doping- en rasgebied. En als ze uit het oosten komen van Duitsland, des te beter. Die zijn met minder tevreden. Die uit het westen zijn verwend.
damnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic is nu ironisch...
Want zwarten kunnen niet meer meeposten.
Geil als ze op mijn poolstok springen (whehehehe), maar Bubka is toch echt een negernaam. Maar dan op zijn Russisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef Re het volgende:
is poolstokhoogspringen niet iets voor je?
Geen idee, maar als een Zuid Amerikaanse negerin hier op de troon kan komen en een redelijk woordje Neerlands weet te spreken, moet een Germaanse zuster onze taal zo machtig worden, jeweet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef sp3c het volgende:
spreken Oost-duitsers nog steeds raar Duits of lijkt het inmiddels ergens op?
*padum, pssssssj*quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic is nu ironisch...
Want zwarten kunnen niet meer meeposten.
ikweet!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee, maar als een Zuid Amerikaanse negerin hier op de troon kan komen en een redelijk woordje Neerlands weet te spreken, moet een Germaanse zuster onze taal zo machtig worden, jeweet.
Thank you, you are a wonderful audience!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |