abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:35:09 #201
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130348017
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja, echt in die 2 dikke spieren(kabels noem ik ze altijd) links en rechts van je ruggengraat in je onderrug.

Zeker tijdens een bulk en flink stijgen met compounds is het soms heel erg irritant dat ik ze zelfs overdag soms krijg tijdens lopen.

Daarnaast heb ik een anterior pelvic tilt(helpt ook niet mee) waar ik ook al extra werk voor doe om dat constant te corrigeren tijdens lopen en zitten.
Meestal is het nog niet eens tijdens de squat of deadlift, maar als ik daarna nog ff legg press doe, dan weet ik niet hoe ik zitten moet in die stoel en wordt het steeds zuurder als het tegen zit. Probeer het altijd er uit te rekken door voorover/schuin m'n rug/ die dikke spier te strechen maar meestal gaat het pas over als ik weer thuis ben lol.

interessant thanks!
pi_130348033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Low bar :Y heb de bar idd lager in mijn nek dan op de middelste tekening.
weet je dat zeker? het voelt echt heel anders aan dan high bar.

pi_130348050
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:35 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Meestal is het nog niet eens tijdens de squat of deadlift, maar als ik daarna nog ff legg press doe, dan weet ik niet hoe ik zitten moet in die stoel. Probeer het altijd er uit te rekken door voorover/schuin m'n rug/ die dikke spier te strechen maar meestal gaat het pas over als ik weer thuis ben lol.

interessant thanks!
Ja je zou dus dat testje kunnen doen van languit op de grond gaan liggen.. dan weet je of het door de hip flexors komt of niet.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:37:13 #204
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130348098
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:35 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja je zou dus dat testje kunnen doen van languit op de grond gaan liggen.. dan weet je of het door de hip flexors komt of niet.
ja dat ga ik doen de volgende keer. thanks.
  FOK!fotograaf donderdag 22 augustus 2013 @ 14:38:29 #205
159915 -Menn0-
MNO
pi_130348140
Gister na m'n normale squat voor het eerst frontsquat gedaan. Vandaag doet alles extra auw :9 Feeels goood
,,/
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:40:16 #206
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130348197
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:35 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Sterker nog. ik denk er nu 2 tellen overna, en als ik het wel eens voel bij Yoga bijv. dan doe ik ook altijd m'n benen in trekken. Dan verdwijnt het... 8)7
Nou dat weer. Eerst m'n 20cm tekorte hammies, en nu dit editen nou thanks i.i.g. _O_

Hier heb ik dus al jaaaren last van he. Als ik op m'n racefiets zat ook, na 20 minuten vreselijke verzuring in m'n onderrug. eigenlijk vergelijkbaar gevoel.
pi_130348258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:

weet je dat zeker? het voelt echt heel anders aan dan high bar.

Nee, maar hij ligt ook niet zo hoog als bij de high bar vind ik. En die low bar ziet er wel erg low uit.
(ik kan op mijn werk geen youtube clipjes kijken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130348448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, maar hij ligt ook niet zo hoog als bij de high bar vind ik. En die low bar ziet er wel erg low uit.
Low bar positie varieert bij mensen heel erg, er is niet één bepaalde plek.. de één heeft een langer torso met kortere femur, de ander weer andersom etc etc.

Je moet gewoon de positie pakken die goed aanvoelt en waarop jij zelf denkt de beste positie te hebben voor maximale kracht overdracht.
pi_130348475
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:40 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Sterker nog. ik denk er nu 2 tellen overna, en als ik het wel eens voel bij Yoga bijv. dan doe ik ook altijd m'n benen in trekken. Dan verdwijnt het... 8)7
Nou dat weer. Eerst m'n 20cm tekorte hammies, en nu dit editen nou thanks i.i.g. _O_

Hier heb ik dus al jaaaren last van he. Als ik op m'n racefiets zat ook, na 20 minuten vreselijke verzuring in m'n onderrug. eigenlijk vergelijkbaar gevoel.
Haha know that feel bro, juist wanneer je zwaar traint komt je pas echt onbalansheden(is dit een woord lol?) tegen in je lichaam ... het ijzer liegt nooit.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:53:13 #210
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130348641
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:48 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Haha know that feel bro, juist wanneer je zwaar traint komt je pas echt onbalansheden(is dit een woord lol?) tegen in je lichaam ... het ijzer liegt nooit.
Niet dat ik zo vreselijk zwaar train, maar ik loop daar ook tegenop. Je denkt dat je form wel in orde is, tot je een stapje zwaarder gaat en ontdekt dat eea niet helemaal zo goed zat als je dacht. Moet je weer op zoek naar nieuwe assists. :P
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:59:17 #211
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130348832
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niet dat ik zo vreselijk zwaar train, maar ik loop daar ook tegenop. Je denkt dat je form wel in orde is, tot je een stapje zwaarder gaat en ontdekt dat eea niet helemaal zo goed zat als je dacht. Moet je weer op zoek naar nieuwe assists. :P
wat dat aangaat is jezelf filmen helemaal niet zo gek.
Veel dingen zie je gerwoon niet tijdens het trainen. je weet prima hoe het moet, maar front view in de spiegel alleen is niet genoeg soms, of als je ergens gewoon vol mee bezig bent, en je vergeet gewoon dingen die je dan als je je filmpje terug kijkt dat je denkt van jezus ik? Doe ik dat?
pi_130348842
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Haha ja klopt, het houdt gewoon nooit op :P
pi_130348895
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe bij de squat bijna altijd lowbar en dan rust ie ook wel vrij laag. Nooit rug/nekklachten gehad of een disbalans (volgens mij is dit het goede woord dreamerbulk). Als ik de bar hoger doe voelt het onnatuurlijk aan.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:10:44 #214
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130349217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

wat dat aangaat is jezelf filmen helemaal niet zo gek.
Veel dingen zie je gerwoon niet tijdens het trainen. je weet prima hoe het moet, maar front view in de spiegel alleen is niet genoeg soms, of als je ergens gewoon vol mee bezig bent, en je vergeet gewoon dingen die je dan als je je filmpje terug kijkt dat je denkt van jezus ik? Doe ik dat?
[ afbeelding ]
Absoluut, moet ik ook eens mee beginnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:59 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Haha ja klopt, het houdt gewoon nooit op :P
Ik wil volgend jaar hier (Spanje) een tijdje met een PL coach gaan werken. Zijn manier van coachen staat me wel aan. Het lijkt me goed aan zwaardere lifts te werken waarbij m'n form constant in de gaten wordt gehouden. En goede assists te krijgen van hem ipv heel de tijd zelf het wiel opnieuw uit te vinden, want dat doen we namelijk best vaak.

Plus het lijkt me goed iemand te hebben die me net wat verder pushed. Hoe we het ook willen zien, we hebben altijd ergens een remmetje in ons hoofd waardoor het langer duurt om sterker te worden.
pi_130349221
Het heeft niet echt met trainen te maken, maar had het er net met iemand over via DM.

Weetje, ik zie heel vaak dat mensen die aan bodybuilding doen erg succesvol zijn.
Maar dat heeft ook zo zijn reden denk ik. Voor zowel een goede carrière als bodybuilding moet je veel discipline en motivatie hebben om er te komen.
Al die mensen die dus vooroordelen hebben over bodybuilders dat ze dom zijn omdat ze spieren hebben, ze weten niet beter.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:22:02 #216
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130349626
Freestyle in the kitchen

Came up met deze cut maaltijd die best aardig smaakte!

Vind het sowieso wel leuk om te koken aan de hand van eigen ideeën in plaats van strict een recept te volgen.
  FOK!fotograaf donderdag 22 augustus 2013 @ 15:29:09 #217
159915 -Menn0-
MNO
pi_130349870
Oftewel we worden straks allemaal belachelijk succesvol met z'n allen!
,,/
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:29:10 #218
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130349871
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Het heeft niet echt met trainen te maken, maar had het er net met iemand over via DM.

Weetje, ik zie heel vaak dat mensen die aan bodybuilding doen erg succesvol zijn.
Maar dat heeft ook zo zijn reden denk ik. Voor zowel een goede carrière als bodybuilding moet je veel discipline en motivatie hebben om er te komen.
Al die mensen die dus vooroordelen hebben over bodybuilders dat ze dom zijn omdat ze spieren hebben, ze weten niet beter.
Deels mee eens. Voor degenen die serieus met BB of PL bezig zijn gaat dat wel op. Maar struin maar eens wat BB fora af en je komt deels terug op die uitspraak.

Ik heb er zeker meer discipline door geleerd, en van daaruit ben ik beter georganiseerd. (Ik kan nogal chaotisch zijn). Dat heeft me in m'n werk zeker geholpen, ik kan nu meer werk aan in reletief korte tijd dan ik ooit gedacht had te kunnen doen.
pi_130349874
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:22 schreef Hiatus het volgende:
Freestyle in the kitchen

[ afbeelding ]

Vind het sowieso wel leuk om te koken aan de hand van eigen ideeën in plaats van strict een recept te volgen.
Tomaat, ei, ham(?), ijsbergsla en volgens mij zit er nog iets in?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:31:08 #220
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130349937
Tonijn.
This isn't even my final form.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:31:22 #221
391621 Hiatus
pi_130349945
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef Klokov het volgende:

[..]

Tomaat, ei, ham. ijsbergsla en volgens mij zit er nog iets in?
Half blikje tonijn op waterbasis, flinterdunne plakjes kipfilet.
En klein beetje gekruid met herbamare en knoflook
pi_130349972
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:22 schreef Hiatus het volgende:
Freestyle in the kitchen

[ afbeelding ]

Ziet er goed uit ;)..
pi_130350127
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef -Menn0- het volgende:
Oftewel we worden straks allemaal belachelijk succesvol met z'n allen!
Jij niet Menno, jij niet.
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Deels mee eens. Voor degenen die serieus met BB of PL bezig zijn gaat dat wel op. Maar struin maar eens wat BB fora af en je komt deels terug op die uitspraak.

Ik heb er zeker meer discipline door geleerd, en van daaruit ben ik beter georganiseerd. (Ik kan nogal chaotisch zijn). Dat heeft me in m'n werk zeker geholpen, ik kan nu meer werk aan in reletief korte tijd dan ik ooit gedacht had te kunnen doen.
Ja kwam het ook meerdere keren daar tegen en in de sportschool met de mensen met wie ik praat de helft is zzper of heeft een goede functie bij een bedrijf.
Ik had dat ook ;(..Plan nu dingen goed in en kan er niet tegen als mensen geen duidelijke tijd/deadline voor iets geven en ben ook rustiger geworden door het trainen, want als ik terugkijk is die positieve ontwikkeling 3 jaar geleden begonnen en toen begon ik met trainen.
pi_130350143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:31 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Half blikje tonijn op waterbasis, flinterdunne plakjes kipfilet.
En klein beetje gekruid met herbamare en knoflook
Gewoon viskruiden?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:40:25 #225
391621 Hiatus
pi_130350274
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:37 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Gewoon viskruiden?
Het bestaat uit zeezout en 14 verschillende verse biologische geteelde groenten, tuinkruiden en specerijen. Verder maken de als kelp bekende zeewieren, die rijk zijn aan mineralen en jodium, Herbamare tot een waardevolle en heerlijk smakende verrijking van de maaltijd.
  FOK!fotograaf donderdag 22 augustus 2013 @ 15:40:48 #226
159915 -Menn0-
MNO
pi_130350295
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:36 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Jij niet Menno, jij niet.

Zat er inderdaad dik in ;( Zal altijd dat lulletje blijven wat voor de klas staat ;(
,,/
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:43:36 #227
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130350516
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Zat er inderdaad dik in ;( Zal altijd dat lulletje blijven wat voor de klas staat ;(
;(
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]

_O_

echt serieus lekker voor over de patatjes o.a.
Waar kun je dat halen dan?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Het bestaat uit zeezout en 14 verschillende verse biologische geteelde groenten, tuinkruiden en specerijen. Verder maken de als kelp bekende zeewieren, die rijk zijn aan mineralen en jodium, Herbamare tot een waardevolle en heerlijk smakende verrijking van de maaltijd.
Het lijkt net een Body en Fit tekst.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:49:21 #229
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130350622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

;(

[..]

[..]

Het lijkt net een Body en Fit tekst.
zat al te wachten op die vraag lol
Alleen op Texel...

Maar volgens mij nu hier online ook

http://www.cederhof.com/wadden-kruidenzout-eko.html

let wel, er is ook waddenzout. Das niks bijzonders. Waddenkruidenzout dus
pi_130351389
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

[..]

Body & Wad shop :)
pi_130351467
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Body & Wad shop :)
_O- Te slecht gewoon dit.
pi_130359199
Ik wil ff een deload doen om dan vanaf 1 september weer vol te gaan bulken en zo weer mooie progressie te kunnen boeken. Met hoeveel % van jullie huidige lifts verminderen jullie het gewicht meestal voor een deload?
Soukidan op je oogbal.
pi_130360040
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Absoluut, moet ik ook eens mee beginnen.

[..]

Ik wil volgend jaar hier (Spanje) een tijdje met een PL coach gaan werken. Zijn manier van coachen staat me wel aan. Het lijkt me goed aan zwaardere lifts te werken waarbij m'n form constant in de gaten wordt gehouden. En goede assists te krijgen van hem ipv heel de tijd zelf het wiel opnieuw uit te vinden, want dat doen we namelijk best vaak.

Plus het lijkt me goed iemand te hebben die me net wat verder pushed. Hoe we het ook willen zien, we hebben altijd ergens een remmetje in ons hoofd waardoor het langer duurt om sterker te worden.
Ok nice! Ja dat kan zeker helpen om ook een duwtje in de rug te geven en wat meer vertrouwen te krijgen in bepaalde bewegingen. Zwaar liften is grotendeels psychisch dan fysiek :P hoe gek het ook klinkt
pi_130360104
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:

Klopt helemaal. Voor mij is het hele liften ook een filosofisch iets. Wat ik in de gym kan bereiken wat anderen misschien wel voor onmogelijk houden spiegel ik ook op mijn carrière in leven buiten de gym. Het geeft je zelfvertrouwen om te durven doen, niet bang te zijn voor fouten .. en jezelf tot de max pushen. Hard werken wordt altijd beloond! (slim hard werken nog meer :P )
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:22:47 #235
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130360223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:18 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ok nice! Ja dat kan zeker helpen om ook een duwtje in de rug te geven en wat meer vertrouwen te krijgen in bepaalde bewegingen. Zwaar liften is grotendeels psychisch dan fysiek :P hoe gek het ook klinkt
Er zit hoe dan ook een hoop tussen je oren. Ik zat net via via wat foto´s te kijken en vond een foto van die coach.

Das een aardige deadlift. :P
pi_130360569
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Er zit hoe dan ook een hoop tussen je oren. Ik zat net via via wat foto´s te kijken en vond een foto van die coach.

[ afbeelding ]

Das een aardige deadlift. :P
Wow nice, 275kg ofzo iets? zeer netjes!

Jammer dat het geen texas bar is ...die buigen zo mooi haha
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:46:02 #237
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130361026
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Low bar positie varieert bij mensen heel erg, er is niet één bepaalde plek.. de één heeft een langer torso met kortere femur, de ander weer andersom etc etc.

Je moet gewoon de positie pakken die goed aanvoelt en waarop jij zelf denkt de beste positie te hebben voor maximale kracht overdracht.
Euhh, low bar positie varieert niet echt. Hij moet tussen die spina scapulea(als bovenkant) liggen en de rear delt(deltoideus pars spinalis als onderkant) liggen. Kan zijn dat er een kleine anatomische afwijking is, maar deze komen niet zo veel voor. Er is dus wel degelijk een vaste positie voor low bar squatten. Net zoals een vaste positie voor een front squat en high bar squat. Deze kan licht variëren, maar niet bijster veel.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:54:25 #238
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130361274
De positie ligt dus vast. Het verschil zit hem voornamelijk in de hoek van je rug/femur(heup), femur/tibia&fibula(knie) en tibia&fibula/talus&calcaneus (enkelgewricht). Wanneer iemand een grotere femur heeft zal dit moeten gecompenseerd worden in de hoek van je heup, knie en/of enkel. Je gaat de bar dan niet in een paar cm lager leggen. Deze zou dan langzamerhand weg glijden tot je hem niet meer kan houden. Hoger neer leggen zou er weer voor zorgen dat het richting high-bar gaat.

Vandaar dat de bar positie zoveel invloed heeft op je form. Zie het verschil maar tussen de low-bar squat en de front squat. Hoe hoger en verder naar voren hoe meer je dit compenseert door de hoeken van de heup open te houden en de knie dichter te maken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verbosity op 22-08-2013 20:59:38 ]
Verbo is terug?
pi_130361376
Calcaneus is toch je hielbeen?
Soukidan op je oogbal.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:58:40 #240
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130361404
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:57 schreef Yamcha het volgende:
Calcaneus is toch je hielbeen?
Ja, ben zo slecht met de nederlandse benamingen ;(

p.s. moest de naam googlen
Verbo is terug?
pi_130365466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Euhh, low bar positie varieert niet echt. Hij moet tussen die spina scapulea(als bovenkant) liggen en de rear delt(deltoideus pars spinalis als onderkant) liggen. Kan zijn dat er een kleine anatomische afwijking is, maar deze komen niet zo veel voor. Er is dus wel degelijk een vaste positie voor low bar squatten. Net zoals een vaste positie voor een front squat en high bar squat. Deze kan licht variëren, maar niet bijster veel.
Ik doel ook op zeer licht varieren, groot varieren is toch ook onmogelijk op zo'n klein oppervlakte haha.. Kijk bijvoorbeeld naar pro powerlifters.. je ziet bij ieder een klein verschil in de lowbar plaatsing(mits ze lowbar doen dan :P)... ik heb wel eens gezien bij 1 bekende lifter(ff kijken of ik nog kan bedenken wie dat was) die hem echt vrijwel op zijn rear delts had liggen, niet boven.. zag er heel raar uit.. maar wel 700lb + squatje. Gast zal denk ik ook wel een uniek geval zijn.. kan maar zo inderdaad.
pi_130365594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:54 schreef Verbosity het volgende:
De positie ligt dus vast. Het verschil zit hem voornamelijk in de hoek van je rug/femur(heup), femur/tibia&fibula(knie) en tibia&fibula/talus&calcaneus (enkelgewricht). Wanneer iemand een grotere femur heeft zal dit moeten gecompenseerd worden in de hoek van je heup, knie en/of enkel. Je gaat de bar dan niet in een paar cm lager leggen. Deze zou dan langzamerhand weg glijden tot je hem niet meer kan houden. Hoger neer leggen zou er weer voor zorgen dat het richting high-bar gaat.

Vandaar dat de bar positie zoveel invloed heeft op je form. Zie het verschil maar tussen de low-bar squat en de front squat. Hoe hoger en verder naar voren hoe meer je dit compenseert door de hoeken van de heup open te houden en de knie dichter te maken.
helemaal met je eens, het grote verschil zit hem idd in de lengte van lichaamsdelen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:06:42 #243
391621 Hiatus
pi_130367562
Iemand ooit gehoord van de Pit shark squat? Zag deze oefening/machine voor het eerst vandaag op big j YouTube kanaal. Die gozer is pas een sterke beer.
pi_130368632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef Hiatus het volgende:
Pit shark squat
Belt squats bedoel je? Die zijn wel dope ja! Jammer dat ik ze niet echt kan doen bij mijn gym... ja met een dip belt en wat schijven tussen de benen.. maar dat is helaas niet voldoende.

Big j is mijn held
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:39:57 #245
391621 Hiatus
pi_130369230
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Belt squats bedoel je? Die zijn wel dope ja! Jammer dat ik ze niet echt kan doen bij mijn gym... ja met een dip belt en wat schijven tussen de benen.. maar dat is helaas niet voldoende.

Big j is mijn held
Met belt idd. Ziet er wel riskant uit voor je nuts dat die ketting ze squeezed.
pi_130373294
Als je ooit een dag hebt waarbij je niet de motivatie kan vinden om heavy shit te gaan liften:

sickening basement deadlifts

primal scream

dat nosebleed @ 0:40

George leeman(babyslayer), pete rubish en chris hickson zijn jonge powerlifters(rond de 22 jaar) die veel potentie hebben. Vooral George Leeman heeft potentie en genetics om het wereldrecord RAW total te verbreken binnen 3 jaar.

Deze jongens zijn gemaakt om zwaar te liften, vooral deadliften als je kijkt naar hun lange armen haha.

Zij motiveren mij het afgelopen jaar enorm om zelf ook uitersten op te zoeken.

Als je het interessant vind zou ik hun youtube channels eens bekijken, staat veel motivatie tussen :)

Daarnaast hebben ze ook nog eens een goede fysiek(uiteraard niet echt "aesthetics" maar wel gewoon bruut)!

Pete rubish links, Hickson(193cm) in het midden, rechts van hun staat Ernie Lilliebridge

Hicksons rug rechts

Pete Rubish

Pete rubish rug(check die spinal erectors.. damn)

Babyslayer/Leeman is gewoon een bulkende freak die nu zo'n 160 kg weegt:

In zijn bulk op dit moment, rechts:

Hij heeft er alles voor over om het wereldrecord te breken, hij ziet er niet gezond uit en dat voelt hij zich ook niet echt(geeft hij zelf toe) ... maar hij heeft een doel en laat zich door niets van de wijs brengen.

Zo zag hij eruit toen hij gecut had om de haters te laten zien dat hij niet alleen een "fatfuck" was :

Belachelijke deadlifts in de huiskamer

[ Bericht 5% gewijzigd door dreamerbulk op 23-08-2013 02:19:16 ]
pi_130373314
^^ sterke post lol :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 03:10:01 #248
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130373937
Die hamstrings in zijn cut.
This isn't even my final form.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:15:22 #249
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_130374470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 02:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Als je ooit een dag hebt waarbij je niet de motivatie kan vinden om heavy shit te gaan liften:

sickening basement deadlifts
Daar moet je yakety sax onder zetten :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:17:49 #250
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_130374481
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 02:13 schreef dreamerbulk het volgende:

Belachelijke deadlifts in de huiskamer
Het zou je bovenbuur maar zijn :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')