6 is goed, nu alleen 3 nog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:52 schreef RobinFriday het volgende:
Echte kenners, dus zonder Google!
Game on:
Welke trainer werd bij Wageningen op staande voet ontslagen omdat ie de voorkeur gaf aan een optreden bij Hennie Huisman's Soundmixshow boven het geven van een training ?
6. Garrincha uiteraard.
Bebeto ?quote:
Jeetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Edson Arantes do Nascimento - Pele
5. Arthur Antunes Coimbra - Zico
6. Manuel Francisco dos Santos - Garrincha
7. José Roberto Gama de Oliveira - Bebeto
8. Cláudio Ibrahim Vaz Leal - Branco
9. Marcos André Batista Santos - VampetaBFF met GGMM
Ik voor het extra punt met Raiquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef tong80 het volgende:
Het Barcelona onder Johan Cruijff werd het Dreamteam genoemd. Ze verloren in 1992 wel de wedstrijd om de wereldbeker. Tegen wie ? De doelpuntmaker geeft een extra punt.
Nu de club nog. Heb een shirtje van ze. Gekregen van een in Brazilië woonachtige vriend.quote:
Santos?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu de club nog. Heb een shirtje van ze. Gekregen van een in Brazilië woonachtige vriend.
Ik weet alleen nog dat hij naar Frankrijk is gegaan, maar kan me niet meer herinneren waar hij vandaan kwam...quote:
Juist.quote:
Socratesquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Weet je ook wie het voetballende familielid van Raï was ?
Gezien zijn icoontje dacht ik dat Tarado binnen 10 seconden zou reageren.quote:
Ik was even wegquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gezien zijn icoontje dacht ik dat Tarado binnen 10 seconden zou reageren.
Geen idee. Wel weet ik dat Ruud Geels in 74 ook rugnummer 1 droegquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
Edgar Davids liet zich onlangs het shirt met nr 1 aanmeten en zei dat hij daarin trendsetter was, echter oa op het WK van 78 was een Argentijnse speler hem al voorgegaan, welke?
Sowieso Ardiles.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
Edgar Davids liet zich onlangs het shirt met nr 1 aanmeten en zei dat hij daarin trendsetter was, echter oa op het WK van 78 was een Argentijnse speler hem al voorgegaan, welke?
Wat Bos81 zegt was op het WK van 74 ook maar Cruijff wilde nr 1 nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
Maar er moeten er meer zijn geweest, want ze gaven de nummers uit op basis van het alfabet als ik me niet vergis.
Immers?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
Welke speler miste ooit 3 strafschoppen in 1 wedstrijd?
Palermoquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
Palermo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
Mobiel he.quote:
Juistquote:
Alleen maar uit een strafschop??quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist
Tegen Bulgarije.
Wat was er nog meer opmerkelijk bij een doelpunt in die wedstrijd ?
Al zou dat wellicht wel sneller zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch makkelijk dan, zo'n rollator met internet?
Nee, klopt. heb het even nagekeken. Het waren 2 strafschoppen dat wel.quote:
Correct, nu nog specifieker.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. heb het even nagekeken. Het waren 2 strafschoppen dat wel.
Ik heb toegegeven opgezocht te hebben, het antwoord niet gevonden, maar derhalve pas ik welquote:
Het waren niet 2 strafschoppen, maar.......quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toegegeven opgezocht te hebben, het antwoord niet gevonden, maar derhalve pas ik wel
Juist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:41 schreef Fred_B het volgende:
De 1e strafschop moest volgens mij opnieuw (en beide keren raak).
sapperdeflapquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:02 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Cor Witschge met een Italiaanse spits te maken ?
Juist. Ik gaat ff legge.quote:
Kees Rijvers.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
Welke bondscoach maakt als voetballer furore in Frankrijk ?
Ik neem aan dat je een bondscoach van Nederland bedoelt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
Welke bondscoach maakt als voetballer furore in Frankrijk ?
Ik moest ook even kijken, zal idd Kees Rijvers zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een bondscoach van Nederland bedoelt?
Dat is dan Kees Rijvers, vermoed ik.
Jan Rap??quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik moest ook even kijken, zal idd Kees Rijvers zijn.
Ga alvast verder met de volgende vraag, als Rijvers niet goed is dan zien we dat wel.
Welke trainer was één wedstrijd bondscoach, t.w. Frankrijk - Nederland (2-1 verlies) op 26 Februari 1997 ?
Yep, met een b trouwens. Jan Rab dus (zonder zijn maat).quote:
Zwartkruis ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
In de eerste interland onder zijn leiding, thuis tegen Cyprus in februari 1981, baarde hij opzien door in zijn selectie geen spelers van Ajax op te nemen. In de opstelling stonden Romeo Zondervan en zeven spelers van AZ'67 (John Metgod, Spelbos, Hovenkamp; Arntz, Peters, Jonker; Pier Tol). Nederland won met 3-0. Bij de volgende interland, op 25 maart 1981 tegen Frankrijk (1-0 zege), zat de nieuwe bondscoach Kees Rijvers op de bank, hoewel zijn contract nog niet formeel was ingegaan. Op 29 april 1981 mocht XXXXXXXX vervolgens weer de honneurs waarnemen, in een met 0-1 gewonnen wedstrijd in en tegen Cyprus. Vanaf 1 juli 1981 was XXXXXXXX weer assistent, onder Rijvers.
Toen was ie niet de bondscoach hequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef Mark het volgende:
Lijkt me wel, als je in 1978 het WK doet
Juist. Zwartkruis was voor en na het WK-78 bondscoach. Tijdens het WK was ie assistent.quote:
Dat zei ik ook nietquote:
Ik twijfel tussen Kurt Jara en Heinz Schilser.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Welke speler werd in 1973 gehaald door Ajax om het gat wat Cruijff achterliet in te vullen ?
Heeft het niet waargemaakt en is een jaar later vertrokken naar Borussia Dortmund.
Je was me net voor met je vraag. Antwoord : Jan Poortvliet ??quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef tong80 het volgende:
Welke speler uit de WK-finale-78 is momenteel coach in het Nederlandse betaalde voetbal ?
Beide niet goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Kurt Jara en Heinz Schilser.
Correct.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je was me net voor met je vraag. Antwoord : Jan Poortvliet ?? (
Klopt ! Werd samen met Arno Steffenhagen gehaald.quote:
Dus toch ?quote:
Yep. Heeft voor zijn kwaliteiten een leuke carriere gehad in Engeland,quote:
Klopt.quote:
Auto-ongeluk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Voorlopig de laatste vraag :
Welke speler stond in 1993 op het punt om naar Ajax te verkassen maar tekende bij Real Madrid ?
Ajax richtte daarna zijn pijlen op Peter van Vossen.
Ter info : de betreffende speler ligt al een tijdje op de eeuwige jachtvelden.
Dat was de vraag niet en al was dat de vraag wel dan was het antwoord fout.quote:
Nee, duik "ongeluk". Gevolg van Extreme Sport Diving. Kwam met zijn hoofd op een rots terecht (en die geven niet erg mee).quote:
Dacht altijd auto-ongeluk. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, duik "ongeluk". Gevolg van Extreme Sport Diving. Kwam met zijn hoofd op een rots terecht (en die geven niet erg mee).
Ik doelde eigenlijk op auto-ongelukken. Maar ze zijn allemaal juist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:44 schreef Asap het volgende:
Ferry van Vliet
Lloyd Doesburg
Jerry Haatrecht en de rest in deze vlucht
Duncan Edwards en de rest in deze vlucht
Die van Brugge, Sterchele oid
Oh ja, moet Tonnie van Leeuwen zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op auto-ongelukken. Maar ze zijn allemaal juist.
Kazemirs D......
Mladen Ramljak
K.......
Tommie Krommendijk
Tonnie van Linden
Theo K......
De eerste was een geweldige laatste man die op het WK-74 speelde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op auto-ongelukken. Maar ze zijn allemaal juist.
Kazemirs D......
K.......
Klopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Hans Croon en Luciano van den Berg missen ook nog in het (te) lange lijstje trouwens.
Zal wel een oh ja vraag antwoord zijn maar ik ga er niet opkomen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste was een geweldige laatste man die op het WK-74 speelde.
K......... was een elegante middenvelder met snor uit het oostblok.
Deyna en David Kipiani.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste was een geweldige laatste man die op het WK-74 speelde.
K......... was een elegante middenvelder met snor uit het oostblok.
Oh ja....quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Deyna en David Kipiani.
Twee prachtige voetballers.
Twee legendes in hun land.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Deyna en David Kipiani.
Twee prachtige voetballers.
Bergomi ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Welke spijkerharde Italiaanse verdediger had de bijnaam Lo Zar (de Tsaar) ?
Theo de Jong ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke nederlandse ex-voetballer stond onder contract bij clubs uit Japan, Canada en Albanie?
Jeroen Broere ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
recenter, hij begon zijn carriere bij FCGroningen
Die is volgens mij niet verder dan de Vijverberg geweest.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:12 schreef tong80 het volgende:
Wie waren :
The Flo- Jesper Olsen
The Giraffe-Ernie Brands?
Het Vraagteken
Goudhaantje-Arie Haan
Kaje
De Goddelijke Kale
Paco
Het Scheermes
De Koning
Ik reken Jesper Olsen goed. Zoek eigenlijk een buitenlander. Charlton is ook goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:21 schreef Tarado het volgende:
The Giraffe was natuurlijk Jack Charlton, misschien komen er nog een paar boven na nog wat koffie
Jesper Olsen is ook een buitenlanderquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reken Jesper Olsen goed. Zoek eigenlijk een buitenlander. Charlton is ook goed.
The Flo is dat kleine spelertje van Celtic in de jaren 70, Archie Johnson (over de naam ben ik nog niet helemaal zeker).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reken Jesper Olsen goed. Zoek eigenlijk een buitenlander. Charlton is ook goed.
Johnson is goed. Gemmil heette Archie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
The Flo is dat kleine spelertje van Celtic in de jaren 70, Archie Johnson (over de naam ben ik nog niet helemaal zeker).
Ja, die was het. Kwam er maar niet op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:51 schreef RobinFriday het volgende:
De Goddelijke Kale = Bertus de Harder
Beiden goed. Er is ook nog een Spaanse Paco.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Paco is Sjaak Swart, scheermes Camacho. Het vraagteken heb ik echt nog nooit gezien.
Juist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:51 schreef RobinFriday het volgende:
De Goddelijke Kale = Bertus de Harder
Nee, een Belg.quote:
Moet Kaje geen Caje zijn ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:11 schreef tong80 het volgende:
Het Vraagteken...jaren 70
Goudhaantje...jaren 70
Kaje...jaren 80
Paco...jaren 60
De Koning...ook wel El Rai
Moet weg. Later goed-en/of afkeuring.
Juistquote:
Kloptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet Kaje geen Caje zijn ?
Dan is het nl. Jan Ceulemans.
Juistquote:
Paco = Gentoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef tong80 het volgende:
Paco...jaren 50/60 Real Madrid afgezakte kousen
De Koning...ook wel El Rai Spits jaren 50/60/70
Gento is goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Paco = Gento
Ik ken alleen de De Koning van Biaffra maar dat is een wielrenner !
Is zie al wat ik fout deed. Het moet El Rey zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:53 schreef Pedroso het volgende:
Ik ken alleen de De Koning van Biaffra maar dat is een wielrenner !
Lijkt me een typisch gevalletje van Pele.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
De Koning...ook wel El Rey Spits jaren 50/60/70 drie keer wereldkampioen bij vier deelnames voor sommigen de beste voetballer ooit altijd in woordstrijd met Maradona Meer dan duizend doelpunten gescoord tweebenig goeie kopper met Santos twee keer wereldkampioen.
Dacht ik geef nog een klein hintje.
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me een typisch gevalletje van Pele.
Als toevoeging: In Brazilië spreek je die é uit als onze è dus die laatste e moet kortquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me ook.Pelé trouwens. Met een streepje.
Geen idee, gokje Immel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:12 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft nadat ie was gestopt nog 3 wedstrijden voor Vitesse gekeept.
Nee, periode daarvoor.quote:
Niet de minste hè ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even opgezocht, wel een aha inderdaad, had het kunnen weten
Dan moet ik die wedstrijd in het stadion hebben gezien, maar ik heb echt geen idee..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:36 schreef tong80 het volgende:
Heb hem toen trouwens toevallig één van zijn drie wedstrijden in Nederland zien keepen bij PSV-Vitesse. Kregen seizoenskaarten van collega die niet kon.
Wij zijn echt te oud voor de meeste hier, Tong.quote:
Het is Dieter Burdenski.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Stel dan eens wat recentere vragen.
Wedstrijd niet gezien, sorryquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Dieter Burdenski.
Hoeveel werd het gisteren bij PSV-AC Milan ?
3-1, doelpunten Cocu (2x), Park en Ambrosiniquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Dieter Burdenski.
Hoeveel werd het gisteren bij PSV-AC Milan ?
Stel eens een actuelere vraag man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
Welke Ardiles fan deed deze uitspraak?
“Football is freedom, a whole universe. Me love it because you have to be skillful to play it.”
Nope, er zit al een hint in de uitspraak zelf...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel eens een actuelere vraag man.
De Paus ?
Neil Armstrong ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, er zit al een hint in de uitspraak zelf...
Nope.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neil Armstrong ?
Ben weg voor middagdutje. Al die vragen uit een ver verleden hebben me moe gemaakt.
Oh wacht, ik heb natuurlijk weer een half kritische opmerking half in de richting van tong geplaatst, dus dat horen we nog wel een maand of 6.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel eens een actuelere vraag man.
De Paus ?
Altijd lachen hoe je humorloos reageert op een onschuldige knipoog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb natuurlijk weer een half kritische opmerking half in de richting van tong geplaatst, dus dat horen we nog wel een maand of 6.
Nee tongie, je reageert weer als een puber op een niet eens zo serieus bedoelde opmerking als reactie op de post van fanneke. Niet zo serieus nemen allemaal, we vinden je allemaal leuk kusje kroel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd lachen hoe je humorloos reageert op een onschuldige knipoog.
Maken we er 9 maanden van. Kun jij ook eens broeden op een orginele vraag.
Als ik negatief post over Blöff of de NOS tijdens de afgelopen Olympische spelen zet jij je klauwen in het zand en reageert alsof je persoonlijk wordt aangevallen. Als jij me dingen verwijt die nergens op slaan heb ik het recht niet om me te verwerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee tongie, je reageert weer als een puber op een niet eens zo serieus bedoelde opmerking als reactie op de post van fanneke. Niet zo serieus nemen allemaal, we vinden je allemaal leuk kusje kroel.
Het is Bløf. En ik verwijt je verder ook helemaal niets, dat is het 'm nou juist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik negatief post over Blöff of de NOS tijdens de afgelopen Olympische spelen zet jij je klauwen in het zand en reageert alsof je persoonlijk wordt aangevallen. Als jij me dingen verwijt die nergens op slaan heb ik het recht niet om me te verweren
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:
Van welke clubs waren dit de kleurrijke voorzitters ?
Renze de Vries
Klaas en Kees Molenaar AZ
Maarten Eibrink
Constant VandenStock Anderlecht
Alain Courtois
Bernard Tapie OM
Nol Hendriks Roda JC
Theo Aalbers Vitesse
Cor Kieboom Feyenoord
Joan Caspart Barca
Hendriks is naar mijn weten nooit voorzitter geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:
Van welke clubs waren dit de kleurrijke voorzitters ?
Renze de Vries
Klaas en Kees Molenaar
Maarten Eibrink
Constant VandenStock
Alain Courtois
Bernard Tapie
Nol Hendriks
Theo Aalbers
Cor Kieboom
Joan Caspart
Was ie alleen geldschieter ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendriks is naar mijn weten nooit voorzitter geweest.
Ik ken Courtois alleen van de bond, maar niet van een club...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef tong80 het volgende:
Maarten Eibrink
Alain Courtois
Theo Aalbers
Ja. En bestuurslid. Maar volgens mij geen voorzitter. Al is het inderdaad een kleurrijk, markant persoon.quote:
Je hebt gelijk. Ben in de war met de voorzitter van KV Mechelen john Cordier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken Courtois alleen van de bond, maar niet van een club...
Eibrink is de oud-voorzitter van PEC.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef tong80 het volgende:
Maarten Eibrink
Alain Courtois
Theo Aalbers
Juist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eibrink is de oud-voorzitter van PEC.
Hij moest volgens mij vertrekken wegens sexisme op de werkvloer. Iets met secretaresse dacht ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opgezocht en die wist ik niet. Ik was in de war met Karel...
Sluit goed aan bij mijn volgende vraagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij moest volgens mij vertrekken wegens sexisme op de werkvloer. Iets met secretaresse dacht ik.
De maitresse van Wouter Bos die neukte met Mido en Dani ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sluit goed aan bij mijn volgende vraag
Samsomquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
De maitresse van Wouter Bos die neukte met Mido en Dani ?
Manchester Ronnie Wallwork?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Welke voetbal’helden’ gaan schuil achter de volgende veroordelingen:
1 Russische bond: Belasting fraude, 6 maanden voorwaardelijk, ¤ 45,000 boete
2 Arsenal F.C.: Dronken rijden, 4 maanden
3 Manchester United : Openbare geweldpleging, 2 weken
4 Heart of Midlothian F.C. : obsceen en onbehoorlijk gedrag, £ 4,000 boete en registratie in sex offenders' register gedurende 5 jaar
5 Spartaki-Tskhinvali Tbilisi: Afpersing, 6 jaar
6 AFC Ajax : Dood door roekeloos rijgedrag, 240 uur werkstraf
7 Barnet F.C. : Mishandeling, 80 uur werkstraf, fraude met kentekenplaten, diefstal boet £ 280, Credit card fraude
Gillingham F.C.: Toe-eigenen van eigendommen door bedrog en opzettelijke vernieling, 6 maanden community werkstraf, handelen in gestolen voertuigen, 18 maanden, mishandeling, boete £1000
Watford F.C.: Mishandeling, boete, £300
Wigan Athletic F.C.: Aanranding en mishandeling, 18 maanden
Ja, dit betreft 1 speler...
8 Bradford City: moord, levenslang.
Klopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Die speler van Bradford is Grant,
Ik dacht ook Merson, maar die had een enorme gokverslaving.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht ook Merson, maar die had een enorme gokverslaving.
Is het Tony Adams?
Klopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:23 schreef BDIL het volgende:
Is Hiddink niet de coach van Rusland geweest die gezeik kreeg om belastingen ? ( Was recent nog wat over? )
Cantona ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Dat is een echte oh ja. Zijn zelfs t-shirts van
Rekla ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
5 heeft nog in de eredivisie gespeeld.
Heeft voor Feyenoord gespeeld toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
5 heeft nog in de eredivisie gespeeld.
Vanwaar die huillach smiley?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef Fred_B het volgende:
4 is Craig Thomson van Hearts. Die stuurde naaktfoto's van zichzelf naar 12-jarige meisjes
Oké. Dan is me dat ook weer duidelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat dat nogal stom gedrag is...
Klopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef Fred_B het volgende:
4 is Craig Thomson van Hearts. Die stuurde naaktfoto's van zichzelf naar 12-jarige meisjes
Het is een adze inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft voor Feyenoord gespeeld toch?
Kinkladze was van Ajax en ......adze van Feyenoord.
Demetradze it is.quote:
Opgezocht. Ken hem wel, maar wist niet dat het zo een recidivist was/is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist! Alleen onze veelpleger nog.
Ik heb er enkel gekozen die ik zelf ook ken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opgezocht. Ken hem wel, maar wist niet dat het zo een recidivist was/is.
Initialen misschien ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er enkel gekozen die ik zelf ook ken.
Marc Kingquote:
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam zegt me niks.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Genoeg clubs gehad ook nog eens.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een apart gevalletje hoor:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Marlon_King
Leiceter FC ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie was de eerste voetbalkampioen ter wereld? Het gaat hier om een clubteam.
nee.quote:
nope.quote:
Hintje. Ik heb nu de eerste club en de eerste betaalde club genoemd.quote:
Speelde in het seizoen 69/70 voor het laatst in de hoogste Engelse divisie. De tenues van de Spurs zijn afgeleid van deze club.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hintje. Ik heb nu de eerste club en de eerste betaalde club genoemd.
Geen idee. Spelen ze nog op niveau ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speelde in het seizoen 69/70 voor het laatst in de hoogste Engelse divisie. De tenues van de Spurs zijn afgeleid van deze club.
League One nu.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Spelen ze nog op niveau ?
Terwijl het toch oud zat isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Spelen ze nog op niveau ?
Zou kunnen, spelen nu idd D Onequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terwijl het toch oud zat is.
Mij staat er iets van bij dat Preston North End de eerste Engelse kampioen was.
Klopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terwijl het toch oud zat is.
Mij staat er iets van bij dat Preston North End de eerste Engelse kampioen was.
Zeker, Ioan Igna. Was eigenlijk te geblesseerd om te fluiten, maar de eerzucht won.quote:
Stoke City in ieder geval.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef RobinFriday het volgende:
Stanley Matthews was een van de grootste Engelse voetballers ooit. Noem één van de twee clubs waarvoor hij uitkwam. Een bonuspunt als je de tweede ook kunt noemen.
Blackpool ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef RobinFriday het volgende:
Stanley Matthews was een van de grootste Engelse voetballers ooit. Noem één van de twee clubs waarvoor hij uitkwam. Een bonuspunt als je de tweede ook kunt noemen.
Yep.quote:
Rond de 50, maar exact geen ideequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef RobinFriday het volgende:
Hoe oud was Matthews toen hij zijn laatste wedstrijd op het hoogste niveau speelde?
53 ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef RobinFriday het volgende:
Hoe oud was Matthews toen hij zijn laatste wedstrijd op het hoogste niveau speelde?
Afspraak later. Ben er weer Tong.quote:
Gokje. Liverpool, Candyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:42 schreef DonRaja het volgende:
Welke Britse club had als eerste shirtsponsoring en welke sponsor?
(Ik bedoel de eerste profclub, want er was een kleiner clubje eerder).
Edit...
Hintje ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Liverpool is goed, sponsor niet.
Akai ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Japanse industrie grootmacht, er is weinig wat ze niet maken
Sony ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee een andere, zijn er nog wel een paar
Euh, dat moment moet nog komen hoor. Sir Stanley Matthew is op de weg terug van een terminale blessure.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef RobinFriday het volgende:
René Notten ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Welke ex-international overleed op 45-jarige leeftijd terwijl hij bondscoach was van een ander land ?
En welk land was dat ?
Klopt ! Je kunt doorgaan voor de auto als je het land ook nog raad.quote:
Geen ideequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt ! Je kunt doorgaan voor de auto als je het land ook nog raad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |