De maitresse van Wouter Bos die neukte met Mido en Dani ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sluit goed aan bij mijn volgende vraag
Samsomquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
De maitresse van Wouter Bos die neukte met Mido en Dani ?
Manchester Ronnie Wallwork?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Welke voetbal’helden’ gaan schuil achter de volgende veroordelingen:
1 Russische bond: Belasting fraude, 6 maanden voorwaardelijk, ¤ 45,000 boete
2 Arsenal F.C.: Dronken rijden, 4 maanden
3 Manchester United : Openbare geweldpleging, 2 weken
4 Heart of Midlothian F.C. : obsceen en onbehoorlijk gedrag, £ 4,000 boete en registratie in sex offenders' register gedurende 5 jaar
5 Spartaki-Tskhinvali Tbilisi: Afpersing, 6 jaar
6 AFC Ajax : Dood door roekeloos rijgedrag, 240 uur werkstraf
7 Barnet F.C. : Mishandeling, 80 uur werkstraf, fraude met kentekenplaten, diefstal boet £ 280, Credit card fraude
Gillingham F.C.: Toe-eigenen van eigendommen door bedrog en opzettelijke vernieling, 6 maanden community werkstraf, handelen in gestolen voertuigen, 18 maanden, mishandeling, boete £1000
Watford F.C.: Mishandeling, boete, £300
Wigan Athletic F.C.: Aanranding en mishandeling, 18 maanden
Ja, dit betreft 1 speler...
8 Bradford City: moord, levenslang.
Klopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Die speler van Bradford is Grant,
Ik dacht ook Merson, maar die had een enorme gokverslaving.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht ook Merson, maar die had een enorme gokverslaving.
Is het Tony Adams?
Klopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:23 schreef BDIL het volgende:
Is Hiddink niet de coach van Rusland geweest die gezeik kreeg om belastingen ? ( Was recent nog wat over? )
Cantona ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Dat is een echte oh ja. Zijn zelfs t-shirts van
Rekla ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
5 heeft nog in de eredivisie gespeeld.
Heeft voor Feyenoord gespeeld toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
5 heeft nog in de eredivisie gespeeld.
Vanwaar die huillach smiley?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef Fred_B het volgende:
4 is Craig Thomson van Hearts. Die stuurde naaktfoto's van zichzelf naar 12-jarige meisjes
Oké. Dan is me dat ook weer duidelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat dat nogal stom gedrag is...
Klopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef Fred_B het volgende:
4 is Craig Thomson van Hearts. Die stuurde naaktfoto's van zichzelf naar 12-jarige meisjes
Het is een adze inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft voor Feyenoord gespeeld toch?
Kinkladze was van Ajax en ......adze van Feyenoord.
Demetradze it is.quote:
Opgezocht. Ken hem wel, maar wist niet dat het zo een recidivist was/is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist! Alleen onze veelpleger nog.
Ik heb er enkel gekozen die ik zelf ook ken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opgezocht. Ken hem wel, maar wist niet dat het zo een recidivist was/is.
Initialen misschien ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er enkel gekozen die ik zelf ook ken.
Marc Kingquote:
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam zegt me niks.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Genoeg clubs gehad ook nog eens.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een apart gevalletje hoor:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Marlon_King
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |