Oh wacht, ik heb natuurlijk weer een half kritische opmerking half in de richting van tong geplaatst, dus dat horen we nog wel een maand of 6.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel eens een actuelere vraag man.
De Paus ?
Altijd lachen hoe je humorloos reageert op een onschuldige knipoog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb natuurlijk weer een half kritische opmerking half in de richting van tong geplaatst, dus dat horen we nog wel een maand of 6.
Nee tongie, je reageert weer als een puber op een niet eens zo serieus bedoelde opmerking als reactie op de post van fanneke. Niet zo serieus nemen allemaal, we vinden je allemaal leuk kusje kroel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd lachen hoe je humorloos reageert op een onschuldige knipoog.
Maken we er 9 maanden van. Kun jij ook eens broeden op een orginele vraag.
Als ik negatief post over Blöff of de NOS tijdens de afgelopen Olympische spelen zet jij je klauwen in het zand en reageert alsof je persoonlijk wordt aangevallen. Als jij me dingen verwijt die nergens op slaan heb ik het recht niet om me te verwerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee tongie, je reageert weer als een puber op een niet eens zo serieus bedoelde opmerking als reactie op de post van fanneke. Niet zo serieus nemen allemaal, we vinden je allemaal leuk kusje kroel.
Het is Bløf. En ik verwijt je verder ook helemaal niets, dat is het 'm nou juist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik negatief post over Blöff of de NOS tijdens de afgelopen Olympische spelen zet jij je klauwen in het zand en reageert alsof je persoonlijk wordt aangevallen. Als jij me dingen verwijt die nergens op slaan heb ik het recht niet om me te verweren
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:
Van welke clubs waren dit de kleurrijke voorzitters ?
Renze de Vries
Klaas en Kees Molenaar AZ
Maarten Eibrink
Constant VandenStock Anderlecht
Alain Courtois
Bernard Tapie OM
Nol Hendriks Roda JC
Theo Aalbers Vitesse
Cor Kieboom Feyenoord
Joan Caspart Barca
Hendriks is naar mijn weten nooit voorzitter geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:
Van welke clubs waren dit de kleurrijke voorzitters ?
Renze de Vries
Klaas en Kees Molenaar
Maarten Eibrink
Constant VandenStock
Alain Courtois
Bernard Tapie
Nol Hendriks
Theo Aalbers
Cor Kieboom
Joan Caspart
Was ie alleen geldschieter ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendriks is naar mijn weten nooit voorzitter geweest.
Ik ken Courtois alleen van de bond, maar niet van een club...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef tong80 het volgende:
Maarten Eibrink
Alain Courtois
Theo Aalbers
Ja. En bestuurslid. Maar volgens mij geen voorzitter. Al is het inderdaad een kleurrijk, markant persoon.quote:
Je hebt gelijk. Ben in de war met de voorzitter van KV Mechelen john Cordier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken Courtois alleen van de bond, maar niet van een club...
Eibrink is de oud-voorzitter van PEC.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef tong80 het volgende:
Maarten Eibrink
Alain Courtois
Theo Aalbers
Juist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eibrink is de oud-voorzitter van PEC.
Hij moest volgens mij vertrekken wegens sexisme op de werkvloer. Iets met secretaresse dacht ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opgezocht en die wist ik niet. Ik was in de war met Karel...
Sluit goed aan bij mijn volgende vraagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij moest volgens mij vertrekken wegens sexisme op de werkvloer. Iets met secretaresse dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |