Leiceter FC ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie was de eerste voetbalkampioen ter wereld? Het gaat hier om een clubteam.
nee.quote:
nope.quote:
Hintje. Ik heb nu de eerste club en de eerste betaalde club genoemd.quote:
Speelde in het seizoen 69/70 voor het laatst in de hoogste Engelse divisie. De tenues van de Spurs zijn afgeleid van deze club.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hintje. Ik heb nu de eerste club en de eerste betaalde club genoemd.
Geen idee. Spelen ze nog op niveau ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speelde in het seizoen 69/70 voor het laatst in de hoogste Engelse divisie. De tenues van de Spurs zijn afgeleid van deze club.
League One nu.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Spelen ze nog op niveau ?
Terwijl het toch oud zat isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Spelen ze nog op niveau ?
Zou kunnen, spelen nu idd D Onequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terwijl het toch oud zat is.
Mij staat er iets van bij dat Preston North End de eerste Engelse kampioen was.
Klopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terwijl het toch oud zat is.
Mij staat er iets van bij dat Preston North End de eerste Engelse kampioen was.
Zeker, Ioan Igna. Was eigenlijk te geblesseerd om te fluiten, maar de eerzucht won.quote:
Stoke City in ieder geval.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef RobinFriday het volgende:
Stanley Matthews was een van de grootste Engelse voetballers ooit. Noem één van de twee clubs waarvoor hij uitkwam. Een bonuspunt als je de tweede ook kunt noemen.
Blackpool ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef RobinFriday het volgende:
Stanley Matthews was een van de grootste Engelse voetballers ooit. Noem één van de twee clubs waarvoor hij uitkwam. Een bonuspunt als je de tweede ook kunt noemen.
Yep.quote:
Rond de 50, maar exact geen ideequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef RobinFriday het volgende:
Hoe oud was Matthews toen hij zijn laatste wedstrijd op het hoogste niveau speelde?
53 ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef RobinFriday het volgende:
Hoe oud was Matthews toen hij zijn laatste wedstrijd op het hoogste niveau speelde?
Afspraak later. Ben er weer Tong.quote:
Gokje. Liverpool, Candyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:42 schreef DonRaja het volgende:
Welke Britse club had als eerste shirtsponsoring en welke sponsor?
(Ik bedoel de eerste profclub, want er was een kleiner clubje eerder).
Edit...
Hintje ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Liverpool is goed, sponsor niet.
Akai ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Japanse industrie grootmacht, er is weinig wat ze niet maken
Sony ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee een andere, zijn er nog wel een paar
Euh, dat moment moet nog komen hoor. Sir Stanley Matthew is op de weg terug van een terminale blessure.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef RobinFriday het volgende:
René Notten ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Welke ex-international overleed op 45-jarige leeftijd terwijl hij bondscoach was van een ander land ?
En welk land was dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |