Dat zei ik ook nietquote:
Ik twijfel tussen Kurt Jara en Heinz Schilser.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Welke speler werd in 1973 gehaald door Ajax om het gat wat Cruijff achterliet in te vullen ?
Heeft het niet waargemaakt en is een jaar later vertrokken naar Borussia Dortmund.
Je was me net voor met je vraag. Antwoord : Jan Poortvliet ??quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef tong80 het volgende:
Welke speler uit de WK-finale-78 is momenteel coach in het Nederlandse betaalde voetbal ?
Beide niet goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Kurt Jara en Heinz Schilser.
Correct.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je was me net voor met je vraag. Antwoord : Jan Poortvliet ?? (
Klopt ! Werd samen met Arno Steffenhagen gehaald.quote:
Dus toch ?quote:
Yep. Heeft voor zijn kwaliteiten een leuke carriere gehad in Engeland,quote:
Klopt.quote:
Auto-ongeluk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Voorlopig de laatste vraag :
Welke speler stond in 1993 op het punt om naar Ajax te verkassen maar tekende bij Real Madrid ?
Ajax richtte daarna zijn pijlen op Peter van Vossen.
Ter info : de betreffende speler ligt al een tijdje op de eeuwige jachtvelden.
Dat was de vraag niet en al was dat de vraag wel dan was het antwoord fout.quote:
Nee, duik "ongeluk". Gevolg van Extreme Sport Diving. Kwam met zijn hoofd op een rots terecht (en die geven niet erg mee).quote:
Dacht altijd auto-ongeluk. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, duik "ongeluk". Gevolg van Extreme Sport Diving. Kwam met zijn hoofd op een rots terecht (en die geven niet erg mee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |