OK doen we diequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:36 schreef snellejelle het volgende:
Gemiste TT kans; Franstalig puppies
Karina, deze is beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:36 schreef snellejelle het volgende:
Gemiste TT kans; Franstalig puppies
toen was hij nog Marco.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd hoe Sander ooit op Marga is gevallen.
Net zoals op de Albert Cuyp markt dus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Op de markt gaan staan en de taal niet kennen
Hehe goed punt. Al ben ik daar al heel lang niet meer geweest. En ik zit nu aan lekkere nootjes te denkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Net zoals op de Albert Cuyp markt dus.
Past wel bij Marga op zich.quote:
Lekker!!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Offtopicje, gisteren een ijsje gegeten bij vd Linden
De Notenboerquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe goed punt. Al ben ik daar al heel lang niet meer geweest. En ik zit nu aan lekkere nootjes te denken
Niet zo offtopic gaan, daar houden wij niet van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg het er tenminste nog bijquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet zo offtopic gaan, daar houden wij niet van.
"Is een ja, geloof ik"quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Een contract lezen als je niet eens Frans kent
lekker likkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ghehequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
Marga heeft eindelijk weer natte handen.
van het lepeltje aflikken. Ze hebben wel pauperbekertjes tegenwoordig. Vroeger hadden ze nog van die kartonnen.quote:
En dan ook nog in zo'n plattelandsdorpje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik vind het maar vreemd, naar Frankrijk gaan om bloemen te verkopen op de markt. Een hotel of camping begrijp ik nog wel, maar dit
weet je wel hoeveel werk dat is? Nog geen tijd voor gehad jonguh!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Waarom nog geen Franse kentekenplaten. Nu valt het helemaal op dat het Nederlanders zijn.
Tis hun vak? Dus geen geklooi met iets dat je niet kan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik vind het maar vreemd, naar Frankrijk gaan om bloemen te verkopen op de markt. Een hotel of camping begrijp ik nog wel, maar dit
Wij hebben ook marktmeesters.quote:
Alsof dat eerdere 'deelnemers' tegenhieldquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Tis hun vak? Dus geen geklooi met iets dat je niet kan?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:49 schreef wolferl het volgende:
Ipie ziet alles rooskleurig in.
Maar ik vind het wel slim wat ze doen.
Ohjaquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus de helft van de bloemen die ze kunnen weggooien denk ik.
nee joh, die verkopen ze de rest van de week nog welquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus de helft van de bloemen die ze kunnen weggooien denk ik.
Muziek is ook meesterlijk.quote:
Verdiend geen reet, maar het is wel relaxed. Niet die Nederlandse stress.quote:
In Amsterdam niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:55 schreef arjan1212 het volgende:
kost een plekkie op de markt in nederland ook 2 euro ?
dat zal het zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef marcodej het volgende:
Marga loopt de hele tijd een beetje met haar benen uit elkaar. Zou Sander voor haar dikke schaamlippen gevallen zijn?
LOL!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef marcodej het volgende:
Marga loopt de hele tijd een beetje met haar benen uit elkaar. Zou Sander voor haar dikke schaamlippen gevallen zijn?
ga met Karina wonen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
LOL!
Zat hier wel te denken wat er nou mis is aan mij aangezien zij wel een man heeft en ik niet.
Pics.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
LOL!
Zat hier wel te denken wat er nou mis is aan mij aangezien zij wel een man heeft en ik niet.
Mag je mij een hand gevenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
LOL!
Dat is pas een hondenbaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef Jester65 het volgende:
Ze kunnen toch ook in Nederland op de markt gaan staan, als ze het wat rustiger aan willen doen?
Volgens mij wel, en daar gaat dan wel alles in één keer goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef JimboSlice het volgende:
Heeft Koefnoen al eens een 'Ik vertrek' aflevering gemaakt? De personen die altijd meedoen lenen zich er ideaal voor.
Na de kosten van het levensonderhoud draaien ze kiet neem ik aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Als je kiet speelt, dan verdien je toch niks? Waar leven ze dan van als ze hun spaargeld niet aanspreken.
Het is zo'n lekker gek mens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo'n vrouw kan niet stil zitten, dat kun je al zien aan haar pittige kapsel
De hond houdt ze bij elkaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vinden ze allebei de hond leuker dan elkaar.
En ze 'doet' de bloemen zei ze netquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vinden ze allebei de hond leuker dan elkaar.
Oh ok nou jaquote:
Maar we willen toch leedvermaak?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef arjan1212 het volgende:
hij kan frans praten, dat is een goed teken.
Deze vent kon echt totaal niet prioriteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Moet hij niet in dat huis aan de slag in plaats van een zwembadje neerzetten?
http://www.titulipe.com/index.htmlquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Op de site staat alleen zijn naam nog. Is ze hem gesmeerd?
http://maisoncomplete.com/qui.html
Hmm oke..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Type-R het volgende:
[..]
http://www.titulipe.com/index.html
hier wel saampjes. Facebook wordt ook nog geupdate
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Type-R het volgende:
[..]
http://www.titulipe.com/index.html
hier wel saampjes. Facebook wordt ook nog geupdate
Als ik op vakantie ben wil ik vooral niet lastig gevallen door zo'n figuur met zijn 'goede ideeën'.quote:We komen al jaren in Bretagne en weten
zodoende veel van de omgeving.
We hebben vast wat interessante dingen
geselecteerd, allemaal dichtbij ons huis.
En dan komt hij bij je aan tafel eten zekerquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Als ik op vakantie ben wil ik vooral niet lastig gevallen door zo'n figuur met zijn 'goede ideeën'.
Dit is er zo eentje dat als je terug komt van een dagje weg dat hij je op staat te wachten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan komt hij bij je aan tafel eten zeker
Dit deel ken ik nog wel inderdaad. Straks gaan ze samen surfen volgens mij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja die meisjes. Ik weet toch nog wel best veel.
Anders om de varkenslucht wel niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Irritante man die Wilco, ik zou er alleen om hem al niet willen verblijven.
Ja! Bah.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders om de varkenslucht wel niet.
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is er zo eentje dat als je terug komt van een dagje weg dat hij je op staat te wachten.
Nee, volgende week pas.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.
Is dit een nieuwe aflevering btw?
Thuis is voor hun 's-Gravendeel hequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja! Bah.
Blijf nog liever thuis
Nee. Herhaling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.
Is dit een nieuwe aflevering btw?
Hij wordt er niet vrolijk vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Wat zou Rob hier van zeggen? Houten snijplankjes dat kan niet he?
Zelfs Rob zou gillend wegrennen voor het geleuter van die vent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Wat zou Rob hier van zeggen? Houten snijplankjes dat kan niet he?
Ja, van goede smaak kan ik ze niet betichten, alhoewel hij wel twee leuke gluurmeisjes heeft kunnen regelen voor de show.quote:
#YOLOquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Gaat hij ergens anders aan de slag terwijl zijn eigen kamers nog niet klaar zijn
dat zal buiten de camera niet veel anders zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vrouw komt zelden aan het woord.
Echt hequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook gewoon zonder het met z'n vrouw te bespreken verder.
En ook vies bruin.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Sjek is vies dik. Hebben we die ook weer gehad.
Zometeen, heel even Pim Fortuyn maar dat is off topicquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ook vies bruin.
Enfin, op naar het volgende topic
Dat inderdaad. Ze waren al begonnen voor de cameraploeg kwam, en er was niet echt een "paar maanden later" stuk volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Me too. Ik vond ook dat we maar een 'kort' stukje hebben gezien, qua tijdslijn.
Er zijn veel erg veel Franse campings. Ook Italie en Spanje lijken oververtegenwoordigd..quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen drol aan.
Hoop eens andere landen in het nieuwe seizoen.
Nee, volgens mij hebben we in totaal 3 dagen gezien ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze waren al begonnen voor de cameraploeg kwam, en er was niet echt een "paar maanden later" stuk volgens mij.
Nee ook niet. Meer buiten Europa.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:32 schreef Individual het volgende:
[..]
Er zijn veel erg veel Franse campings. Ook Italie en Spanje lijken oververtegenwoordigd..
Meer Engeland! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |