Dit is er zo eentje dat als je terug komt van een dagje weg dat hij je op staat te wachten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan komt hij bij je aan tafel eten zeker
Dit deel ken ik nog wel inderdaad. Straks gaan ze samen surfen volgens mij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja die meisjes. Ik weet toch nog wel best veel.
Anders om de varkenslucht wel niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Irritante man die Wilco, ik zou er alleen om hem al niet willen verblijven.
Ja! Bah.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders om de varkenslucht wel niet.
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is er zo eentje dat als je terug komt van een dagje weg dat hij je op staat te wachten.
Nee, volgende week pas.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.
Is dit een nieuwe aflevering btw?
Thuis is voor hun 's-Gravendeel hequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja! Bah.
Blijf nog liever thuis
Nee. Herhaling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.
Is dit een nieuwe aflevering btw?
Hij wordt er niet vrolijk vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Wat zou Rob hier van zeggen? Houten snijplankjes dat kan niet he?
Zelfs Rob zou gillend wegrennen voor het geleuter van die vent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Wat zou Rob hier van zeggen? Houten snijplankjes dat kan niet he?
Ja, van goede smaak kan ik ze niet betichten, alhoewel hij wel twee leuke gluurmeisjes heeft kunnen regelen voor de show.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |