In Amsterdam niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:55 schreef arjan1212 het volgende:
kost een plekkie op de markt in nederland ook 2 euro ?
dat zal het zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef marcodej het volgende:
Marga loopt de hele tijd een beetje met haar benen uit elkaar. Zou Sander voor haar dikke schaamlippen gevallen zijn?
LOL!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef marcodej het volgende:
Marga loopt de hele tijd een beetje met haar benen uit elkaar. Zou Sander voor haar dikke schaamlippen gevallen zijn?
ga met Karina wonen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
LOL!
Zat hier wel te denken wat er nou mis is aan mij aangezien zij wel een man heeft en ik niet.
Pics.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
LOL!
Zat hier wel te denken wat er nou mis is aan mij aangezien zij wel een man heeft en ik niet.
Mag je mij een hand gevenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
LOL!
Dat is pas een hondenbaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef Jester65 het volgende:
Ze kunnen toch ook in Nederland op de markt gaan staan, als ze het wat rustiger aan willen doen?
Volgens mij wel, en daar gaat dan wel alles in één keer goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef JimboSlice het volgende:
Heeft Koefnoen al eens een 'Ik vertrek' aflevering gemaakt? De personen die altijd meedoen lenen zich er ideaal voor.
Na de kosten van het levensonderhoud draaien ze kiet neem ik aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Als je kiet speelt, dan verdien je toch niks? Waar leven ze dan van als ze hun spaargeld niet aanspreken.
Het is zo'n lekker gek mens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo'n vrouw kan niet stil zitten, dat kun je al zien aan haar pittige kapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |