Deze vent kon echt totaal niet prioriteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Moet hij niet in dat huis aan de slag in plaats van een zwembadje neerzetten?
http://www.titulipe.com/index.htmlquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Op de site staat alleen zijn naam nog. Is ze hem gesmeerd?
http://maisoncomplete.com/qui.html
Hmm oke..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Type-R het volgende:
[..]
http://www.titulipe.com/index.html
hier wel saampjes. Facebook wordt ook nog geupdate
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Type-R het volgende:
[..]
http://www.titulipe.com/index.html
hier wel saampjes. Facebook wordt ook nog geupdate
Als ik op vakantie ben wil ik vooral niet lastig gevallen door zo'n figuur met zijn 'goede ideeën'.quote:We komen al jaren in Bretagne en weten
zodoende veel van de omgeving.
We hebben vast wat interessante dingen
geselecteerd, allemaal dichtbij ons huis.
En dan komt hij bij je aan tafel eten zekerquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Als ik op vakantie ben wil ik vooral niet lastig gevallen door zo'n figuur met zijn 'goede ideeën'.
Dit is er zo eentje dat als je terug komt van een dagje weg dat hij je op staat te wachten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan komt hij bij je aan tafel eten zeker
Dit deel ken ik nog wel inderdaad. Straks gaan ze samen surfen volgens mij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja die meisjes. Ik weet toch nog wel best veel.
Anders om de varkenslucht wel niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Irritante man die Wilco, ik zou er alleen om hem al niet willen verblijven.
Ja! Bah.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders om de varkenslucht wel niet.
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is er zo eentje dat als je terug komt van een dagje weg dat hij je op staat te wachten.
Nee, volgende week pas.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.
Is dit een nieuwe aflevering btw?
Thuis is voor hun 's-Gravendeel hequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja! Bah.
Blijf nog liever thuis
Nee. Herhaling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat is altijd het laatste waar je zin in hebt.
Is dit een nieuwe aflevering btw?
Hij wordt er niet vrolijk vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Wat zou Rob hier van zeggen? Houten snijplankjes dat kan niet he?
Zelfs Rob zou gillend wegrennen voor het geleuter van die vent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Wat zou Rob hier van zeggen? Houten snijplankjes dat kan niet he?
Ja, van goede smaak kan ik ze niet betichten, alhoewel hij wel twee leuke gluurmeisjes heeft kunnen regelen voor de show.quote:
#YOLOquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Gaat hij ergens anders aan de slag terwijl zijn eigen kamers nog niet klaar zijn
dat zal buiten de camera niet veel anders zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vrouw komt zelden aan het woord.
Echt hequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook gewoon zonder het met z'n vrouw te bespreken verder.
En ook vies bruin.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Sjek is vies dik. Hebben we die ook weer gehad.
Zometeen, heel even Pim Fortuyn maar dat is off topicquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ook vies bruin.
Enfin, op naar het volgende topic
Dat inderdaad. Ze waren al begonnen voor de cameraploeg kwam, en er was niet echt een "paar maanden later" stuk volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Me too. Ik vond ook dat we maar een 'kort' stukje hebben gezien, qua tijdslijn.
Er zijn veel erg veel Franse campings. Ook Italie en Spanje lijken oververtegenwoordigd..quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen drol aan.
Hoop eens andere landen in het nieuwe seizoen.
Nee, volgens mij hebben we in totaal 3 dagen gezien ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze waren al begonnen voor de cameraploeg kwam, en er was niet echt een "paar maanden later" stuk volgens mij.
Nee ook niet. Meer buiten Europa.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:32 schreef Individual het volgende:
[..]
Er zijn veel erg veel Franse campings. Ook Italie en Spanje lijken oververtegenwoordigd..
Meer Engeland! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |