Levante werd vorig seizoen 11de.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vorig jaar nog ergens in de top 8 geëindigd, toch? Geen idee of ze veel spelers kwijtgeraakt zijn, als ik het me goed herinner teren ze met name op ervaren spelers, maar ze gaan hier toch hard onderuit.
Ah, oke. Ik dacht dat ze een stuk hoger stonden, maar misschien was dat aan het begin van het seizoen. Normaal gesproken inderdaad dus geen partij voor Barcelona, maar eigenlijk is niemand dat daar voor Barca en Real.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Levante werd vorig seizoen 11de.
20 april 2013: FC Barcelona 1-0 Levante
Villa miste een penalty en Cesc scoorde.
25 november 2012: Levante 0-4 FC Barcelona
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik dacht dat ze een stuk hoger stonden, maar misschien was dat aan het begin van het seizoen. Normaal gesproken inderdaad dus geen partij voor Barcelona, maar eigenlijk is niemand dat daar voor Barca en Real.
Hij viel precies in het hoekjequote:
Ja, dat zijn clubs die incidenteel wel van ze kunnen winnen, maar niet structureel naar mijn mening. Daarvoor is het niveauverschil gewoon te groot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.
Dat klopt, Atletico komt nog het meest mee. Maar goed, in Duitsland heb je ook Bayern en Dortmund. Lëverkusen een waardige derde en Schalke meestal vierde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat zijn clubs die incidenteel wel van ze kunnen winnen, maar niet structureel naar mijn mening. Daarvoor is het niveauverschil gewoon te groot.
Atletico is Falcao kwijt, Valencia is Soldado kwijt, Sevilla is Negredo en Navas kwijt. Van sociedad weet ik ff niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.
Klopt, maar ik sprak op basis van vorig seizoen eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Atletico is Falcao kwijt, Valencia is Soldado kwijt, Sevilla is Negredo en Navas kwijt. Van sociedad weet ik ff niet.
Gat is alleen maar groter geworden.
Das waar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sprak op basis van vorig seizoen eigenlijk
True, het is niet alleen in Spanje zo natuurlijk. En de clubs die je net noemt, zoals Valencia, Sevilla en ATLETIIII, zijn ook geen slechte teams. Maar het niveauverschil is vrij groot. Wat dat betreft is met name de Premier League interessanter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat klopt, Atletico komt nog het meest mee. Maar goed, in Duitsland heb je ook Bayern en Dortmund. Lëverkusen een waardige derde en Schalke meestal vierde.
Zo, dat is gewaagd hoor bij een 6-0 ruststand.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
Rust. Ik voorspel nog wel een 10-0 hier.
Onze eigen competitie is dan misschien nóg interessanter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True, het is niet alleen in Spanje zo natuurlijk. En de clubs die je net noemt, zoals Valencia, Sevilla en ATLETIIII, zijn ook geen slechte teams. Maar het niveauverschil is vrij groot. Wat dat betreft is met name de Premier League interessanter.
Het kan ook 7-0, 8-0, 9-0, 11-0, 12-0 etc worden, ik voorspel 10-0.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, dat is gewaagd hoor bij een 6-0 ruststand.
1 euro op 11-0quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het kan ook 7-0, 8-0, 9-0, 11-0, 12-0 etc worden, ik voorspel 10-0.
Proberen kan altijdquote:
Puntje van m'n stoel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Nober het volgende:
FC Barcelona - Levante
1-0 Alexis 3'
2-0 Messi 12'
3-0 Alves 24'
4-0 Pedro 26'
5-0 Messi 42' (penalty)
6-0 Xavi 45'
Op naar de tweede helft!
Ja, het niveau is niet bijster hoog, maar het is wel lekker onvoorspelbaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onze eigen competitie is dan misschien nóg interessanter.
Precies, dat onvoorspelbare maakt een hele hoop goed. Kijk hoe PEC nu presteert. Of Utrecht en NEC, dat zijn normaal zeker geen teams die zó bagger spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, het niveau is niet bijster hoog, maar het is wel lekker onvoorspelbaar.
Daar is het nu al te laat voorquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
Levante moet gewoon opgeven. Dan blijft het bij 3-0
11 Gareth Bale, nu niet meer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoorde Kees zeggen dat nummer 11 nog vrij is bij Madrid.
Gek he als 2 ploegen het meeste TV geld krijgen ? Dan krijg je de Schotse competitie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:59 schreef TLC het volgende:
Het verschil van Barca en Real met de rest in de Spaanse Liga is nog steeds erg schrijnend
Ik ben blij dat jij het verleden een stem geeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef Ambrosius het volgende:
Na zo'n eerste helft kun je beter stoppen met kijken, zegt het verleden.
Bizar, die scheids bleef gewoon kijken alsof er niks aan de hand was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
Muur stond te dichtbij, dan schiet je gewoon iemand kapot in de muur![]()
Nu zet hij de muur bijna in het doel neerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
Muur stond te dichtbij, dan schiet je gewoon iemand kapot in de muur![]()
Samen met Pedro de beste 2 van het veld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef donroyco het volgende:
Fàbregas bij vijf(!) van de zeven treffers betrokken.
Kowwetquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het 10 keer mooier dan het shirt van afgelopen jaar, al zegt dat weinig want dat was een van de lelijkste shirts ooit gemaakt.
[ afbeelding ]
Minimaal 3-0.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
Zal mij benieuwen wat Real Madrid hierop te antwoorden heeft tegen Betis.
Ik bedoel ook meer dat dit geen probleem moet zijn voor Real.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk ik ook wel. Maar ik zie wel een tegengoal vallen dus 3-1 of 4-1.
Iker op de bank blijft controversieel, maar Lopéz doet het naar mijn weten simpelweg prima.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer dat dit geen probleem moet zijn voor Real.
Tegengoal is goed mogelijk, Iker zit op de bank.
Gewoon lekker om 23.00 nog een wedstrijdjequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Sevilla - Atletico op Sport1. Ook nog even meepikken.
Hij blijft stekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Real Madrid gaat gewoon verder waar het vorig seizoen is gestopt zie ik.
Omdat Diego Lopez het prima doet. En wellicht Cassillas toch niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom zet die flapdrol van een Ancelotti Casillas op de bank? Die snapt het dus ook al niet.
Die heeft het toch 10 jaar prima gedaan ? En een jongen van de club.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat Diego Lopez het prima doet. En wellicht Cassillas toch niet.
Raul all over again.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom zet die flapdrol van een Ancelotti Casillas op de bank? Die snapt het dus ook al niet.
Keepers komen, Keepers gaan! Maar Cassillas blijft altijd in de goal STAAN!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Raul all over again.
Keepers komen, keepers gaan. Get over it.
Nou nee. Ook Iker zal er een keer aan moeten geloven dat hij gepasseerd wordt door een ander. Dit zou wel eens het moment kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Keepers komen, Keepers gaan! Maar Cassillas blijft altijd in de goal STAAN!
Hij is pas 32 ofzo. Lopez zat bij Sevilla ook op de bank.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou nee. Ook Iker zal er een keer aan moeten geloven dat hij gepasseerd wordt door een ander. Dit zou wel eens het moment kunnen zijn.
Helaas voor hem!
Je hebt fan-tunnelvisie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij is pas 32 ofzo. Lopez zat bij Sevilla ook op de bank.
quote:Real Madrid-trainer Carlo Ancelotti moet het de komende twee à drie maanden doen zonder Xabi Alonso. De controleur heeft woensdagochtend op de training zijn middenvoetsbeentje gebroken, zo laat de Koninklijke weten via de officiële kanalen.
Het is dezelfde blessure die zijn ploeggenoot Marcelo in oktober 2012 opliep bij een training van de nationale ploeg van Brazilië. De linksachter moest drie maanden revalideren en maakte in januari van dit kalenderjaar zijn rentree. Hij stond negentien officiële wedstrijden langs de zijlijn.
De blessure heeft mogelijk ook nog gevolgen voor de toekomst van de 31-jarige Alonso. De middenvelder is in het bezit van een aflopende verbintenis bij Real Madrid. In de persoon van Asier Illarramendi haalde de club al een opvolger van Alonso, maar de kans dat Alonso deze zomer nog tot een transfer komt is door de kwetsuur nihil.
Vandaag en volgende week ook weer, Supercopa eerst bij Atlético en volgende week in Barcelona.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon lekker om 23.00 nog een wedstrijdje.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef wieisboos het volgende:
Heeft iemand een stream met Sierd?
Dat is idd zo'n zuiger die je liefst in je eigen team hebt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
Diego Costa. War een dwaas is dat toch, maar wel heerlijk om maar te kijken
Dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:14 schreef Dos37 het volgende:
Messi heeft de bal nog niet aangeraakt
quote:
Neymar der bijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef TheFatLady het volgende:
Leuke match,
Barca speelt niet goed. Atletico doet het wel slim.
Zal 2e helft anders moeten.
Nee klopt, maar zie graag Neymar eens wat langer aan het werk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, Fabregas bereidde tegen Levante 5 goals voor. Niet zo'n vreemde wissel dus.
Speelde goed tegen Levantequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef TheFatLady het volgende:
Ik krijg toch heel sterk het gevoel dat Messi niet echt helemaal fit meer is geweest na zijn blessure.
Kan hij wel eens heel lang last van blijven houden.
Ik denk het ook. Hij kon vorige week natuurlijk ook al niet meespelen met Argentinie vanwegen een blessure. Het zit nog niet helemaal lekker in zijn lichaam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef TheFatLady het volgende:
Ik krijg toch heel sterk het gevoel dat Messi niet echt helemaal fit meer is geweest na zijn blessure.
Kan hij wel eens heel lang last van blijven houden.
Kom op zeg, Levante.quote:
Ik bedoel dat hij wel gewoon topfit oogdequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kom op zeg, Levante.
Daar had ik er nog 2 tegen gemaakt.
Die spelen volgend jaar Segunda.
Nou topfit, hij hoefde dus ook niet echt voluit te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij wel gewoon topfit oogde
Tsja, het is dat het midden in de nacht is en ik niks anders te doen heb,quote:
Bij Barca doen ze dat meestal met zn 12-en en dan gaat het om niets en lukt het ze ook nog .....quote:
Ja, hullie doen het ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Barca doen ze dat meestal met zn 12-en en dan gaat het om niets en lukt het ze ook nog .....
Die is wel heel snel ja, valt ook heel snel .quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:34 schreef Cavaliers het volgende:
Nu al een fan van Leo Baptistao. Snelheidsduiveltje.
Nee, die heeft het (ook) niet echt vandaag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Iniesta onderschept nu ook steekballen van Barca... Niet zijn dag vandaag.
Jeetje, wat een conclusiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:44 schreef TheFatLady het volgende:
Domme gele kaart Neymar![]()
Moet nog veel leren
Liever niet, want je kraamt louter onzin uitquote:
Slechte conclusie, en daar laten we het maar bij dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, want je kraamt louter onzin uit
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, want je kraamt louter onzin uit
Jaquote:
Aan het eind waren ze toch wel moe hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
Waren die gasten van Atletico aan de doping ofzo? Ze bleven maar gaan.
Rond de 80'ste minuut pas... bijna onmenselijk hoe fel ze waren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan het eind waren ze toch wel moe hoor.
Tja, dat denken we al jaren over Barcelona.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rond de 80'ste minuut pas... bijna onmenselijk hoe fel ze waren.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef chufi het volgende:
Ik vond Barca niet overtuigend. Ze hadden geluk dat ze uiteindelijk gelijk kwamen. Arbitrage was ook niet echt in het nadeel van Barca.... Maar dat is inmiddels al een vastgelegd feit ..
Busquets weer mooi toneel aan het spelen een paar keer.. Kan zo op goal met zijn duik talentenquote:
Blijft leuk, die selectieve verontwaardiging.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 04:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Busquets weer mooi toneel aan het spelen een paar keer.. Kan zo op goal met zijn duik talenten
Nog steeds het Barca dat met 10 man voor de scheids gaat staan vragen om een kaart.. Misselijkmakend is het.. Maar ze verdiende wel een goal
Ben ik gedeeltelijk met je eens, 1e helft had het ook zomaar 2-0 kunnen worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef chufi het volgende:
Ik vond Barca niet overtuigend. Ze hadden geluk dat ze uiteindelijk gelijk kwamen.
Je moet het niet te serieus nemen hoor.. Ik kan zeker genieten van Barca maar het gedrag van sommige spelers van Barca is wel vervelend.. Bij Madrid heb je ook Pepe/Ramos/Di Maria die er een groot drama van kunnen maken. Als ik 1 speler echt een grap vindt van Barca dan is het toch Alba.. Geweldige linksback maar hoe hij zich gedraagt is echt een grap.. Van de middelvinger opsteken tegen het publiek in Madrid en de bal in Robben zn gezicht gooien.. Dat soort dingen moet je gewoon niet doen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijft leuk, die selectieve verontwaardiging.
Jammer voor je dat je er misselijk van wordt, want dan betekent dat je er echt serieus last van hebt.
En ja, er wordt in Spanje en bij Barca zekr meer om kaarten gevraagd dan gemiddeld en Busquets is een irritant ventje (die zelf trouwens bijna rood aangenaaid kreeg ), maar zo lopen er dus wel veel meer rond. En echt niet alleen bij Barca…
Het vervelende van Barcelona is dat ze zich hebben neergezet als een club met 'valors', oftewel 'waarden'. Als je dat doet, dan moet je je beter gedragen dan de rest. En dat doen ze niet. Gemiddeld zijn ze één van de vuilste teams in Spanje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijft leuk, die selectieve verontwaardiging.
Jammer voor je dat je er misselijk van wordt, want dan betekent dat je er echt serieus last van hebt.
En ja, er wordt in Spanje en bij Barca zekr meer om kaarten gevraagd dan gemiddeld en Busquets is een irritant ventje (die zelf trouwens bijna rood aangenaaid kreeg ), maar zo lopen er dus wel veel meer rond. En echt niet alleen bij Barca…
Precies wat ik bedoel met selectieve verontwaardiging, je bevestigd hier precies mijn punt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het vervelende van Barcelona is dat ze zich hebben neergezet als een club met 'valors', oftewel 'waarden'. Als je dat doet, dan moet je je beter gedragen dan de rest. En dat doen ze niet. Gemiddeld zijn ze één van de vuilste teams in Spanje.
Bij Real Madrid wéét je tenminste dat het klootzakken zijn en ze maken daar zelf ook geen geheim van.
Met je eens over Alba, gedraagt zich teveel als een irritante kleuter.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je moet het niet te serieus nemen hoor.. Ik kan zeker genieten van Barca maar het gedrag van sommige spelers van Barca is wel vervelend.. Bij Madrid heb je ook Pepe/Ramos/Di Maria die er een groot drama van kunnen maken. Als ik 1 speler echt een grap vindt van Barca dan is het toch Alba.. Geweldige linksback maar hoe hij zich gedraagt is echt een grap.. Van de middelvinger opsteken tegen het publiek in Madrid en de bal in Robben zn gezicht gooien.. Dat soort dingen moet je gewoon niet doen...
Messi ligt er weer uit met een blessure.. Hij moest nog overgeven van vermoeidheid bij de eerste wedstrijd van het seizoen bij de 2e helft.. Ziet er niet goed uit
Ja gelijk heb je.. Gaat meer om het idee want ze hebben natuurlijk allemaal een voorbeeld functiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:41 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Met je eens over Alba, gedraagt zich teveel als een irritante kleuter.
Maar de voorbeelden die je aanhaalt, middelvinger ? Pepe deed exact hetzelfde naar het publiek van Barcelona. Bal in iemands gezicht "gooien", dat gebeurt echt wel eens meer hoor.
Je kent de hele discussie in Spanje over de 'valors' van Barcelona niet, neem ik aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel met selectieve verontwaardiging, je bevestigd hier precies mijn punt.
Net of de Koninklijke geen "waarden" heeft en uitdraagt
Nee, ik woon zelf ook niet in Spanje. Dus ik krijg daar weinig van mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kent de hele discussie in Spanje over de 'valors' van Barcelona niet, neem ik aan?
Hij wilde dat zelf ook wel hoor. Hij had zelf zijn rust moeten nemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:28 schreef Confetti het volgende:
Nou, ze hebben Messi nu al overbelast. Echt te gek voor woorden dat hij in allerlei testimonials, vriendschappelijke wedstrijden en andere ongein moest spelen. De hele zomer door.
Het was te verwachten.
haha mooi héquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
De Culinaire commissie heeft het El Mos Cafe gevonden![]()
![]()
Alle dagen gesloten... Ik zal volgende maand nog eens kijken... In Augustus is namelijk 90% aan gelegenheden dicht ivm met de augustus vakantie voor iedereen....quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
De Culinaire commissie heeft het El Mos Cafe gevonden![]()
![]()
Jij woont in de buurt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle dagen gesloten... Ik zal volgende maand nog eens kijken... In Augustus is namelijk 90% aan gelegenheden dicht ivm met de augustus vakantie voor iedereen....
Het staat voor zo'n beetje alles. Barcelona wil als een grote familie gezien worden waarin iedereen van elkaar houdt en men altijd het goede voorbeeld geeft. Die goede doelen zijn er ook onderdeel van, ja, hoewel Barcelona daar waarschijnlijk al veel meer geld aan heeft verdiend dan dat het heeft uitgegeven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, ik woon zelf ook niet in Spanje. Dus ik krijg daar weinig van mee.
Voor zover ik weet hebben de "valors" waar Barca voor staat ook meer te maken met het steunen van goede doelen. Verder boeit het met niet zo, ben meer geïnteresseerd in wat er op het veld gebeurd.
Niemand hoeft hem te hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Had Sierd het er vorig seizoen niet over dat Valdes weg ging bij Barça?
Blijft nog een jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Had Sierd het er vorig seizoen niet over dat Valdes weg ging bij Barça?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft Messi eigenlijk nog steeds last van die blessure die hij vorig jaar opliep?
Wel of geen Messi scheelt een heleboel natuurlijk. Als ze een fitte Messi en Neymar hebben dan zijn ze weer heel moeilijk te kloppen denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
Het gaat niet meer vanzelf ... bij Barca
Yep, raakte hem verkeerd en was nog buitenspel ook.quote:
Ja die twijfel had ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Yep, raakte hem verkeerd en was nog buitenspel ook.
Bovendien van richting veranderd en ging een overtreding aan vooraf.quote:
Want? Omdat Pique een bal wegschiet? Ze spelen gewoon zoals altijd. Ik zie geen enkele paniek.quote:
Ja mogelijk en verder weinig overtuigend,,, Én nog steedsquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Want? Omdat Pique een bal wegschiet? Ze spelen gewoon zoals altijd. Ik zie geen enkele paniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |