Tsja, het is dat het midden in de nacht is en ik niks anders te doen heb,quote:
Bij Barca doen ze dat meestal met zn 12-en en dan gaat het om niets en lukt het ze ook nog .....quote:
Ja, hullie doen het ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Barca doen ze dat meestal met zn 12-en en dan gaat het om niets en lukt het ze ook nog .....
Die is wel heel snel ja, valt ook heel snel .quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:34 schreef Cavaliers het volgende:
Nu al een fan van Leo Baptistao. Snelheidsduiveltje.
Nee, die heeft het (ook) niet echt vandaag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Iniesta onderschept nu ook steekballen van Barca... Niet zijn dag vandaag.
Jeetje, wat een conclusiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:44 schreef TheFatLady het volgende:
Domme gele kaart Neymar![]()
Moet nog veel leren
Liever niet, want je kraamt louter onzin uitquote:
Slechte conclusie, en daar laten we het maar bij dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, want je kraamt louter onzin uit
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, want je kraamt louter onzin uit
Jaquote:
Aan het eind waren ze toch wel moe hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
Waren die gasten van Atletico aan de doping ofzo? Ze bleven maar gaan.
Rond de 80'ste minuut pas... bijna onmenselijk hoe fel ze waren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan het eind waren ze toch wel moe hoor.
Tja, dat denken we al jaren over Barcelona.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rond de 80'ste minuut pas... bijna onmenselijk hoe fel ze waren.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef chufi het volgende:
Ik vond Barca niet overtuigend. Ze hadden geluk dat ze uiteindelijk gelijk kwamen. Arbitrage was ook niet echt in het nadeel van Barca.... Maar dat is inmiddels al een vastgelegd feit ..
Busquets weer mooi toneel aan het spelen een paar keer.. Kan zo op goal met zijn duik talentenquote:
Blijft leuk, die selectieve verontwaardiging.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 04:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Busquets weer mooi toneel aan het spelen een paar keer.. Kan zo op goal met zijn duik talenten
Nog steeds het Barca dat met 10 man voor de scheids gaat staan vragen om een kaart.. Misselijkmakend is het.. Maar ze verdiende wel een goal
Ben ik gedeeltelijk met je eens, 1e helft had het ook zomaar 2-0 kunnen worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef chufi het volgende:
Ik vond Barca niet overtuigend. Ze hadden geluk dat ze uiteindelijk gelijk kwamen.
Je moet het niet te serieus nemen hoor.. Ik kan zeker genieten van Barca maar het gedrag van sommige spelers van Barca is wel vervelend.. Bij Madrid heb je ook Pepe/Ramos/Di Maria die er een groot drama van kunnen maken. Als ik 1 speler echt een grap vindt van Barca dan is het toch Alba.. Geweldige linksback maar hoe hij zich gedraagt is echt een grap.. Van de middelvinger opsteken tegen het publiek in Madrid en de bal in Robben zn gezicht gooien.. Dat soort dingen moet je gewoon niet doen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijft leuk, die selectieve verontwaardiging.
Jammer voor je dat je er misselijk van wordt, want dan betekent dat je er echt serieus last van hebt.
En ja, er wordt in Spanje en bij Barca zekr meer om kaarten gevraagd dan gemiddeld en Busquets is een irritant ventje (die zelf trouwens bijna rood aangenaaid kreeg ), maar zo lopen er dus wel veel meer rond. En echt niet alleen bij Barca…
Het vervelende van Barcelona is dat ze zich hebben neergezet als een club met 'valors', oftewel 'waarden'. Als je dat doet, dan moet je je beter gedragen dan de rest. En dat doen ze niet. Gemiddeld zijn ze één van de vuilste teams in Spanje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijft leuk, die selectieve verontwaardiging.
Jammer voor je dat je er misselijk van wordt, want dan betekent dat je er echt serieus last van hebt.
En ja, er wordt in Spanje en bij Barca zekr meer om kaarten gevraagd dan gemiddeld en Busquets is een irritant ventje (die zelf trouwens bijna rood aangenaaid kreeg ), maar zo lopen er dus wel veel meer rond. En echt niet alleen bij Barca…
Precies wat ik bedoel met selectieve verontwaardiging, je bevestigd hier precies mijn punt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het vervelende van Barcelona is dat ze zich hebben neergezet als een club met 'valors', oftewel 'waarden'. Als je dat doet, dan moet je je beter gedragen dan de rest. En dat doen ze niet. Gemiddeld zijn ze één van de vuilste teams in Spanje.
Bij Real Madrid wéét je tenminste dat het klootzakken zijn en ze maken daar zelf ook geen geheim van.
Met je eens over Alba, gedraagt zich teveel als een irritante kleuter.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je moet het niet te serieus nemen hoor.. Ik kan zeker genieten van Barca maar het gedrag van sommige spelers van Barca is wel vervelend.. Bij Madrid heb je ook Pepe/Ramos/Di Maria die er een groot drama van kunnen maken. Als ik 1 speler echt een grap vindt van Barca dan is het toch Alba.. Geweldige linksback maar hoe hij zich gedraagt is echt een grap.. Van de middelvinger opsteken tegen het publiek in Madrid en de bal in Robben zn gezicht gooien.. Dat soort dingen moet je gewoon niet doen...
Messi ligt er weer uit met een blessure.. Hij moest nog overgeven van vermoeidheid bij de eerste wedstrijd van het seizoen bij de 2e helft.. Ziet er niet goed uit
Ja gelijk heb je.. Gaat meer om het idee want ze hebben natuurlijk allemaal een voorbeeld functiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:41 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Met je eens over Alba, gedraagt zich teveel als een irritante kleuter.
Maar de voorbeelden die je aanhaalt, middelvinger ? Pepe deed exact hetzelfde naar het publiek van Barcelona. Bal in iemands gezicht "gooien", dat gebeurt echt wel eens meer hoor.
Je kent de hele discussie in Spanje over de 'valors' van Barcelona niet, neem ik aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel met selectieve verontwaardiging, je bevestigd hier precies mijn punt.
Net of de Koninklijke geen "waarden" heeft en uitdraagt
Nee, ik woon zelf ook niet in Spanje. Dus ik krijg daar weinig van mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kent de hele discussie in Spanje over de 'valors' van Barcelona niet, neem ik aan?
Hij wilde dat zelf ook wel hoor. Hij had zelf zijn rust moeten nemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:28 schreef Confetti het volgende:
Nou, ze hebben Messi nu al overbelast. Echt te gek voor woorden dat hij in allerlei testimonials, vriendschappelijke wedstrijden en andere ongein moest spelen. De hele zomer door.
Het was te verwachten.
haha mooi héquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
De Culinaire commissie heeft het El Mos Cafe gevonden![]()
![]()
Alle dagen gesloten... Ik zal volgende maand nog eens kijken... In Augustus is namelijk 90% aan gelegenheden dicht ivm met de augustus vakantie voor iedereen....quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
De Culinaire commissie heeft het El Mos Cafe gevonden![]()
![]()
Jij woont in de buurt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle dagen gesloten... Ik zal volgende maand nog eens kijken... In Augustus is namelijk 90% aan gelegenheden dicht ivm met de augustus vakantie voor iedereen....
Het staat voor zo'n beetje alles. Barcelona wil als een grote familie gezien worden waarin iedereen van elkaar houdt en men altijd het goede voorbeeld geeft. Die goede doelen zijn er ook onderdeel van, ja, hoewel Barcelona daar waarschijnlijk al veel meer geld aan heeft verdiend dan dat het heeft uitgegeven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, ik woon zelf ook niet in Spanje. Dus ik krijg daar weinig van mee.
Voor zover ik weet hebben de "valors" waar Barca voor staat ook meer te maken met het steunen van goede doelen. Verder boeit het met niet zo, ben meer geïnteresseerd in wat er op het veld gebeurd.
Niemand hoeft hem te hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Had Sierd het er vorig seizoen niet over dat Valdes weg ging bij Barça?
Blijft nog een jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Had Sierd het er vorig seizoen niet over dat Valdes weg ging bij Barça?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft Messi eigenlijk nog steeds last van die blessure die hij vorig jaar opliep?
Wel of geen Messi scheelt een heleboel natuurlijk. Als ze een fitte Messi en Neymar hebben dan zijn ze weer heel moeilijk te kloppen denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
Het gaat niet meer vanzelf ... bij Barca
Yep, raakte hem verkeerd en was nog buitenspel ook.quote:
Ja die twijfel had ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Yep, raakte hem verkeerd en was nog buitenspel ook.
Bovendien van richting veranderd en ging een overtreding aan vooraf.quote:
Want? Omdat Pique een bal wegschiet? Ze spelen gewoon zoals altijd. Ik zie geen enkele paniek.quote:
Ja mogelijk en verder weinig overtuigend,,, Én nog steedsquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Want? Omdat Pique een bal wegschiet? Ze spelen gewoon zoals altijd. Ik zie geen enkele paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |