Levante werd vorig seizoen 11de.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vorig jaar nog ergens in de top 8 geëindigd, toch? Geen idee of ze veel spelers kwijtgeraakt zijn, als ik het me goed herinner teren ze met name op ervaren spelers, maar ze gaan hier toch hard onderuit.
Ah, oke. Ik dacht dat ze een stuk hoger stonden, maar misschien was dat aan het begin van het seizoen. Normaal gesproken inderdaad dus geen partij voor Barcelona, maar eigenlijk is niemand dat daar voor Barca en Real.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Levante werd vorig seizoen 11de.
20 april 2013: FC Barcelona 1-0 Levante
Villa miste een penalty en Cesc scoorde.
25 november 2012: Levante 0-4 FC Barcelona
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik dacht dat ze een stuk hoger stonden, maar misschien was dat aan het begin van het seizoen. Normaal gesproken inderdaad dus geen partij voor Barcelona, maar eigenlijk is niemand dat daar voor Barca en Real.
Hij viel precies in het hoekjequote:
Ja, dat zijn clubs die incidenteel wel van ze kunnen winnen, maar niet structureel naar mijn mening. Daarvoor is het niveauverschil gewoon te groot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.
Dat klopt, Atletico komt nog het meest mee. Maar goed, in Duitsland heb je ook Bayern en Dortmund. Lëverkusen een waardige derde en Schalke meestal vierde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat zijn clubs die incidenteel wel van ze kunnen winnen, maar niet structureel naar mijn mening. Daarvoor is het niveauverschil gewoon te groot.
Atletico is Falcao kwijt, Valencia is Soldado kwijt, Sevilla is Negredo en Navas kwijt. Van sociedad weet ik ff niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.
Klopt, maar ik sprak op basis van vorig seizoen eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Atletico is Falcao kwijt, Valencia is Soldado kwijt, Sevilla is Negredo en Navas kwijt. Van sociedad weet ik ff niet.
Gat is alleen maar groter geworden.
Das waar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sprak op basis van vorig seizoen eigenlijk
True, het is niet alleen in Spanje zo natuurlijk. En de clubs die je net noemt, zoals Valencia, Sevilla en ATLETIIII, zijn ook geen slechte teams. Maar het niveauverschil is vrij groot. Wat dat betreft is met name de Premier League interessanter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat klopt, Atletico komt nog het meest mee. Maar goed, in Duitsland heb je ook Bayern en Dortmund. Lëverkusen een waardige derde en Schalke meestal vierde.
Zo, dat is gewaagd hoor bij een 6-0 ruststand.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
Rust. Ik voorspel nog wel een 10-0 hier.
Onze eigen competitie is dan misschien nóg interessanter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True, het is niet alleen in Spanje zo natuurlijk. En de clubs die je net noemt, zoals Valencia, Sevilla en ATLETIIII, zijn ook geen slechte teams. Maar het niveauverschil is vrij groot. Wat dat betreft is met name de Premier League interessanter.
Het kan ook 7-0, 8-0, 9-0, 11-0, 12-0 etc worden, ik voorspel 10-0.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, dat is gewaagd hoor bij een 6-0 ruststand.
1 euro op 11-0quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het kan ook 7-0, 8-0, 9-0, 11-0, 12-0 etc worden, ik voorspel 10-0.
Proberen kan altijdquote:
Puntje van m'n stoel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Nober het volgende:
FC Barcelona - Levante
1-0 Alexis 3'
2-0 Messi 12'
3-0 Alves 24'
4-0 Pedro 26'
5-0 Messi 42' (penalty)
6-0 Xavi 45'
Op naar de tweede helft!
Ja, het niveau is niet bijster hoog, maar het is wel lekker onvoorspelbaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onze eigen competitie is dan misschien nóg interessanter.
Precies, dat onvoorspelbare maakt een hele hoop goed. Kijk hoe PEC nu presteert. Of Utrecht en NEC, dat zijn normaal zeker geen teams die zó bagger spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, het niveau is niet bijster hoog, maar het is wel lekker onvoorspelbaar.
Daar is het nu al te laat voorquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
Levante moet gewoon opgeven. Dan blijft het bij 3-0
11 Gareth Bale, nu niet meer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoorde Kees zeggen dat nummer 11 nog vrij is bij Madrid.
Gek he als 2 ploegen het meeste TV geld krijgen ? Dan krijg je de Schotse competitie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:59 schreef TLC het volgende:
Het verschil van Barca en Real met de rest in de Spaanse Liga is nog steeds erg schrijnend
Ik ben blij dat jij het verleden een stem geeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef Ambrosius het volgende:
Na zo'n eerste helft kun je beter stoppen met kijken, zegt het verleden.
Bizar, die scheids bleef gewoon kijken alsof er niks aan de hand was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
Muur stond te dichtbij, dan schiet je gewoon iemand kapot in de muur![]()
Nu zet hij de muur bijna in het doel neerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
Muur stond te dichtbij, dan schiet je gewoon iemand kapot in de muur![]()
Samen met Pedro de beste 2 van het veld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef donroyco het volgende:
Fàbregas bij vijf(!) van de zeven treffers betrokken.
Kowwetquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het 10 keer mooier dan het shirt van afgelopen jaar, al zegt dat weinig want dat was een van de lelijkste shirts ooit gemaakt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |