Neymar der bijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef TheFatLady het volgende:
Leuke match,
Barca speelt niet goed. Atletico doet het wel slim.
Zal 2e helft anders moeten.
Nee klopt, maar zie graag Neymar eens wat langer aan het werk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, Fabregas bereidde tegen Levante 5 goals voor. Niet zo'n vreemde wissel dus.
Speelde goed tegen Levantequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef TheFatLady het volgende:
Ik krijg toch heel sterk het gevoel dat Messi niet echt helemaal fit meer is geweest na zijn blessure.
Kan hij wel eens heel lang last van blijven houden.
Ik denk het ook. Hij kon vorige week natuurlijk ook al niet meespelen met Argentinie vanwegen een blessure. Het zit nog niet helemaal lekker in zijn lichaam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef TheFatLady het volgende:
Ik krijg toch heel sterk het gevoel dat Messi niet echt helemaal fit meer is geweest na zijn blessure.
Kan hij wel eens heel lang last van blijven houden.
Kom op zeg, Levante.quote:
Ik bedoel dat hij wel gewoon topfit oogdequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kom op zeg, Levante.
Daar had ik er nog 2 tegen gemaakt.
Die spelen volgend jaar Segunda.
Nou topfit, hij hoefde dus ook niet echt voluit te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij wel gewoon topfit oogde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |