Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
Want.
http://www.frontrunner.nl(...)bruin-wit_13036.html
tis watquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef krullenbolletje het volgende:
Vanaf morgen elke maandag&donderdag oppaskinderen van school halen en vermaken tot etenstijdVerantwoordelijkheid
De combinatie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom? Omdat vans? Omdat tijgerprint?
Dit zal mijn 6e paar vans worden danquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
tis wat
[..]
De combinatie.
Ik heb zelf ook vans.
waarom zoveelquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit zal mijn 6e paar vans worden danAlleen duur.
Weet niet man. Vansquote:
http://www.hm.com/nl/product/16647?article=16647-B&variant=005 Ik deze Dinsdagquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
Deze bestel ik binnenkort trouwens http://www.hm.com/nl/prod(...)nt=037#shopOrigin=QL
Ah die printquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/product/16647?article=16647-B&variant=005 Ik deze Dinsdag![]()
(is die vast ineens uitverkocht in maat m)
Ik mag alleen dat rokje kopen volgende maandquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah die print. Ik ga woensdag in Arnhem die tijgervans en h&m schoenen proberen te scoren, gelijk deze http://www.hm.com/nl/product/15105?article=15105-A meepakken hopelijk en van die strik-schuifjes ghehe.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
Deze bestel ik binnenkort trouwens http://www.hm.com/nl/prod(...)nt=037#shopOrigin=QL
quote:
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
tis wat
[..]
De combinatie.
Ik heb zelf ook vans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die zijn al helemaal tegen internet dingen, het is een wonder dat ik gewoon ideal van ze mag gebruikenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben je ouders geen Paypal, Snow?
Mijn moeder heeft het, af en toe toch wel handig.
Je kunt je rekening binnen 5 minuten aan een paypal account koppelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zijn al helemaal tegen internet dingen, het is een wonder dat ik gewoon ideal van ze mag gebruiken
Niet helemaal waar. Je moet wachtten tot je de 2 kleine bedragen van paypal hebt op je bankrekeningquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt je rekening binnen 5 minuten aan een paypal account koppelen.
Oh okequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zijn al helemaal tegen internet dingen, het is een wonder dat ik gewoon ideal van ze mag gebruiken
Ik koop de laatste tijd teveel kledingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik koop amper kleren, dus ALS ik een keer iets koop is mijn moeder zo blij dat ze het betaalt.
Ik krijg overigens geen kleedgeld, dus het is opzich wel eerlijk.
Ik krijg vast ook nog wel ooit zo'n momentquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop de laatste tijd teveel kledingSowieso elk mooi jurkje moet mee naar huis haha
17.quote:
Maak gewoon een paypal aan dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Draag ze ook pas sinds mijn 21stequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil jurkjes kopen maar ik draag ze echt NOOIT.
pics van jou in een jurkjequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil jurkjes kopen maar ik draag ze echt NOOIT.
http://www.shopjeen.com/ kijk trouwens! Dit is echt zo'n site voor jou denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Draag ze ook pas sinds mijn 21steEn sinds een jaar echt bijna dagelijks
Echt iedereen van <18 op FOK! kan gewoon internetbankieren, kun je nagaan hoe ik me voel jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef Typisch het volgende:
kleedgeld, vragen aan paps en/of mams of ze wat willen bestellen
ik voel mij oud
Nou nee ik wil liever niet dat je me begluurt in zo'n strak jurk dingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
pics van jou in een jurkje
mag in dm of wapp
Oh als ik het alleen al aan klikquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://www.shopjeen.com/ kijk trouwens! Dit is echt zo'n site voor jou denk ik.
Ik betaal mijn kleding zelf sinds mijn 15e, dus ik betaal ook sindsdien alles zelf via the internetzbankieren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt iedereen van <18 op FOK! kan gewoon internetbankieren, kun je nagaan hoe ik me voel ja.
Nee ik geef geen neuk.
OMG DIT IS ZO FOUT.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoezoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou nee ik wil liever niet dat je me begluurt in zo'n strak jurk ding
Beetje odd future stijlquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Normaal haat ik zulk spulquote:
Leuk man. Maar goed ik loop ook al 4 jaar rond met een roze hartjeszonnebrilquote:
ah great mindsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze heb ik gekregen tijdje terug
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef Snowbells het volgende:
Caps bij jongensCaps bij meisjes
Caps
caps op vakantie en bij te zonnige dagenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef Snowbells het volgende:
Caps
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef Snowbells het volgende:
Caps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LIEEEEEEEEEEF
Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel wat aan mijn haren laten doen
[ Bericht 6% gewijzigd door hamerhaaitje op 18-08-2013 19:11:25 ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gewoon neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel wat aan mijn haren laten doen
Het sushikussen is inclusief verzending omgerekend nog geen 30 euroquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef Amarantha het volgende:
¤56 euro voor zo'n trui is wel prijzig
Die shit is pas tof als je er een hele kamer mee vult.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het sushikussen is inclusief verzending omgerekend nog geen 30 euro![]()
.
Ga ik ook gewoon proberen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die shit is pas tof als je er een hele kamer mee vult.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOET HEBBEN!
Your beauty never ever scared me.
Als ik rijk was zou ik alleen maar van dat soort shit kopenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het sushikussen is inclusief verzending omgerekend nog geen 30 euro![]()
.
ligt aan je kamerquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef Snowbells het volgende:
Welk gordijn voor mijn kamer?
http://www.hm.com/nl/product/14161?article=14161-A&variant=120 deze of http://www.hm.com/nl/product/12544?article=12544-A&variant=120
Pics van je kamerquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef Snowbells het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/14161?article=14161-A&variant=120 deze of http://www.hm.com/nl/product/12544?article=12544-A&variant=120
Ditquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik rijk was zou ik alleen maar van dat soort shit kopen
Geen één..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef Snowbells het volgende:
Muur achter m'n bed wordt beige bruinig, maar mijn bed is grijs en de vloer is goudkleurig tapijt. Rest van de muren/meubels is wit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pics van je kamer
Eerste vind ik mooier
Ik zou gewoon simpele gordijnen doen (grijs ofzo) en dan mooie accessoires in je kamer \ zoals kussentjes enz in fellere kleuren of met printquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Muur achter m'n bed wordt beige bruinig, maar mijn bed is grijs en de vloer is goudkleurig tapijt. Rest van de muren/meubels is wit.
Ik vind die 1e ook wat mooier maar die is eind sept pas beschikbaar
OMGquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Boooooooooooh.
http://www.fredflare.com/sweet-dreams-cupcake-pillow.html
Hele bed vol met die shitquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit.
Blijkbaar zijn er van die kussens 'maar' zes unieke op die site, dat is best te doen. Dit is echt geldverneuking. Maar het is leuuuuk
.
Geduld loontquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Muur achter m'n bed wordt beige bruinig, maar mijn bed is grijs en de vloer is goudkleurig tapijt. Rest van de muren/meubels is wit.
Ik vind die 1e ook wat mooier maar die is eind sept pas beschikbaar
"Kom neuken."quote:
Ik krijg er honger vanquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Boooooooooooh.
http://www.fredflare.com/sweet-dreams-cupcake-pillow.html
daar doet krul niet aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Kom neuken."
"Oke, wacht, eerst even mijn sushi, popcorn, cupcake, kauwgombalmachine, donut, etc. opruimen."
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Kom neuken."
"Oke, wacht, eerst even mijn sushi, popcorn, cupcake, kauwgombalmachine, donut, etc. opruimen."
Heel sexy is het nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Kom neuken."
Ja maar duurquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
maar snowie neem gewoon een setje effe gordijnen joh, een kleur die al voor komt in je kamer
Ach als ik single word en moet hosselen gooi ik die dingen wel ergens anders neer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heel sexy is het nietWel handig als je Forever Alone bent
Gewoon geen gordijnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar duurmoet op maat gemaakt worden dan.
Dan moet je al helemaal niet die meuk van de H&M hebben..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik slaap alleen in schemer of volledige duisternis
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een bankquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach als ik single word en moet hosselen gooi ik die dingen wel ergens anders neer.
Mensen zonder volledig verduisterende rolgordijnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat al?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen zonder tweepersoons boxspringquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen zonder volledig verduisterende rolgordijnen
Wat heb je daar aan als je alleen ligtquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen zonder tweepersoons boxspringNiet horizontaal over je bed kunnen liggen
Alles! Geen vent die je plek in piktquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als je alleen ligt
Neequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben je anders niet volledig bedekt ofwat
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben je anders niet volledig bedekt ofwat
nice tryquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef Amarantha het volgende:
http://downtherabbithole.nl/# Een nieuw feest/festival zonder details. Ik ga een brief sturen denk ik
Mijn kat slaapt op de andere helft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als je alleen ligt
Dat deden mijn katten vroeger ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn kat slaapt op de andere helft.
Mocht ik ooit een relatie krijgen dan gaat een van de twee teleurgesteld worden
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn kat kwam vanacht ook oppeens naast me slapen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat deden mijn katten vroeger ookStomme kut allergie ook
Hahahaquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat mijn kat, no shit, wel 10 uur per dag in deze doos zit
Katten
Mijn katten kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat mijn kat, no shit, wel 10 uur per dag in deze doos zit
Katten
Mijn kat is heel aanhankelijk, als ik naar boven loop dan wil ze al meequote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Mijn kat die ligt meestal op tafel
Herkenbaar ditquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn katten kunnen er ook wat van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft de mijne geen last van, alleen mee naar binnen en naar buiten met regen enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn kat is heel aanhankelijk, als ik naar boven loop dan wil ze al mee
En ga ik weer naar beneden dan loopt ze ook mee.
Moet ik even naar de wc, hoor ik haar weer miauwen
Is iets van de laatste maand. Toen ze nog een kitten was deed ze dat ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heeft de mijne geen last van, alleen mee naar binnen en naar buiten met regen enzo.
Dat hoop ik dan maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is iets van de laatste maand. Toen ze nog een kitten was deed ze dat ook![]()
Het wordt vast wel weer minder binnenkort.
Wtfquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Herkenbaar dit
Gekste wat ik heb meegemaakt is een wildvreemde kat, die kwam binnen en ging op de computer zitten![]()
Na twee weken wassie weer weg, bleek dattie epilepsie had en vergeten was waar hij woonde maar na twee weken hattie het weer gevonden
Nooit meer gezien ook
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hier niet![]()
heb het beetje koud zelfs
je moet echt twitter nemenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
ik heb net na het snijden van een pepertje in mijn oog gewreven
einde bericht
Hij heeft dingen te verbergenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:27 schreef Snowbells het volgende:
Typisch waarom is je twitter met een slotje?
bij de blokkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Snowbells het volgende:
Damn, ik heb nu vrij veel geld gespaard maar ik durf het niet uit te geven
Wacht maar tot je het huis uit bentquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Snowbells het volgende:
zou ik geen enkel probleem mee hebben. geef maar aan mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neh, ik wil zoveel schoenen en jassen kopen
Consumer society ditdat zuszoquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik opeens met kleding en accessoires heb mimang
Ik heb serieus te veel jassen en schoenen en toch wil ik meerquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neh, ik wil zoveel schoenen en jassen kopen
je kan maar 1 jas tegelijk aandoen en 2 schoenenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb serieus te veel jassen en schoenen en toch wil ik meer
We gaan in Utrecht wel even langs de Mango hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb serieus te veel jassen en schoenen en toch wil ik meer
bazenbandquote:
Ik moet sparen voor mijn studie stahpquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We gaan in Utrecht wel even langs de Mango hoor
* Snowbells duwt aldo erafquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bazenband![]()
* AldoTheApache blert: I'M ON TOP THE WORLD
ga lenen, die 1000 uur voor een paar pieken wegen niet op tegen een goede baanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet sparen voor mijn studie stahp
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLDquote:
* Snowbells belt de politie en gilt hysterisch HELP IK WORD AANGERANDquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLD![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
* Snowbells belt de politie en gilt hysterisch HELP IK WORD AANGERAND
Je kan snow niet trekken ze is een meisje mafkeesquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLD![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je kan snow niet trekken ze is een meisje mafkees
Ik ga echt niet maximaal lenenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga lenen, die 1000 uur voor een paar pieken wegen niet op tegen een goede baan
Wat een kut argumentquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kan maar 1 jas tegelijk aandoen en 2 schoenen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd man
helemaal toppie
Elk uur waarbij je gewoon echt werk hebt telt voor 5 uur nu hequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet maximaal lenen
Kleuterquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Elk uur waarbij je gewoon echt werk hebt telt voor 5 uur nu heZonde van je tijd om nu te gaan werken dus
Ik heb geen zin in schulden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Elk uur waarbij je gewoon echt werk hebt telt voor 5 uur nu heZonde van je tijd om nu te gaan werken dus
want? de rente is lager dan de inflatie en zelfs lager dan de rente van je bank, dus je gaat er alleen maar op vooruitquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in schulden.
Nee, 2 paar zomerschoenen en 2 paar winter, want stel er gaat er 1 kapot oid dan heb ik reservequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus jij hebt maar 1 paar schoenen?
Wel een slanke hamerhaai dan ineensquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hamerhaai gespot.
http://instagram.com/snapbackheroo
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel een slanke hamerhaai dan ineens
Heb geen instaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hamerhaai gespot.
http://instagram.com/snapbackheroo
Je gaat nooit voorruit op lenen. Ik zal waarschijnlijk wel moeten lenen maar ik ga echt niet "yolo ik kan maximaal lenen" mijn studie tijd doorbrengenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
want? de rente is lager dan de inflatie en zelfs lager dan de rente van je bank, dus je gaat er alleen maar op vooruit
Preciesquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, 2 paar zomerschoenen en 2 paar winter, want stel er gaat er 1 kapot oid dan heb ik reserve
je gaat serieus wel vooruit op het lenen, want overheidquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je gaat nooit voorruit op lenen. Ik zal waarschijnlijk wel moeten lenen maar ik ga echt niet "yolo ik kan maximaal lenen" mijn studie tijd doorbrengen
Srry mimang.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb geen insta
en wat de fuck ik ben geen skinny bitch man
Nee dankjequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je gaat serieus wel vooruit op het lenen, want overheidEn anders stort je het gewoon op een spaarrekening, dan kun je het letterlijk terugbetalen, maar hou je nog wel het verschil in rente over in je voordeel
Ik geloof dat je dan strafbaar bentquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je gaat serieus wel vooruit op het lenen, want overheidEn anders stort je het gewoon op een spaarrekening, dan kun je het letterlijk terugbetalen, maar hou je nog wel het verschil in rente over in je voordeel
DOE HET DOE HET DOE HETquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
131 euro voor die zeven kussens incl. verzending. Ik twijfel serieus man.
Maar ik ben een vrekquote:
mag gewoon, het is toch jouw geldquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dan strafbaar bent
Ik overtuig niet, ik leg het gewoon uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen proberen te overtuigen om maximaal te lenen! Rot lekker op joh
Ik zou het doen. Weet je hoe lang je met een kussen doet?!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
DOE HETquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Lijkt me niet dat wanneer jij van de overheid geld leent het vervolgens op een spaarrekening zet waar je meer aan verdient dan dat je moet afstaan niet heel legaal is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag gewoon, het is toch jouw geld
[..]
Ik overtuig niet, ik leg het gewoon uit
Want?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat wanneer jij van de overheid geld leent het vervolgens op een spaarrekening zet waar je meer aan verdient dan dat je moet afstaan niet heel legaal is.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat je "gratis" geld zou kunnen krijgen door geld van de overheid te lenen.
Ja als je alles op de bank pleurt gebeurt dat nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]maar de lening wordt natuurlijk voornamelijk gebruikt om te voorzien in je levensbehoeftes
klopt, maar hoe moet je dan leven?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja als je alles op de bank pleurt gebeurt dat niet
Dat is best wel slim opzichquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
Mijn neef heeft maximaal geleend, alles op een spaarrekening geknald en heeft nu bijna 10k gratis geld.
einde bericht
Kijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
Mijn neef heeft maximaal geleend, alles op een spaarrekening geknald en heeft nu bijna 10k gratis geld.
einde bericht
Kk wat ben jij luiquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee dilemma
sokken & schoenen aantrekken en naar vrienden gaan om te chillen en smoken
of helemaal niks doen en lekker thuis blijven en chillen
Vrienden, sowieso.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee dilemma
Ben nu kk hard bong roken bij iemand thuis beter doe je dat ook is chillquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee dilemma
ze hebben geen bong daar, wel een waterpijp maar geen kooltjesquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:13 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ben nu kk hard bong roken bij iemand thuis beter doe je dat ook is chill
te laatquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef Trollscience het volgende:
blijf thuis en luister sferische muziek terwijl je uit het raam naar de vallende regen staart
Welke zijn het? :p picsquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee. hihi.
Zin in morgenMorgen de lekkerste chocolaatjes halen die er zijn (hell yeah voor de hamsterweken bij de AH)
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kostten normaal 1,99 per zak. Nu dus 2 voor 1,99. Dat is nog wel te doen
http://www.ah.nl/appie/bonus/volgende-week?groupId=804891 Dit is van Milka in de bonus en dit is wat er nog meer is qua bonusproducten (1+1quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga ik ook zeker halen
Zijn die choco swing repen (die grote) ook in de bonus?
Oh, die oreo reepjes zijn ook zeer nicequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/bonus/volgende-week?groupId=804891 Dit is van Milka in de bonus en dit is wat er nog meer is qua bonusproducten (1+1) http://www.ah.nl/appie/bonus/volgende-week
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kostten normaal 1,99 per zak. Nu dus 2 voor 1,99. Dat is nog wel te doen
Oproken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:28 schreef Woods het volgende:
Wat is de gedachte achter hasj, brokkelen en dan draaien zodat t erin gemixt zit?
't was een vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |