SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die zijn al helemaal tegen internet dingen, het is een wonder dat ik gewoon ideal van ze mag gebruikenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben je ouders geen Paypal, Snow?
Mijn moeder heeft het, af en toe toch wel handig.
Je kunt je rekening binnen 5 minuten aan een paypal account koppelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zijn al helemaal tegen internet dingen, het is een wonder dat ik gewoon ideal van ze mag gebruiken
Niet helemaal waar. Je moet wachtten tot je de 2 kleine bedragen van paypal hebt op je bankrekeningquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt je rekening binnen 5 minuten aan een paypal account koppelen.
Oh okequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zijn al helemaal tegen internet dingen, het is een wonder dat ik gewoon ideal van ze mag gebruiken
Ik koop de laatste tijd teveel kledingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik koop amper kleren, dus ALS ik een keer iets koop is mijn moeder zo blij dat ze het betaalt.
Ik krijg overigens geen kleedgeld, dus het is opzich wel eerlijk.
Ik krijg vast ook nog wel ooit zo'n momentquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop de laatste tijd teveel kledingSowieso elk mooi jurkje moet mee naar huis haha
17.quote:
Maak gewoon een paypal aan dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |