Heb deze tijden niet echt zin in thcquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
jammer, heb hier een glas warme hasjocomel staan waar je anders wel een sipje van mocht nemen.
what happened ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb deze tijden niet echt zin in thc
In de toekomst weer
Ben je ziek?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb deze tijden niet echt zin in thc
In de toekomst weer
Nee, dat nietquote:
In de haven werken met een opererende functie maar dan kan ik in de ploegen terecht komen wat voor en nadelen heeft, of magazijn medewerker. Ik moet nog kijken en denken er is zoveelquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah ok. Waar zat je aan te denken?
Gelukkig. alleen tijdelijke smokepauze?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dat niet
[..]
In de haven werken met een opererende functie maar dan kan ik in de ploegen terecht komen wat voor en nadelen heeft, of magazijn medewerker. Ik moet nog kijken en denken er is zoveel
Ah ok, lastig man.. Tot die tijd gewoon verder op de vrachtwagen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dat niet
[..]
In de haven werken met een opererende functie maar dan kan ik in de ploegen terecht komen wat voor en nadelen heeft, of magazijn medewerker. Ik moet nog kijken en denken er is zoveel
jah als ik nu ga smoken word ik gekquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gelukkig. alleen tijdelijke smokepauze?
zolang het moet jahquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah ok, lastig man.. Tot die tijd gewoon verder op de vrachtwagen?
Goed zoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Snowbells het volgende:
ben weer helemaal verslaafd aan tumblr
Beter dan cokequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Snowbells het volgende:
ben weer helemaal verslaafd aan tumblr
Link?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
Am wat vind je van m'n nieuwe theme?
Stukken beterquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://diamonds-and-yayo.tumblr.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |