quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel me kut en mijn stem is weg. Ik laat vieze tati's en ben een hoop geld kwijt.
Goede nacht gehad dus
*fap fap fap*quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou vooruit, als niemand kijkt mag je aan mijn kutje voelen![]()
![]()
Supernice.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
OhFuck shit, ik heb antwoord van HJ
![]()
![]()
Had een mail gestuurd met de ambities die ik heb.
Nu is mijn zooi doorgestuurd en wordt er binnenkort contact met me opgenomen om een afspraak te maken.![]()
Ja ouwe, ik kan hier nog niet alles vertellen, maar ik heb in ieder geval een octrooi aangevraagd, idee vast laten leggen en heb een IE. ( Intellectueel Eigendomsrecht ) . Het kan GROOTS gaan worden. Ik duim voor mezelf en doe schietgebedjesquote:
nee, want dat lukt niet he digitaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hallo wat is dit
ik ben stoned, word ik dan hier omarmd?
Ik duim met je mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja ouwe, ik kan hier nog niet alles vertellen, maar ik heb in ieder geval een octrooi aangevraagd, idee vast laten leggen en heb een IE. ( Intellectueel Eigendomsrecht ) . Het kan GROOTS gaan worden. Ik duim voor mezelf en doe schietgebedjes
Jep,quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik duim met je mee.
HJ als in Hertog Jan bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep,Mijn lievelingsbier
en misschien nog mee in zee gaan ook
DopjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jammer, heb hier een glas warme hasjocomel staan waar je anders wel een sipje van mocht nemen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, want dat lukt niet he digitaal
waar is hier?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
jammer, heb hier een glas warme hasjocomel staan waar je anders wel een sipje van mocht nemen.
geef me een kwartiertjequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
het station richting de 3e dimensie.
sorry ben al vertrokken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
geef me een kwartiertjewaar meeten we?
Andere keer danquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
sorry ben al vertrokken.
[ afbeelding ]
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |