Heeft de mijne geen last van, alleen mee naar binnen en naar buiten met regen enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn kat is heel aanhankelijk, als ik naar boven loop dan wil ze al mee
En ga ik weer naar beneden dan loopt ze ook mee.
Moet ik even naar de wc, hoor ik haar weer miauwen
Is iets van de laatste maand. Toen ze nog een kitten was deed ze dat ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heeft de mijne geen last van, alleen mee naar binnen en naar buiten met regen enzo.
Dat hoop ik dan maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is iets van de laatste maand. Toen ze nog een kitten was deed ze dat ook![]()
Het wordt vast wel weer minder binnenkort.
Wtfquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Herkenbaar dit
Gekste wat ik heb meegemaakt is een wildvreemde kat, die kwam binnen en ging op de computer zitten![]()
Na twee weken wassie weer weg, bleek dattie epilepsie had en vergeten was waar hij woonde maar na twee weken hattie het weer gevonden
Nooit meer gezien ook
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hier niet![]()
heb het beetje koud zelfs
je moet echt twitter nemenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
ik heb net na het snijden van een pepertje in mijn oog gewreven
einde bericht
Hij heeft dingen te verbergenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:27 schreef Snowbells het volgende:
Typisch waarom is je twitter met een slotje?
bij de blokkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Snowbells het volgende:
Damn, ik heb nu vrij veel geld gespaard maar ik durf het niet uit te geven
Wacht maar tot je het huis uit bentquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Snowbells het volgende:
Damn, ik heb nu vrij veel geld gespaard maar ik durf het niet uit te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |