bazenbandquote:
Ik moet sparen voor mijn studie stahpquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We gaan in Utrecht wel even langs de Mango hoor
* Snowbells duwt aldo erafquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bazenband![]()
* AldoTheApache blert: I'M ON TOP THE WORLD
ga lenen, die 1000 uur voor een paar pieken wegen niet op tegen een goede baanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet sparen voor mijn studie stahp
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLDquote:
* Snowbells belt de politie en gilt hysterisch HELP IK WORD AANGERANDquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLD![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
* Snowbells belt de politie en gilt hysterisch HELP IK WORD AANGERAND
Je kan snow niet trekken ze is een meisje mafkeesquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLD![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je kan snow niet trekken ze is een meisje mafkees
Ik ga echt niet maximaal lenenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga lenen, die 1000 uur voor een paar pieken wegen niet op tegen een goede baan
Wat een kut argumentquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kan maar 1 jas tegelijk aandoen en 2 schoenen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd man
helemaal toppie
Elk uur waarbij je gewoon echt werk hebt telt voor 5 uur nu hequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet maximaal lenen
Kleuterquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Elk uur waarbij je gewoon echt werk hebt telt voor 5 uur nu heZonde van je tijd om nu te gaan werken dus
Ik heb geen zin in schulden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Elk uur waarbij je gewoon echt werk hebt telt voor 5 uur nu heZonde van je tijd om nu te gaan werken dus
want? de rente is lager dan de inflatie en zelfs lager dan de rente van je bank, dus je gaat er alleen maar op vooruitquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in schulden.
Nee, 2 paar zomerschoenen en 2 paar winter, want stel er gaat er 1 kapot oid dan heb ik reservequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus jij hebt maar 1 paar schoenen?
Wel een slanke hamerhaai dan ineensquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hamerhaai gespot.
http://instagram.com/snapbackheroo
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel een slanke hamerhaai dan ineens
Heb geen instaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hamerhaai gespot.
http://instagram.com/snapbackheroo
Je gaat nooit voorruit op lenen. Ik zal waarschijnlijk wel moeten lenen maar ik ga echt niet "yolo ik kan maximaal lenen" mijn studie tijd doorbrengenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
want? de rente is lager dan de inflatie en zelfs lager dan de rente van je bank, dus je gaat er alleen maar op vooruit
Preciesquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, 2 paar zomerschoenen en 2 paar winter, want stel er gaat er 1 kapot oid dan heb ik reserve
je gaat serieus wel vooruit op het lenen, want overheidquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je gaat nooit voorruit op lenen. Ik zal waarschijnlijk wel moeten lenen maar ik ga echt niet "yolo ik kan maximaal lenen" mijn studie tijd doorbrengen
Srry mimang.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb geen insta
en wat de fuck ik ben geen skinny bitch man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |