zou ik geen enkel probleem mee hebben. geef maar aan mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Snowbells het volgende:
Damn, ik heb nu vrij veel geld gespaard maar ik durf het niet uit te geven
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neh, ik wil zoveel schoenen en jassen kopen
Consumer society ditdat zuszoquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik opeens met kleding en accessoires heb mimang
Ik heb serieus te veel jassen en schoenen en toch wil ik meerquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neh, ik wil zoveel schoenen en jassen kopen
je kan maar 1 jas tegelijk aandoen en 2 schoenenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb serieus te veel jassen en schoenen en toch wil ik meer
We gaan in Utrecht wel even langs de Mango hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb serieus te veel jassen en schoenen en toch wil ik meer
bazenbandquote:
Ik moet sparen voor mijn studie stahpquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We gaan in Utrecht wel even langs de Mango hoor
* Snowbells duwt aldo erafquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bazenband![]()
* AldoTheApache blert: I'M ON TOP THE WORLD
ga lenen, die 1000 uur voor een paar pieken wegen niet op tegen een goede baanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet sparen voor mijn studie stahp
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLDquote:
* Snowbells belt de politie en gilt hysterisch HELP IK WORD AANGERANDquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLD![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
* Snowbells belt de politie en gilt hysterisch HELP IK WORD AANGERAND
Je kan snow niet trekken ze is een meisje mafkeesquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache trekt snow erbij op en zingt: WE'RE ON TOP OF THE WORLD![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je kan snow niet trekken ze is een meisje mafkees
Ik ga echt niet maximaal lenenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga lenen, die 1000 uur voor een paar pieken wegen niet op tegen een goede baan
Wat een kut argumentquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kan maar 1 jas tegelijk aandoen en 2 schoenen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd man
helemaal toppie
Elk uur waarbij je gewoon echt werk hebt telt voor 5 uur nu hequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet maximaal lenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |