Geduld loontquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Muur achter m'n bed wordt beige bruinig, maar mijn bed is grijs en de vloer is goudkleurig tapijt. Rest van de muren/meubels is wit.
Ik vind die 1e ook wat mooier maar die is eind sept pas beschikbaar
"Kom neuken."quote:
Ik krijg er honger vanquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Boooooooooooh.
http://www.fredflare.com/sweet-dreams-cupcake-pillow.html
daar doet krul niet aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Kom neuken."
"Oke, wacht, eerst even mijn sushi, popcorn, cupcake, kauwgombalmachine, donut, etc. opruimen."
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Kom neuken."
"Oke, wacht, eerst even mijn sushi, popcorn, cupcake, kauwgombalmachine, donut, etc. opruimen."
Heel sexy is het nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Kom neuken."
Ja maar duurquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
maar snowie neem gewoon een setje effe gordijnen joh, een kleur die al voor komt in je kamer
Ach als ik single word en moet hosselen gooi ik die dingen wel ergens anders neer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heel sexy is het nietWel handig als je Forever Alone bent
Gewoon geen gordijnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar duurmoet op maat gemaakt worden dan.
Dan moet je al helemaal niet die meuk van de H&M hebben..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik slaap alleen in schemer of volledige duisternis
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een bankquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach als ik single word en moet hosselen gooi ik die dingen wel ergens anders neer.
Mensen zonder volledig verduisterende rolgordijnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat al?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen zonder tweepersoons boxspringquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen zonder volledig verduisterende rolgordijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |