Nee dankjequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je gaat serieus wel vooruit op het lenen, want overheidEn anders stort je het gewoon op een spaarrekening, dan kun je het letterlijk terugbetalen, maar hou je nog wel het verschil in rente over in je voordeel
Ik geloof dat je dan strafbaar bentquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je gaat serieus wel vooruit op het lenen, want overheidEn anders stort je het gewoon op een spaarrekening, dan kun je het letterlijk terugbetalen, maar hou je nog wel het verschil in rente over in je voordeel
DOE HET DOE HET DOE HETquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
131 euro voor die zeven kussens incl. verzending. Ik twijfel serieus man.
Maar ik ben een vrekquote:
mag gewoon, het is toch jouw geldquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dan strafbaar bent
Ik overtuig niet, ik leg het gewoon uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen proberen te overtuigen om maximaal te lenen! Rot lekker op joh
Ik zou het doen. Weet je hoe lang je met een kussen doet?!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
DOE HETquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
Lijkt me niet dat wanneer jij van de overheid geld leent het vervolgens op een spaarrekening zet waar je meer aan verdient dan dat je moet afstaan niet heel legaal is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag gewoon, het is toch jouw geld
[..]
Ik overtuig niet, ik leg het gewoon uit
Want?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat wanneer jij van de overheid geld leent het vervolgens op een spaarrekening zet waar je meer aan verdient dan dat je moet afstaan niet heel legaal is.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat je "gratis" geld zou kunnen krijgen door geld van de overheid te lenen.
Ja als je alles op de bank pleurt gebeurt dat nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]maar de lening wordt natuurlijk voornamelijk gebruikt om te voorzien in je levensbehoeftes
klopt, maar hoe moet je dan leven?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja als je alles op de bank pleurt gebeurt dat niet
Dat is best wel slim opzichquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
Mijn neef heeft maximaal geleend, alles op een spaarrekening geknald en heeft nu bijna 10k gratis geld.
einde bericht
Kijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
Mijn neef heeft maximaal geleend, alles op een spaarrekening geknald en heeft nu bijna 10k gratis geld.
einde bericht
Kk wat ben jij luiquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee dilemma
sokken & schoenen aantrekken en naar vrienden gaan om te chillen en smoken
of helemaal niks doen en lekker thuis blijven en chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |